Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν στραφεί οι Έλληνες

Οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ έβαλαν στα ράφια τους περισσότερες κατηγορίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Ένα νέο καταναλωτικό μοντέλο έχουν υιοθετήσει οι Έλληνες, δεδομένης της δύσκολης οικονομικής κατάστασης.

Βλέποντας τις συντάξεις και τους μισθούς να έχουν περικοπεί και τις τιμές ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο οι καταναλωτές έχουν στραφεί στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς αποτελεί φθηνότερη λύση και συμφέρουσα για το πορτοφόλι τους.

Όπως προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσαν τα «Νέα», οι καταναλωτές στη χώρα μας πληρώνουν περισσότερα από 1,9 δισ. ευρώ για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ έβαλαν στα ράφια τους περισσότερες κατηγορίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ προσανατολίζονται και στον εμπλουτισμό των ήδη υπαρχόντων.

Με άλλα λόγια, ενώ στο παρελθόν τα προϊόντα αυτά θεωρούνταν συμπληρωματικά των αγορών, πλέον οι καταναλωτές προσανατολίζονται αποκλειστικά -σε ορισμένες περιπτώσεις- σε αυτά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr