Μετά διοδίων στην κυκλοφορία το τμήμα του Μαλιακού από την Αγία Μαρίνα ως τις Ράχες
16.03.2015
10:08
Η λειτουργία του νέου τμήματος θα συνοδευτεί με τη λειτουργία ενός σταθμού στη θέση Μαυρομαντήλα με 1,75 ευρώ για τα ΙΧ και δύο πλευρικών, στην Αγία Μαρίνα (1,20 ευρώ) και τη Στυλίδα (0,65 ευρώ) στην περιοχή Καραβόμυλος
Με καθυστέρηση τουλάχιστον μίας δεκαετίας παραδίδεται από το ελληνικό Δημόσιο το τμήμα του φονικού Πετάλου του Μαλιακού από την Αγία Μαρίνα έως τις Ράχες μήκους 20 χλμ. κάνοντας ποδαρικό για τους οδηγούς με ένα νέο μετωπικό σταθμό διοδίου και δύο πλευρικούς που θα ξεκινήσουν να εισπράττουν από σήμερα.
Η λειτουργία του νέου τμήματος θα συνοδευτεί με τη λειτουργία ενός σταθμού στη θέση Μαυρομαντήλα με 1,75 ευρώ για τα ΙΧ και δύο πλευρικών, στην Αγία Μαρίνα (1,20 ευρώ) και τη Στυλίδα (0,65 ευρώ) στην περιοχή Καραβόμυλος. Θα συνοδευτεί όμως και με κάτι ακόμη για το δίδυμο Άκτωρ-Τέρνα που το κατασκεύασαν. Ένα γενναίο πριμ που υπολογίζεται να φτάσει τα 20 εκ. ευρώ. Η παράκαμψη της Στυλίδας με την εργολαβία «Αγία Μαρίνα Στυλίδας - Ράχες» ενώ έπρεπε να παραδοθεί από τον Σεπτέμβριο του 2010 και έχει πάρει ήδη τρεις παρατάσεις για την ολοκλήρωση των εργασιών, με αίτημα του αναδόχου είχε μετατεθεί για τον Ιούνιο του 2015, προβλέποντας ότι σε περίπτωση πιο γρήγορης παράδοσης του έργου κατά 180 ημερολογιακές μέρες, δηλαδή στις 31 Δεκεμβρίου του 2014, θα ενεργοποιηθεί πριμ υπέρ της κοινοπραξίας Ακτωρ - ΤΕΡΝΑ, η οποία υποκατέστησε την εργολαβία του κ. Πανούση! Όπως ομολογούν οι εργολάβοι είναι το μόνο κέρδος τους γιατί τα έργα αυτά δόθηκαν με πολύ μεγάλες εκπτώσεις.
Η περιπετειώδης πορεία του Μαλιακού κόλπου φαίνεται να παίρνει τέλος, πνίγοντας στην πολύχρονη ιστορία της εργολάβους, καταγγελίες αλλά και πληρωμές για έργα που δεν έγιναν. Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από περίπου δύο χρόνια ο τέως υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με σύμβουλο την Grand Thortonανέθετε το διαχειριστικό έλεγχο σε δύο έργα. Τις εργολαβίες του Μαλιακού που συνοδεύονταν από αρνητικούς λογαριασμούς και πλήθος προβλημάτων και το μετρό Θεσσαλονίκης που σέρνεται για εννέα χρόνια.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Η λειτουργία του νέου τμήματος θα συνοδευτεί με τη λειτουργία ενός σταθμού στη θέση Μαυρομαντήλα με 1,75 ευρώ για τα ΙΧ και δύο πλευρικών, στην Αγία Μαρίνα (1,20 ευρώ) και τη Στυλίδα (0,65 ευρώ) στην περιοχή Καραβόμυλος. Θα συνοδευτεί όμως και με κάτι ακόμη για το δίδυμο Άκτωρ-Τέρνα που το κατασκεύασαν. Ένα γενναίο πριμ που υπολογίζεται να φτάσει τα 20 εκ. ευρώ. Η παράκαμψη της Στυλίδας με την εργολαβία «Αγία Μαρίνα Στυλίδας - Ράχες» ενώ έπρεπε να παραδοθεί από τον Σεπτέμβριο του 2010 και έχει πάρει ήδη τρεις παρατάσεις για την ολοκλήρωση των εργασιών, με αίτημα του αναδόχου είχε μετατεθεί για τον Ιούνιο του 2015, προβλέποντας ότι σε περίπτωση πιο γρήγορης παράδοσης του έργου κατά 180 ημερολογιακές μέρες, δηλαδή στις 31 Δεκεμβρίου του 2014, θα ενεργοποιηθεί πριμ υπέρ της κοινοπραξίας Ακτωρ - ΤΕΡΝΑ, η οποία υποκατέστησε την εργολαβία του κ. Πανούση! Όπως ομολογούν οι εργολάβοι είναι το μόνο κέρδος τους γιατί τα έργα αυτά δόθηκαν με πολύ μεγάλες εκπτώσεις.
Η περιπετειώδης πορεία του Μαλιακού κόλπου φαίνεται να παίρνει τέλος, πνίγοντας στην πολύχρονη ιστορία της εργολάβους, καταγγελίες αλλά και πληρωμές για έργα που δεν έγιναν. Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από περίπου δύο χρόνια ο τέως υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με σύμβουλο την Grand Thortonανέθετε το διαχειριστικό έλεγχο σε δύο έργα. Τις εργολαβίες του Μαλιακού που συνοδεύονταν από αρνητικούς λογαριασμούς και πλήθος προβλημάτων και το μετρό Θεσσαλονίκης που σέρνεται για εννέα χρόνια.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr