Με ακύρωση κινδυνεύουν όλες οι πτήσεις εσωτερικού - εξωτερικού το Σαββατοκύριακο
02.10.2014
07:54
Τι λέει ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Σπύρος Ρολάκης - Βασικά προβλήματα η έλλειψη προσωπικού και τα χρήματα των τελών διαδρομής
Με ακύρωση κινδυνεύουν όλες οι πτήσεις εσωτερικού - εξωτερικού το Σαββατοκύριακο, καθώς οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας έχουν εξαγγείλει 48ωρη απεργία για το Σαββατοκύριακο.
Βασικά τους αιτήματα; Η έλλειψη προσωπικού και η διάθεση των χρημάτων των τελών διαδρομής.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του «Mega» ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, Σπύρος Ρολάκης ελοχεύει ο κίνδυνος να μην τους καταβληθούν τα 2/3 του μισθού, ενώ ζήτησε, μεταξύ άλλων, να δημιουργηθεί ένας πάροχος αεροναυπηγίας, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τα κονδύλια (τα χρήματα των τελών διαδρομής) οι ίδιοι και όχι το κράτος, το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, τα διαθέτει σε άλλες πηγές.
«Η αεροναυπηγία έτσι λειτουργεί σε όλο τον κόσμο. Έτσι πρέπει να γίνει και εδώ. Ζητάμε έναν πάροχο εναέριας κυκλοφορίας, έτσι ώστε να μπαίνουν τα χρήματα (σ.σ. μιλάμε για ποσά της τάξης των 150-160 εκατ. ευρώ) και να μπορούμε να κάνουμε επενδύσεις».
«Προσπαθούμε να σηκώσουμε το βάρος αυτής της δουλειάς και δεν μπορούμε. Μέχρι σήμερα έχουμε κάνει υπερπροσπάθειες με περικοπές και απλήρωτες υπερωρίες, χωρίς καλοκαιρινές άδειες. Εδώ και τρία χρόνια έχουμε ζητήσει προσωπικό. Μας είχαν υποσχεθεί 32 άτομα και ακόμη δεν έχει βγει κάποια προκήρυξη, ενώ του χρόνου αναμένεται να φύγουν κι άλλα 20 με 30 άτομα», σημείωσε, μεταξύ άλλων.
Εάν ισχύσει τελικά η απεργία, θα πραγματοποιηθούν μόνο οι πτήσεις έκτακτης ανάγκης και οι υπερπτήσεις.
Βασικά τους αιτήματα; Η έλλειψη προσωπικού και η διάθεση των χρημάτων των τελών διαδρομής.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του «Mega» ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, Σπύρος Ρολάκης ελοχεύει ο κίνδυνος να μην τους καταβληθούν τα 2/3 του μισθού, ενώ ζήτησε, μεταξύ άλλων, να δημιουργηθεί ένας πάροχος αεροναυπηγίας, έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τα κονδύλια (τα χρήματα των τελών διαδρομής) οι ίδιοι και όχι το κράτος, το οποίο, σύμφωνα με τον ίδιο, τα διαθέτει σε άλλες πηγές.
«Η αεροναυπηγία έτσι λειτουργεί σε όλο τον κόσμο. Έτσι πρέπει να γίνει και εδώ. Ζητάμε έναν πάροχο εναέριας κυκλοφορίας, έτσι ώστε να μπαίνουν τα χρήματα (σ.σ. μιλάμε για ποσά της τάξης των 150-160 εκατ. ευρώ) και να μπορούμε να κάνουμε επενδύσεις».
«Προσπαθούμε να σηκώσουμε το βάρος αυτής της δουλειάς και δεν μπορούμε. Μέχρι σήμερα έχουμε κάνει υπερπροσπάθειες με περικοπές και απλήρωτες υπερωρίες, χωρίς καλοκαιρινές άδειες. Εδώ και τρία χρόνια έχουμε ζητήσει προσωπικό. Μας είχαν υποσχεθεί 32 άτομα και ακόμη δεν έχει βγει κάποια προκήρυξη, ενώ του χρόνου αναμένεται να φύγουν κι άλλα 20 με 30 άτομα», σημείωσε, μεταξύ άλλων.
Εάν ισχύσει τελικά η απεργία, θα πραγματοποιηθούν μόνο οι πτήσεις έκτακτης ανάγκης και οι υπερπτήσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr