Καταγγελίες για το ταξιδιωτικό πρακτορείο που παράτησε μαθητές στην Ελβετία
Καταγγελίες για το ταξιδιωτικό πρακτορείο που παράτησε μαθητές στην Ελβετία
Τουλάχιστον εννέα καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή - Ως επί το πλείστον αφορούν σε ταξίδια με μαθητές την περίοδο 2011-2013
Δεν είναι η πρώτη φορά που το πρακτορείο «Travel City» με έδρα την Αθήνα εξαπάτησε μαθητές, που είχαν δώσει χρήματα, για να πραγματοποιήσουν σχολική εκδρομή. Δυστυχώς, οι μαθητές της Β' Λυκείου του Τρίτου Γενικού Λυκείου Αρτας, δεν είναι οι μόνοι που βρέθηκαν σε μία ξένη χώρα χωρίς να έχουν τα χρήματα να επιστρέψουν στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο επικοινωνίας του Συνήγορου του Καταναλωτή, Νεκτάριο Μακρυδάκη, υπάρχουν τουλάχιστον εννέα καταγγελίες κατά του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού πρακτορείου. Οπως τόνισε ο κ. Μακρυδάκης αυτές αφορούν κυρίως το διάστημα 2011-2013, ενώ σχετίζονται ως επί το πλείστον με ταξίδια μαθητών κι άλλου είδους περιπτώσεις. Στις περισσότερες υποθέσεις, μάλιστα, το ζήτημα που είχε προκύψει δεν επιλύθηκε.
Καταγγελίες, όμως, για το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο έχει δεχθεί και το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στον διοικητικό και οικονομικό απολογισμό του ΚΕ.Π.ΚΑ. για το 2012 και σε ανακοίνωση του Κέντρου που έγινε στις 26.03.13 «επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ, στο τουριστικό γραφείο "Travel City", γιατί δεν επέστρεφε, στους καταναλωτές, τα χρήματα, που είχαν καταβάλει, για εισιτήρια, για την παρακολούθηση του "Final 4", στη Βαρκελώνη, τα οποία το γραφείο δεν είχε εξασφαλίσει».
Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ
Και οι καταγγελίες δεν σταματούν εδώ. Μία ακόμη περίπτωση εξαπάτησης μαθητών από το εν λόγω πρακτορείο αποτελεί και το 1ο Γυμνάσιο Αργους. Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του σχολείου, τον Απρίλιο του 2014 είχε προγραμματιστεί τριήμερη εκδρομή μαθητών στη Ζάκυνθο για τις πρώτες ημέρες του Μαΐου. Κάθε μαθητής κατέβαλε το ποσό των 84 ευρώ, ενώ ως προκαταβολή στο συγκεκριμένο γραφείο δόθηκαν 1.200 και 2.164 ευρώ. Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «ενώ ήταν όλα έτοιμα για την πραγματοποίηση της επίσκεψης, προέκυψε η 48/ωρη απεργία την Π.Ν.Ο. για την Τρίτη 1 και Τετάρτη, 2/4ου/2014». Η απεργία έληξε και την Πέμπτη, 3/4ου/2014 τα δρομολόγια πλοίων εκτελούνταν κανονικά. Αυτή ήταν και η πρώτη ημέρα της επίσκεψης των μαθητών στη Ζάκυνθο. Από το Travel City, όμως, είπαν υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα του προγραμματισμένου λεωφορείου. Ο υπεύθυνος του γραφείου είπε μάλιστα ότι η εκδρομή δεν μπορεί να γίνει, γιατί το λεωφορείο έχει διατεθεί σε άλλη εκδρομή. Τότε ζητήθηκε να το αντικαταστήσει με άλλο, και εκείνος απάντησε πως αυτό δεν γίνεται «γιατί είναι σοβαρό γραφείο και πρέπει να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο όχημα» και πρότεινε αλλαγή της ημερομηνίας κατά μία εβδομάδα. Εκτοτε, το σχολείο ξεκίνησε έναν αγώνα δρόμου για επιστροφή των χρημάτων μαθητών και καθηγητών.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο επικοινωνίας του Συνήγορου του Καταναλωτή, Νεκτάριο Μακρυδάκη, υπάρχουν τουλάχιστον εννέα καταγγελίες κατά του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού πρακτορείου. Οπως τόνισε ο κ. Μακρυδάκης αυτές αφορούν κυρίως το διάστημα 2011-2013, ενώ σχετίζονται ως επί το πλείστον με ταξίδια μαθητών κι άλλου είδους περιπτώσεις. Στις περισσότερες υποθέσεις, μάλιστα, το ζήτημα που είχε προκύψει δεν επιλύθηκε.
Καταγγελίες, όμως, για το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο έχει δεχθεί και το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στον διοικητικό και οικονομικό απολογισμό του ΚΕ.Π.ΚΑ. για το 2012 και σε ανακοίνωση του Κέντρου που έγινε στις 26.03.13 «επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ, στο τουριστικό γραφείο "Travel City", γιατί δεν επέστρεφε, στους καταναλωτές, τα χρήματα, που είχαν καταβάλει, για εισιτήρια, για την παρακολούθηση του "Final 4", στη Βαρκελώνη, τα οποία το γραφείο δεν είχε εξασφαλίσει».
Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ
Και οι καταγγελίες δεν σταματούν εδώ. Μία ακόμη περίπτωση εξαπάτησης μαθητών από το εν λόγω πρακτορείο αποτελεί και το 1ο Γυμνάσιο Αργους. Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του σχολείου, τον Απρίλιο του 2014 είχε προγραμματιστεί τριήμερη εκδρομή μαθητών στη Ζάκυνθο για τις πρώτες ημέρες του Μαΐου. Κάθε μαθητής κατέβαλε το ποσό των 84 ευρώ, ενώ ως προκαταβολή στο συγκεκριμένο γραφείο δόθηκαν 1.200 και 2.164 ευρώ. Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «ενώ ήταν όλα έτοιμα για την πραγματοποίηση της επίσκεψης, προέκυψε η 48/ωρη απεργία την Π.Ν.Ο. για την Τρίτη 1 και Τετάρτη, 2/4ου/2014». Η απεργία έληξε και την Πέμπτη, 3/4ου/2014 τα δρομολόγια πλοίων εκτελούνταν κανονικά. Αυτή ήταν και η πρώτη ημέρα της επίσκεψης των μαθητών στη Ζάκυνθο. Από το Travel City, όμως, είπαν υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα του προγραμματισμένου λεωφορείου. Ο υπεύθυνος του γραφείου είπε μάλιστα ότι η εκδρομή δεν μπορεί να γίνει, γιατί το λεωφορείο έχει διατεθεί σε άλλη εκδρομή. Τότε ζητήθηκε να το αντικαταστήσει με άλλο, και εκείνος απάντησε πως αυτό δεν γίνεται «γιατί είναι σοβαρό γραφείο και πρέπει να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο όχημα» και πρότεινε αλλαγή της ημερομηνίας κατά μία εβδομάδα. Εκτοτε, το σχολείο ξεκίνησε έναν αγώνα δρόμου για επιστροφή των χρημάτων μαθητών και καθηγητών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα