Και απεργούν και αμείβονται κανονικά στο Μετρό
Και απεργούν και αμείβονται κανονικά στο Μετρό
Νέα 24ωρη απεργία σήμερα και απίστευτη ταλαιπωρία για επιβατικό κοινό - Κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους
UPD:
69
ΣΧΟΛΙΑ
Την ώρα που η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. προσφεύγει στη δικαιοσύνη για την απεργία στο Μετρό και που οι εργαζόμενοι ετοιμάζονται για κινητοποιήσεις διαρκείας, έντονες είναι οι αντεγκλήσεις αναφορικά με τον τρόπο διαχείρισης των απεργιών. Ειδικότερα, όπως σήμερα παρουσιάζει το protothema.gr, ενώ καθημερινά χάνονται ώρες εργασίας και οι πολίτες δεν έχουν πρόσβαση στις συγκοινωνίες, με μια σειρά διαδικασιών οι συνδικαλιστές του Μετρό κατορθώνουν και να απεργούν και να αμείβονται, με αποτέλεσμα η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. να "πατάει" σε αυτήν τη συνθήκη και να ζητά διακοπή των κινητοποιήσεων.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία, κατά την εκ περιτροπής απεργία, όταν το ένα σωματείο δεν κινείται, με το πρόσχημα των "λόγων ασφαλείας" τα άλλα σωματεία δηλώνουν πως αναγκάζονται να μην εργαστούν κι έτσι λαμβάνουν κανονικά τις πληρωμές τους. Θα πρέπει να σημειώσουμε πως στο μετρό τα σωματεία είναι περισσότερα του ενός (6 συνολικά) περιλαμβάνοντας το ΣΗΕΚ, το ΣΕΛΜΑ, το ΣΕΚΕΛΜΑ και άλλα. Το ΣΕΛΜΑ (πρώην ΑΜΕΛ) έχει 1.050 μέλη, το σωματείο ΗΣΑΠ 460, το ΣΗΕΚ 450, το ΤΡΑΜ 370, οι ηλεκτροδηγοί 150 και το ΣΕΚΕΛΜΑ - που συνήθως απεργεί - μόνο 50. Αν λοιπόν για παράδειγμα το σωματείο ΣΗΕΚ απεργήσει οι γραμμές πρώην ΗΣΑΠ και πρώην ΑΜΕΛ δεν λειτουργούν για "λόγους ασφαλείας" όμως ενώ κανείς δεν εργάζεται, όλοι πληρώνονται. Για παράδειγμα εάν το σωματείο ΣΕΚΕΛΜΑ απεργήσει έχοντας μόνο 50 άτομα ως μέλη, επειδή έχει τον έλεγχο των γραμμών 2 και 3 δύναται να σταματήσει πλήρως τη λειτουργία χωρίς όμως συνέπειες στις αμοιβές των άλλων εργαζόμενων.
Ένα παράδειγμα είναι αυτό της 24ώρης απεργίας στις 20 Δεκέμβρη. Τα στατιστικά της απεργίας δείχνουν πως τα πρώην μέσα απέργησαν ως εξής: πρώην ΑΜΕΛ 58%, πρώην ΗΣΑΠ 42%, πρώην ΤΡΑΜ 4%. Δηλαδή τα μέσα τη συγκεκριμένη ημέρα ακινητοποιήθηκαν, όμως το 96% των εργαζόμενων έλαβε κανονικά την αμοιβή του. Σε μεγάλο βαθμό η νομική επιχειρηματολογία της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. θα βασιστεί στις συγκεκριμένες μετρήσεις με στόχο την κήρυξη της απεργίας ως καταχρηστικής.
Χάος στους δρόμους της Αθήνας - Πού έχει μποτιλιάρισμα
«Οπλισμένοι» με υπομονή θα πρέπει να είναι σήμερα οι οδηγοί στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, καθώς αυξημένη είναι η κίνηση στις βασικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας λόγω της απεργίας στο Μετρό.
Ειδικότερα, συμφόρηση παρατηρείται στην άνοδο της Λ.Αλεξάνδρας, την κάθοδο της Λ.Μεσογείων και τη Λ. Ηλιουπόλεως.
Με χαμηλές ταχύτητες κινούνται τα οχήματα στην είσοδο της Αθηνών - Λαμίας (από Αττική Οδό έως ΚΤΕΛ) και στην έξοδο από Τρεις Γέφυρες προς Αχαρνών, στην Κατεχάκη από Περ. Υμηττού προς Κέντρο, στην κάθοδο της Λ.Κηφισίας, στη Βασ.Σοφίας, τη Βασ. Κωνσταντίνου, την Καλλιρρόης, την άνοδο της Λ.Συγγρού από Αγ. Σώστη, στη Σταδίου, την Λ.Αμαλίας, την Αχιλλέως/Μάρνη, την Παπανικολή, το Λιμάνι του Πειραιά και στη Λ. Ποσειδώνος από Ελληνικό έως Φλοίσβο.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία, κατά την εκ περιτροπής απεργία, όταν το ένα σωματείο δεν κινείται, με το πρόσχημα των "λόγων ασφαλείας" τα άλλα σωματεία δηλώνουν πως αναγκάζονται να μην εργαστούν κι έτσι λαμβάνουν κανονικά τις πληρωμές τους. Θα πρέπει να σημειώσουμε πως στο μετρό τα σωματεία είναι περισσότερα του ενός (6 συνολικά) περιλαμβάνοντας το ΣΗΕΚ, το ΣΕΛΜΑ, το ΣΕΚΕΛΜΑ και άλλα. Το ΣΕΛΜΑ (πρώην ΑΜΕΛ) έχει 1.050 μέλη, το σωματείο ΗΣΑΠ 460, το ΣΗΕΚ 450, το ΤΡΑΜ 370, οι ηλεκτροδηγοί 150 και το ΣΕΚΕΛΜΑ - που συνήθως απεργεί - μόνο 50. Αν λοιπόν για παράδειγμα το σωματείο ΣΗΕΚ απεργήσει οι γραμμές πρώην ΗΣΑΠ και πρώην ΑΜΕΛ δεν λειτουργούν για "λόγους ασφαλείας" όμως ενώ κανείς δεν εργάζεται, όλοι πληρώνονται. Για παράδειγμα εάν το σωματείο ΣΕΚΕΛΜΑ απεργήσει έχοντας μόνο 50 άτομα ως μέλη, επειδή έχει τον έλεγχο των γραμμών 2 και 3 δύναται να σταματήσει πλήρως τη λειτουργία χωρίς όμως συνέπειες στις αμοιβές των άλλων εργαζόμενων.
Ένα παράδειγμα είναι αυτό της 24ώρης απεργίας στις 20 Δεκέμβρη. Τα στατιστικά της απεργίας δείχνουν πως τα πρώην μέσα απέργησαν ως εξής: πρώην ΑΜΕΛ 58%, πρώην ΗΣΑΠ 42%, πρώην ΤΡΑΜ 4%. Δηλαδή τα μέσα τη συγκεκριμένη ημέρα ακινητοποιήθηκαν, όμως το 96% των εργαζόμενων έλαβε κανονικά την αμοιβή του. Σε μεγάλο βαθμό η νομική επιχειρηματολογία της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. θα βασιστεί στις συγκεκριμένες μετρήσεις με στόχο την κήρυξη της απεργίας ως καταχρηστικής.
Χάος στους δρόμους της Αθήνας - Πού έχει μποτιλιάρισμα
«Οπλισμένοι» με υπομονή θα πρέπει να είναι σήμερα οι οδηγοί στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, καθώς αυξημένη είναι η κίνηση στις βασικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας λόγω της απεργίας στο Μετρό.
Ειδικότερα, συμφόρηση παρατηρείται στην άνοδο της Λ.Αλεξάνδρας, την κάθοδο της Λ.Μεσογείων και τη Λ. Ηλιουπόλεως.
Με χαμηλές ταχύτητες κινούνται τα οχήματα στην είσοδο της Αθηνών - Λαμίας (από Αττική Οδό έως ΚΤΕΛ) και στην έξοδο από Τρεις Γέφυρες προς Αχαρνών, στην Κατεχάκη από Περ. Υμηττού προς Κέντρο, στην κάθοδο της Λ.Κηφισίας, στη Βασ.Σοφίας, τη Βασ. Κωνσταντίνου, την Καλλιρρόης, την άνοδο της Λ.Συγγρού από Αγ. Σώστη, στη Σταδίου, την Λ.Αμαλίας, την Αχιλλέως/Μάρνη, την Παπανικολή, το Λιμάνι του Πειραιά και στη Λ. Ποσειδώνος από Ελληνικό έως Φλοίσβο.
UPD:
69
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα