Αρβανιτόπουλος: Θέλουμε να συνδέσουμε τον πανεπιστημιακό με τον αναπτυξιακό χάρτη

Αναφερόμενος στο σχέδιο «Αθηνά», έκανε λόγο για παλαιότερες άναρχες πολιτικές - όπως είπε, βασισμένες σε συντεχνίες - οι οποίες οδήγησαν στην αύξηση των πανεπιστημιακών τμημάτων από σχεδόν 300 τη δεκαετία του 1990 σε περισσότερα από 500 σήμερα.

«Θέλουμε να συνδέσουμε τον πανεπιστημιακό χάρτη της χώρας με τον αναπτυξιακό χάρτη της χώρας», διαμήνυσε ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αθλητισμού και Πολιτισμού Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος σε ομιλία που απηύθυνε στο συνέδριο Εκπαίδευσης και Καινοτομίας στον 21ο αιώνα, που συνδιοργανώνεται από το Economist, την Microsoft Hellas και το British Council και λαμβάνει χώρα σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
 
Αναφερόμενος στο σχέδιο «Αθηνά», έκανε λόγο για παλαιότερες άναρχες πολιτικές - όπως είπε, βασισμένες σε συντεχνίες - οι οποίες οδήγησαν στην αύξηση των πανεπιστημιακών τμημάτων από σχεδόν 300 τη δεκαετία του 1990 σε περισσότερα από 500 σήμερα.

Σε αυτό το πλαίσιο, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αναγνώρισε ότι είναι δύσκολο να αλλάξει η νοοτροπία των τοπικών κοινωνιών, αλλά επισήμανε ότι «πρέπει να αλλάξει».
 
Ο κ. Αρβανιτόπουλος χαρακτήρισε «οριζόντια προτεραιότητα» για όλες τις πολιτικές πρακτικές του υπουργείου την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού.
 
Όπως είπε χαρακτηριστικά, η αξιολόγηση δεν έχει σκοπό να τιμωρήσει, αλλά να ανιχνεύσει τις αδυναμίες και να προσφέρει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς «να συνεχίσουν τον αγώνα της αυτοβελτίωσης».
 
Ανάμεσα σε άλλα, ο υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι η ειδική αγωγή στην Ελλάδα «είναι πολλά χρόνια πίσω» και τόνισε την ανάγκη εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων δομών.
 
Ο ίδιος προανήγγειλε την κατάθεση νομοσχεδίου, τον επόμενο μήνα, για την ξενόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό (δίγλωσσα σχολεία για ομογενείς).

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr