Σύσταση Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων
13.01.2014
17:01
Στις αρμοδιότητές της περιλαμβάνονται η σύγκληση συσκέψεων συντονισμού, η προαγωγή της εθνικής στρατηγικής και η μέριμνα για την τήρηση των κανόνων και αρχών της ευρωπαϊκής και εθνικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων
Σύσταση Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρησης Αποβλήτων, με προεδρικό διάταγμα που υπέγραψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η οποία θα είναι αρμόδια για την εποπτεία και το συντονισμό της δράσης των υπουργείων Εσωτερικών, ΥΠΕΚΑ, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας όσον αφορά στο θέμα της διαχείρισης αποβλήτων, ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου.
Εκτός των άλλων, στις αρμοδιότητές της θα περιλαμβάνονται η σύγκληση συσκέψεων συντονισμού, η προαγωγή της εθνικής στρατηγικής και η μέριμνα για την τήρηση των κανόνων και αρχών της ευρωπαϊκής και εθνικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων. Εξάλλου, θα ασκεί ασκεί δειγματοληπτικούς ελέγχους, αναζητώντας αυτεπαγγέλτως πληροφορίες και στοιχεία σχετικά με τις εν εξελίξει διαδικασίες εκπόνησης μελετών, εκτέλεσης έργων και υπηρεσιών. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της θα είναι και η διευκόλυνση- υποστήριξη των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων στο πλαίσιο των διαδικασιών αδειοδότησης.
Οι θέσεις
Για τη λειτουργία της προβλέπεται η σύσταση μίας θέσης μετακλητού γενικού γραμματέα, προϊσταμένου της Γενικής Γραμματείας. Η θέση θα καλύπτεται με διορισμό ή ανάθεση καθηκόντων με απόφαση του πρωθυπουργού. Πέραν αυτής, προβλέπονται μία θέση ειδικού συμβούλου, μία ειδικού συνεργάτη και τρεις διοικητικών υπαλλήλων.
Εκτός των άλλων, στις αρμοδιότητές της θα περιλαμβάνονται η σύγκληση συσκέψεων συντονισμού, η προαγωγή της εθνικής στρατηγικής και η μέριμνα για την τήρηση των κανόνων και αρχών της ευρωπαϊκής και εθνικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων. Εξάλλου, θα ασκεί ασκεί δειγματοληπτικούς ελέγχους, αναζητώντας αυτεπαγγέλτως πληροφορίες και στοιχεία σχετικά με τις εν εξελίξει διαδικασίες εκπόνησης μελετών, εκτέλεσης έργων και υπηρεσιών. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της θα είναι και η διευκόλυνση- υποστήριξη των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων στο πλαίσιο των διαδικασιών αδειοδότησης.
Οι θέσεις
Για τη λειτουργία της προβλέπεται η σύσταση μίας θέσης μετακλητού γενικού γραμματέα, προϊσταμένου της Γενικής Γραμματείας. Η θέση θα καλύπτεται με διορισμό ή ανάθεση καθηκόντων με απόφαση του πρωθυπουργού. Πέραν αυτής, προβλέπονται μία θέση ειδικού συμβούλου, μία ειδικού συνεργάτη και τρεις διοικητικών υπαλλήλων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr