Λύση στην «ακτοπλοϊκή απομόνωση» της πόλης ζητά το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο
11.05.2015
14:08
Kάνει λόγο για "πρωτοφανή ακτοπλοϊκή απομόνωση" της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας
Λύση στην "ακτοπλοϊκή απομόνωση" της Θεσσαλονίκης ζητά, με σημερινή του ανακοίνωση, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της πόλης.
Το ΒΕΘ κάνει λόγο για "πρωτοφανή ακτοπλοϊκή απομόνωση" της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι "δεν θα διαθέτει φέτος κανένα δρομολόγιο προς δημοφιλείς προορισμούς καθώς το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, αποφάσισε να μην επιδοτήσει την άγονη γραμμή της Θεσσαλονίκης και να μετακινήσει την αφετηρία των επιβατικών πλοίων στο λιμάνι της... Καβάλας".
"Η απομόνωση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας ξεκίνησε σταδιακά" σημειώνει ο πρόεδρος του ΒΕΘ Παναγιώτης Παπαδόπουλος, σημειώνοντας ότι "οι όποιες προσπάθειες για αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης εδώ και μία δεκαετία, έπεσαν στο κενό" και "αντί οι ιθύνοντες να αναζητούν τρόπους αύξησης της τουριστικής κίνησης και τόνωσης της οικονομίας της περιοχής, κάνουν ακριβώς το αντίθετο", οδηγώντας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης "σε μαρασμό".
"Είναι τραγικό να μην αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι η διακοπή της σύνδεσης και η απομόνωση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου από το κύριο αστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διακίνηση εμπορευμάτων και στη μετακίνηση πολιτών, επιχειρηματιών από και προς τη Θεσσαλονίκη"τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, επισημαίνοντας ότι την ίδια ώρα δεν γίνεται η παραμικρή ενέργεια για την ευρύτερη αξιοποίηση του λιμανιού.
"Τα όποια σχέδια μένουν στα συρτάρια και το ενδιαφέρον για παραχώρηση του λιμανιού εξαντλείται σε συζητήσεις επί συζητήσεων και σε διαγωνισμούς που δεν τελεσφορούν" αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.
Το ΒΕΘ κάνει λόγο για "πρωτοφανή ακτοπλοϊκή απομόνωση" της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι "δεν θα διαθέτει φέτος κανένα δρομολόγιο προς δημοφιλείς προορισμούς καθώς το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, αποφάσισε να μην επιδοτήσει την άγονη γραμμή της Θεσσαλονίκης και να μετακινήσει την αφετηρία των επιβατικών πλοίων στο λιμάνι της... Καβάλας".
"Η απομόνωση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας ξεκίνησε σταδιακά" σημειώνει ο πρόεδρος του ΒΕΘ Παναγιώτης Παπαδόπουλος, σημειώνοντας ότι "οι όποιες προσπάθειες για αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης εδώ και μία δεκαετία, έπεσαν στο κενό" και "αντί οι ιθύνοντες να αναζητούν τρόπους αύξησης της τουριστικής κίνησης και τόνωσης της οικονομίας της περιοχής, κάνουν ακριβώς το αντίθετο", οδηγώντας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης "σε μαρασμό".
"Είναι τραγικό να μην αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι η διακοπή της σύνδεσης και η απομόνωση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου από το κύριο αστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διακίνηση εμπορευμάτων και στη μετακίνηση πολιτών, επιχειρηματιών από και προς τη Θεσσαλονίκη"τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, επισημαίνοντας ότι την ίδια ώρα δεν γίνεται η παραμικρή ενέργεια για την ευρύτερη αξιοποίηση του λιμανιού.
"Τα όποια σχέδια μένουν στα συρτάρια και το ενδιαφέρον για παραχώρηση του λιμανιού εξαντλείται σε συζητήσεις επί συζητήσεων και σε διαγωνισμούς που δεν τελεσφορούν" αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr