Άρση επιστράτευσης για τους ναυτικούς εισηγείται ο Βαρβιτσιώτης

Το σύνολο των πληρωμάτων για τα Επιβατηγά, Επιβατηγά Οχηματαγωγά και Φορτηγά Οχηματαγωγά πλοία του Εμπορικού Ναυτικού είχαν υπαχθεί σε καθεστώς πολιτικής κινητοποίησης και επίταξης υπηρεσιών, από το πρωί της 6ης Φεβρουαρίου 2013

Την άρση της πολιτικής κινητοποίησης και επίταξης των ναυτικών εισηγήθηκε στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Σημειώνεται ότι το σύνολο των πληρωμάτων για τα Επιβατηγά, Επιβατηγά Οχηματαγωγά και Φορτηγά Οχηματαγωγά πλοία του Εμπορικού Ναυτικού είχαν υπαχθεί σε καθεστώς πολιτικής κινητοποίησης και επίταξης υπηρεσιών, από το πρωί της 6ης Φεβρουαρίου 2013.

«Σήμερα, υλοποιούμε ένα πάγιο αίτημά της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. Με αυτόν τον τρόπο επικυρώνουμε τη δημιουργική συνεργασία που έχουμε ξεκινήσει μαζί της, με κοινό γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας. Στην εθνική προσπάθεια που καταβάλλουμε για να βγει η χώρα από την κρίση, ο Έλληνας ναυτικός διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο» τόνισε σε δήλωσή του ο υπουργός Ναυτιλίας.

Σημειώνεται ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε να συμμετάσχει στην απεργία της ΓΣΕΕ με 24ωρη πανελλαδική απεργία στις 6 Νοεμβρίου. Η ΠΝΟ σε ανακοίνωσή της έχει υπογραμμίσει, ότι η 24ωρη απεργία των ναυτικών, στις 6 Νοεμβρίου, δεν είναι μία τυχαία διαμαρτυρία, αλλά κινητοποίηση επιβίωσης και αντίστασης.

«Οι Έλληνες ναυτεργάτες πρώτοι από όλους έχουν νιιώσει στο "πετσί" τους τη μάστιγα της ανεργίας, τις συνεχείς απολύσεις, τις συνεχείς μειώσεις στις συνθέσεις των πληρωμάτων, τη μη πληρωμή των δεδουλευμένων τους στον χώρο της ακτοπλοΐας και την απεμπόληση των κοινωνικοασφαλιστικών τους δικαιωμάτων» τονίζει σε ανακοίνωσή της.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αποφάσισαν απο 1ης Νοεμβρίου έως 31 Μαρτίου να προχωρήσουν σε μείωση του ξενοδοχειακού προσωπικού κατά 50% εκμεταλλευόμενες το άρθρο 29 του νόμου 4150 του 2013 περί καθορισμού οργανικής σύνθεσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη, δεκάδες εργαζόμενοι του συγκεκριμένου κλάδου έχουν εκφράσει την ανησυχία τους και επικοινωνούν καθημερινά με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) ζητώντας τη στήριξή της.

Από την άλλη πλευρά, στελέχη της ακτοπλοϊκής αγοράς κάνουν λόγο για μείωση της επιβατικής κίνησης τη συγκεκριμένη περίοδο, εξαιτίας και της οικονομικής κρίσης, και για υπέρογκο λειτουργικό κόστος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr