Ηλεκτρικό βραχυκύκλωμα έκαψε τα δύο λεωφορεία
Σε λάθος της κατασκευαστικής εταιρείας οφείλεται το κάψιμο των δύο λεωφορείων που κάηκαν πέρυσι τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, σύμφωνα με το τελικό πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων. Σύμφωνα με το πόρισμα, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε από βραχυκύκλωμα στην ηλεκτρική εγκατάσταση των μπλε λεωφορείων. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει ο ανεξάρτητος εμπειρογνώμων και ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ κ. Δημήτρης Κουρεμένος.
Την ίδια ώρα, το σωματείο των εργαζομένων της ΕΘΕΛ δικαιώνεται από την απόφαση α
Σε λάθος της κατασκευαστικής εταιρείας οφείλεται το κάψιμο των δύο λεωφορείων που κάηκαν πέρυσι τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, σύμφωνα με το τελικό πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων. Σύμφωνα με το πόρισμα, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε από βραχυκύκλωμα στην ηλεκτρική εγκατάσταση των μπλε λεωφορείων. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει ο ανεξάρτητος εμπειρογνώμων και ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ κ. Δημήτρης Κουρεμένος.
Την ίδια ώρα, το σωματείο των εργαζομένων της ΕΘΕΛ δικαιώνεται από την απόφαση αυτή, αφού πριν από το τελικό πόρισμα γινόταν λόγος για κακή συντήρηση των οχημάτων.
«Το πρόβλημα προκύπτει από το γεγονός ότι ο σωλήνας της αντλίας πετρελαίου έρχεται σε επαφή με τον κορμό του κινητήρα. Δεν έχει περιθώριο δηλαδή, ακουμπάει στον κινητήρα και φθείρεται. Είναι καθαρά λάθος της κατασκευαστικής εταιρείας», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ» ο πρόεδρος τεχνικών της ΕΘΕΛ, Απόστολος Ραυτόπουλος. Επίσης, τα μέλη των επιτροπών που όρισε το υπουργείο Μεταφορών καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η διαρροή πετρελαίου και η αυτανάφλεξη προκλήθηκαν ύστερα από την επαφή κυλίνδρων με υπερθερμασμένα μέρη του κινητήρα.
Αντίθετη άποψη διατυπώνει ο γερμανός εκπρόσωπος της κατασκευαστική εταιρείας, της Evobus Mercedes, ο οποίος αναφέρει μεταξύ άλλων ότι προκύπτουν προβλήματα στη διαδικασία συντήρησης και στον ελλιπή τεχνικό έλεγχο.
Ελαττωματική παρτίδα
Τα δύο αυτά λεωφορεία ανήκουν στην παρτίδα των 630 οχημάτων που αγοράστηκαν από τη γερμανική εταιρεία Evobus της Mercedes το 1997. Από τη συγκεκριμένη παρτίδα, συνολικά 17 λεωφορεία παρουσίασαν πρόβλημα τα τελευταία δέκα χρόνια που βρίσκονται σε λειτουργία.
Σύμφωνα με τον κ. Ραυτόπουλο, «δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται πρόβλημα σε οχήματα που ανήκουν στη συγκεκριμένη παρτίδα. Στο σύνολο 439 λεωφορείων 12 μέτρων και 220 λεωφορείων 18 μέτρων (νταλίκες) έχουν αλλαχτεί τουλάχιστον μία φορά στο σύνολό τους οι σωλήνες της αντλίας πετρελαίου υψηλής πίεσης».
Το πόρισμα της ΕΘΕΛ παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα προκειμένου να καταλογιστούν ευθύνες για την ανάφλεξη των δύο λεωφορείων.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr