Δημοπρατείται ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, προϋπολογισμού 340 εκατ. ευρώ
04.05.2014
22:23
Μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 - Το πρώτο εξάμηνο του 2016 θα δοθεί στην κυκλοφορία
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανακοίνωσε τη δημοπράτηση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, ενώ σύμφωνα με τον υπουργό, το έργο, το οποίο θα έχει δημοπρατηθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 είναι προϋπολογισμού 340 εκατομμυρίων ευρώ και έχει μήκος 75 χιλιόμετρα. Σχετικά με το χρόνο παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, εκτιμάται ότι θα γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο ίδιος, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό - Τσακώνα, μήκους 37 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος - Καλό Νερό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί να "μπει μπουλντόζα", λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοίδης:, «Και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Τέλος, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος, θα συμβάλλουν στην εξωστρέφεια της περιοχής. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο ίδιος, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό - Τσακώνα, μήκους 37 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος - Καλό Νερό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί να "μπει μπουλντόζα", λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοίδης:, «Και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Τέλος, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος, θα συμβάλλουν στην εξωστρέφεια της περιοχής. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr