Τουριστικός προορισμός η Θεσσαλονίκη
Τον τίτλο της πρωτεύουσας στο συνεδριακό τουρισμό, επιδιώκει να λάβει η Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με στοιχεία διεθνούς τουριστικού πρακτορείου η Θεσσαλονίκη, βρίσκεται μέσα στους 100 δημοφιλέστερους προορισμούς, για συνεδριακό τουρισμό και αποτελεί ήδη σημαντική επιλογή για τουρίστες και τουριστικούς πράκτορες.
Μέσα από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετιγκ, ο οποίος συστάθηκε με τη συνδρομή φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης και οικονομικών, εντείνεται η προσπάθεια προβολής της πόλ
Τον τίτλο της πρωτεύουσας στο συνεδριακό τουρισμό, επιδιώκει να λάβει η Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με στοιχεία διεθνούς τουριστικού πρακτορείου η Θεσσαλονίκη, βρίσκεται μέσα στους 100 δημοφιλέστερους προορισμούς, για συνεδριακό τουρισμό και αποτελεί ήδη σημαντική επιλογή για τουρίστες και τουριστικούς πράκτορες.
Μέσα από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετιγκ, ο οποίος συστάθηκε με τη συνδρομή φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης και οικονομικών, εντείνεται η προσπάθεια προβολής της πόλης. Δημιουργούνται μόνιμα γραφεία προώθησης του τουρισμού της Θεσσαλονίκης στην Αγγλία και στη Γερμανία. Παράλληλα, συνεχίζονται οι παρουσιάσεις της πόλης σε μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις όπως του Μονάχου, της Κωνσταντινούπολης και της Πράγας όπου παρουσιάστηκε και το καινούριο έντυπο City Βreak.
Ήδη μεγάλα διεθνή τουριστικά γραφεία ζητούν περισσότερες πληροφορίες για συνεργασία και εντείνεται η παροχή βοήθειας από το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για την ένταξη της Θεσσαλονίκης στον εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό ως πόλη - προορισμός (city break).
παράλληλα, ο Οργανισμός θα συνεχίσει να διεκδικεί την τακτική αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με περισσότερους εγχώριους και διεθνείς προορισμούς, την ενίσχυση της θαλάσσιας συγκοινωνίας, το άνοιγμα του οδικού Άξονα 10, τον εκσυγχρονισμό του Αερολιμένα, του Σιδηροδρομικού Σταθμού και του Λιμανιού της πόλης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr