Δακτύλιος στη Θεσσαλονίκη;

Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η πρόταση για την εφαρμογή δακτυλίου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στη διημερίδα για το κυκλοφοριακό που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης οι φορείς παρουσίασαν ποικίλα σχέδια, μεταξύ των οποίων και το μέτρο του δακτυλίου, στα πρότυπα της Αθήνας.

Ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Μαργαρίτης Τζίμας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος κατέθεσαν διαφορετικές απόψεις στο τραπέζι. Την ανάγκη «να παίρνουμε αποφάσεις παρά το πολιτικό κόστος» τόνισ

Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η πρόταση για την εφαρμογή δακτυλίου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στη διημερίδα για το κυκλοφοριακό που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης οι φορείς παρουσίασαν ποικίλα σχέδια, μεταξύ των οποίων και το μέτρο του δακτυλίου, στα πρότυπα της Αθήνας.

Ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ. Μαργαρίτης Τζίμας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος κατέθεσαν διαφορετικές απόψεις στο τραπέζι. Την ανάγκη «να παίρνουμε αποφάσεις παρά το πολιτικό κόστος» τόνισε ο κ. Τζίμας, υπογραμμίζοντας ότι «σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις είναι απαραίτητος ο δακτύλιος και η Αθήνα απέκτησε δακτύλιο και αντιμετώπισε κάπως το κυκλοφοριακό». Κατά του δακτυλίου επιχειρηματολόγησε ο κ. Παπαγεωργόπουλος, υποστηρίζοντας ότι «θα κοπεί η Θεσσαλονίκη στα δύο, η πόλη είναι μακρόστενη, στο κέντρο υπάρχουν μόνο τέσσερις οδικοί άξονες, δηλαδή η λεωφόρος Νίκης, η Τσιμισκή, η Εγνατία και η Αγίου Δημητρίου, δεν μπορείς να βάλεις μονά-ζυγά».

Την πλευρά του δημάρχου πήραν οι οδηγοί ταξί. Ο πρόεδρος σωματείου ιδιοκτητών ταξί «Ο ΕΡΜΗΣ» κ. Κώστας Γιαννακάκης δήλωσε «δεν έχουμε τη δυνατότητα εφαρμογής του δακτυλίου, άλλο η Αθήνα άλλο η Θεσσαλονίκη». Οι συγκοινωνιολόγοι από την πλευρά τους στηρίζουν ακόμη και την απαγόρευση αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης, εφόσον αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες υποδομές μαζικής μεταφοράς. «Με τη δημοτική αστυνομία να ελέγχει, με ευέλικτες δημόσιες συγκοινωνίες και λεωφορεία κάθε πέντε λεπτά και τις φορτοεκφορτώσεις στις κανονικές ώρες μπορεί να μειωθεί η κυκλοφορία στο κέντρο» ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ κ. Γιάννης Τσόσκας.

Το ενδεχόμενο καθιέρωσης δακτυλίου έθεσε την πρώτη ημέρα της ημερίδας ο γενικός γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Τσιότρας. Οι εκπρόσωποι των φορέων της πόλης κατέληξαν μεταξύ άλλων στη δημιουργία ενός κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr