Κινητοποιήσεις ετοιμάζουν οι οδηγοί φορτηγών
29.04.2013
13:57
Τα μέλη της ΟΦΑΕ δηλώνουν σε σχετική ανακοίνωση ότι έχουν φτάσει στο όριό τους, αφού ο αθέμιτος ανταγωνισμός και η παράνομη μεταφορά από τρίτων χωρών αυτοκίνητα που υφίστανται καθημερινά, δεν αποτελεί πλέον μεμονωμένο περιστατικό αλλά καθημερινό φαινόμενο, ξεπερνώντας κάθε όριο.
Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται τα μέλη της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, κατά το αμέσως προσεχές διάστημα.
Στις 9 Μαΐου στο ξενοδοχείο Porto Palace της Θεσσαλονίκης, στις 15:00, είναι προγραμματισμένη συνάντηση των αυτοκινητιστών - μελών της ΟΦΑΕ - όπου θα τεθούν επί τάπητος όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και θα προταθούν συγκεκριμένες λύσεις.
Τα μέλη της ΟΦΑΕ δηλώνουν σε σχετική ανακοίνωση ότι έχουν φτάσει στο όριό τους, αφού ο αθέμιτος ανταγωνισμός και η παράνομη μεταφορά από τρίτων χωρών αυτοκίνητα που υφίστανται καθημερινά, δεν αποτελεί πλέον μεμονωμένο περιστατικό αλλά καθημερινό φαινόμενο, ξεπερνώντας κάθε όριο. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις της Ομοσπονδίας προς την Πολιτεία να λάβει τα απαραίτητα μέτρα και να προστατεύσει τους ίδιους και την ελληνική οικονομία, αυτές αποτελούν φωνή βοώντος εν τη ερήμω και πέφτουν στο κενό.
Ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απ. Κενανίδης, τονίζει “κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί λέγοντας συνέχεια τα ίδια. Ενημερώνουμε όλους τους αρμοδίους διαχρονικά, αλλά ουδείς έχει το πολιτικό σθένος να κάνει κάτι. Είτε δεν μπορεί, είτε δεν θέλει. Όπως και να έχει όμως η κατάσταση εμείς έχουμε φτάσει στο μη περαιτέρω και είμαστε αναγκασμένοι να λάβουμε μέτρα προκειμένου να προστατεύσουμε όχι απλά τον κλάδο αλλά και την ίδια την ύπαρξή μας”.
Τα βασικότερα προβλήματα, αλλά όχι και μοναδικά, είναι η παράνομη μεταφορά και ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Φορτηγά τρίτων χωρών αλλά και ανατολικών χωρών που ανήκουν στην ΕΕ, εισέρχονται στην Ελλάδα χωρίς να υπόκεινται τον παραμικρό έλεγχο στα σύνορα, στα τελωνεία φόρτωσης και εκφόρτωσης, αλλά και σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας. Κανείς δεν τους ελέγχει για μία σειρά από πράγματα. Χαρακτηριστικά:
• Πόσα λίτρα καυσίμου μεταφέρουν (έχουν κατά κανόνα 1.300 λίτρα, έναντι του νόμιμου που είναι 200 λίτρα).
Στις 9 Μαΐου στο ξενοδοχείο Porto Palace της Θεσσαλονίκης, στις 15:00, είναι προγραμματισμένη συνάντηση των αυτοκινητιστών - μελών της ΟΦΑΕ - όπου θα τεθούν επί τάπητος όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και θα προταθούν συγκεκριμένες λύσεις.
Τα μέλη της ΟΦΑΕ δηλώνουν σε σχετική ανακοίνωση ότι έχουν φτάσει στο όριό τους, αφού ο αθέμιτος ανταγωνισμός και η παράνομη μεταφορά από τρίτων χωρών αυτοκίνητα που υφίστανται καθημερινά, δεν αποτελεί πλέον μεμονωμένο περιστατικό αλλά καθημερινό φαινόμενο, ξεπερνώντας κάθε όριο. Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις της Ομοσπονδίας προς την Πολιτεία να λάβει τα απαραίτητα μέτρα και να προστατεύσει τους ίδιους και την ελληνική οικονομία, αυτές αποτελούν φωνή βοώντος εν τη ερήμω και πέφτουν στο κενό.
Ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απ. Κενανίδης, τονίζει “κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί λέγοντας συνέχεια τα ίδια. Ενημερώνουμε όλους τους αρμοδίους διαχρονικά, αλλά ουδείς έχει το πολιτικό σθένος να κάνει κάτι. Είτε δεν μπορεί, είτε δεν θέλει. Όπως και να έχει όμως η κατάσταση εμείς έχουμε φτάσει στο μη περαιτέρω και είμαστε αναγκασμένοι να λάβουμε μέτρα προκειμένου να προστατεύσουμε όχι απλά τον κλάδο αλλά και την ίδια την ύπαρξή μας”.
Τα βασικότερα προβλήματα, αλλά όχι και μοναδικά, είναι η παράνομη μεταφορά και ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Φορτηγά τρίτων χωρών αλλά και ανατολικών χωρών που ανήκουν στην ΕΕ, εισέρχονται στην Ελλάδα χωρίς να υπόκεινται τον παραμικρό έλεγχο στα σύνορα, στα τελωνεία φόρτωσης και εκφόρτωσης, αλλά και σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας. Κανείς δεν τους ελέγχει για μία σειρά από πράγματα. Χαρακτηριστικά:
• Πόσα λίτρα καυσίμου μεταφέρουν (έχουν κατά κανόνα 1.300 λίτρα, έναντι του νόμιμου που είναι 200 λίτρα).
• Αν τηρείται η νομιμότητα μεταφοράς,
• Αν το όχημα είναι ασφαλισμένο.
• Αν πληροί όλες τις προδιαγραφές οδικής ασφάλειας.
• Αν ο οδηγός είναι ασφαλισμένος.
• Αν υπάρχουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα κλπ.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, με βάση όλα τα παραπάνω που κοστίζουν, στην ελληνική οικονομία, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, με την η ανεργία να υπερβαίνει το 55% για τους Έλληνες αυτοκινητιστές και την συρρίκνωση του εισοδήματος – για αυτούς που έμειναν στο επάγγελμα – να ξεπερνάει το 60%, η διοίκηση της ΟΦΑΕ θα ζητήσει να έχει συνάντηση με την τρόικα προκειμένου να τους ενημερώσει για τα προβλήματα της μεταφοράς στην Ελλάδα, ευελπιστώντας πως μόνο αυτή μπορεί πλέον να παρέμβει και να υποχρεώσει την ελληνική κυβέρνηση να κάνει επιτέλους κάτι.
• Αν το όχημα είναι ασφαλισμένο.
• Αν πληροί όλες τις προδιαγραφές οδικής ασφάλειας.
• Αν ο οδηγός είναι ασφαλισμένος.
• Αν υπάρχουν τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα κλπ.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, με βάση όλα τα παραπάνω που κοστίζουν, στην ελληνική οικονομία, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, με την η ανεργία να υπερβαίνει το 55% για τους Έλληνες αυτοκινητιστές και την συρρίκνωση του εισοδήματος – για αυτούς που έμειναν στο επάγγελμα – να ξεπερνάει το 60%, η διοίκηση της ΟΦΑΕ θα ζητήσει να έχει συνάντηση με την τρόικα προκειμένου να τους ενημερώσει για τα προβλήματα της μεταφοράς στην Ελλάδα, ευελπιστώντας πως μόνο αυτή μπορεί πλέον να παρέμβει και να υποχρεώσει την ελληνική κυβέρνηση να κάνει επιτέλους κάτι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr