Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Το αυτοκίνητο του Μ.Λιάπη και πόσα πλήρωνε γι' αυτό
Το αυτοκίνητο του Μ.Λιάπη και πόσα πλήρωνε γι' αυτό
Ενα βαρύ, πολυτελές, 4,2lt SUV είχε για τις... βόλτες του ο Μιχάλης Λιάπης. Το VW Touareg δεν είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο...
Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της VW. Το Touareg παρουσιάστηκε το 2003 για να μπει σφήνα στις εμπορικές ορέξεις της BMW X5, του Jeep Grand Cherokee ή αν θέλετε και της Porsche Cayenne, με την οποία είχαν κάποια κοινά μηχανικά μέρη. Είναι μάλιστα το αυτοκίνητο πάνω στο οποίο κατασκευάστηκε και το πιο πολυτελές Audi Q7.
Aν μη τι άλλο, τα σχεδόν πέντε μέτρα μήκος και δύο πλάτος του Touareg, κάνουν τη ζωή δύσκολη σε κάθε απόπειρα εύρεσης μιας θέσης για παρκάρισμα μέσα στην πόλη, έστω κι αν κάποτε κάμποσα από δαύτα κυκλοφορούσαν στους δρόμους του Κολωνακίου. Το μέγεθος του αυτοκινήτου σε ανταμείβει όμως με το παραπάνω, αφού με ιδιαίτερη ευκολία βολεύονται οι αποσκευές τεσσάρων ατόμων και οι εσωτερικοί χώροι είναι άπλετοι.
Το αυτοκίνητο του Μιχάλη Λιάπη είναι του 2005.
Κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου υπάρχει ένας V8 κινητήρας με χωρητικότητα 4,2 λίτρα και ισχύ 310 ίππους. Το ογκώδες του αμάξωμα ξεπερνάει τους 2,5 τόνους, ενώ η κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες οδήγησης (όχι off road) άνετα φτάνει τα 17,0lt/100km σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουμε κάνει στο Car+Speed, κατά τη διάρκεια δοκιμής του αυτοκινήτου.
Στα μηχανικά μέρη, του αυτοκινήτου και πέρα του κινητήρα, το ενδιαφέρον εστιάζεται στις αναρτήσεις, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης. Διαθέτει πνευματική ανάρτηση (CDC), που ρυθμίζει αυτόματα ή κατ’ επιλογή την απόσβεση, δίνοντας, παράλληλα, τη δυνατότητα μεταβολής του ύψους του αμαξώματος από το έδαφος από 180 έως και 300 χλστ.
Η μετάδοση διαθέτει τρία διαφορικά τα οποία, υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρουν τη ροπή του κινητήρα σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω. Τι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 6 σχέσεων. Το ίδιο που διαθέτει και το Audi RS6 του Kίκου Μαρτίνου (Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ)
Aν μη τι άλλο, τα σχεδόν πέντε μέτρα μήκος και δύο πλάτος του Touareg, κάνουν τη ζωή δύσκολη σε κάθε απόπειρα εύρεσης μιας θέσης για παρκάρισμα μέσα στην πόλη, έστω κι αν κάποτε κάμποσα από δαύτα κυκλοφορούσαν στους δρόμους του Κολωνακίου. Το μέγεθος του αυτοκινήτου σε ανταμείβει όμως με το παραπάνω, αφού με ιδιαίτερη ευκολία βολεύονται οι αποσκευές τεσσάρων ατόμων και οι εσωτερικοί χώροι είναι άπλετοι.
Το αυτοκίνητο του Μιχάλη Λιάπη είναι του 2005.
Κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου υπάρχει ένας V8 κινητήρας με χωρητικότητα 4,2 λίτρα και ισχύ 310 ίππους. Το ογκώδες του αμάξωμα ξεπερνάει τους 2,5 τόνους, ενώ η κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες οδήγησης (όχι off road) άνετα φτάνει τα 17,0lt/100km σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουμε κάνει στο Car+Speed, κατά τη διάρκεια δοκιμής του αυτοκινήτου.
Στα μηχανικά μέρη, του αυτοκινήτου και πέρα του κινητήρα, το ενδιαφέρον εστιάζεται στις αναρτήσεις, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης. Διαθέτει πνευματική ανάρτηση (CDC), που ρυθμίζει αυτόματα ή κατ’ επιλογή την απόσβεση, δίνοντας, παράλληλα, τη δυνατότητα μεταβολής του ύψους του αμαξώματος από το έδαφος από 180 έως και 300 χλστ.
Η μετάδοση διαθέτει τρία διαφορικά τα οποία, υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρουν τη ροπή του κινητήρα σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω. Τι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 6 σχέσεων. Το ίδιο που διαθέτει και το Audi RS6 του Kίκου Μαρτίνου (Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ)
Πόσα πλήρωνε ο Λιάπης
Ο πρώην Υπουργός για το VW Touareg των 4,2lt πλήρωνε κάθε χρόνο 1.320€ για Τέλη Κυκλοφορίας. Θυμίσουμε ότι τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί έως και 31/10/2010 πληρώνουν Τέλη με βάση τον κυβισμό. Μετά της ημερομηνίας αυτής πληρώνουν με βάση τις εκπομπές ρύπων.
Από φέτος θα πλήρωνε και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος επειδή το αυτοκίνητο είναι 5ετίας και πάνω, είναι στα 2.254€.
Παράλληλα το κόστος της βασικής ασφάλειας του αυτοκινήτου θα κόστιζε περίπου 900€ το χρόνο.
Όμως όλα τα παραπάνω κόστη δεν υφίσταται, αφού ο πρώην Υπουργός είχε καταθέσει τις πινακίδες του Touareg…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα