Περισσότερες οι ευκαιρίες απασχόλησης για τους νέους που μαθαίνουν «πάνω στη δουλειά»
12.02.2014
15:36
Σε αντιδιαστολή με τους μαθητευόμενους που παρακολουθούν εκπαιδευτικλά προγράμματα ή προέρχονται απευθείας από το σχολείο
Υψηλότερα ποσοστά απασχόλησης έχουν οι νέοι Ευρωπαίοι, που απέκτησαν σημαντικό μέρος των προσόντων τους από την επαγγελματική τους εκπαίδευση και κατάρτιση «πάνω» στη δουλειά.
Στον αντίποδα βρίσκονται εκείνοι, οι οποίοι προέρχονται από τη γενική εκπαίδευση ή παρακολούθησαν αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα κυρίως ή εξ ολοκλήρου στο σχολείο.
Αυτό επισήμανε ο διευθυντής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ανάπτυξης της Επαγγελματικής Κατάρτισης (cedefop), Τζέιμς Καλέγια (James Calleja), μιλώντας σε συνέδριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με ανακοίνωση του φορέα, ο οποίος εδρεύει στη θεσσαλονίκη.
Παρόλα αυτά, μόλις μία στις τέσσερις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με περισσότερους από δέκα εργαζόμενους εκπαιδεύει μαθητευόμενους.
"Αν θέλουμε να προσφέρουμε σε περισσότερους νέους τη δυνατότητα ν' αποκτήσουν πρόσβαση στο θεσμό της μαθητείας, πρέπει να ενθαρρύνουμε περισσότερες επιχειρήσεις, σε περισσότερες χώρες, να τους εκπαιδεύουν, κι όχι μόνο σε τομείς όπως αυτοί των τεχνιτών, όπου υπάρχουν παραδοσιακά μαθητευόμενοι, αλλά και σε κλάδους όπως οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, οι πωλήσεις, οι υπηρεσίες υγείας ή οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" σημείωσε ο κ. Καλέγια.
Στον αντίποδα βρίσκονται εκείνοι, οι οποίοι προέρχονται από τη γενική εκπαίδευση ή παρακολούθησαν αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα κυρίως ή εξ ολοκλήρου στο σχολείο.
Αυτό επισήμανε ο διευθυντής του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ανάπτυξης της Επαγγελματικής Κατάρτισης (cedefop), Τζέιμς Καλέγια (James Calleja), μιλώντας σε συνέδριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με ανακοίνωση του φορέα, ο οποίος εδρεύει στη θεσσαλονίκη.
Παρόλα αυτά, μόλις μία στις τέσσερις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με περισσότερους από δέκα εργαζόμενους εκπαιδεύει μαθητευόμενους.
"Αν θέλουμε να προσφέρουμε σε περισσότερους νέους τη δυνατότητα ν' αποκτήσουν πρόσβαση στο θεσμό της μαθητείας, πρέπει να ενθαρρύνουμε περισσότερες επιχειρήσεις, σε περισσότερες χώρες, να τους εκπαιδεύουν, κι όχι μόνο σε τομείς όπως αυτοί των τεχνιτών, όπου υπάρχουν παραδοσιακά μαθητευόμενοι, αλλά και σε κλάδους όπως οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, οι πωλήσεις, οι υπηρεσίες υγείας ή οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" σημείωσε ο κ. Καλέγια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr