«Φτερά» για τις Μακεδονικές Αερογραμμές
Στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου τοποθετεί χρονικά η διοίκηση της Olympic Air, την έναρξη πτήσεων από τις Μακεδονικές Αερογραμμές. Την «επαναδημιουργία» της θυγατρικής εξήγγειλε πρόσφατα ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, με στόχο την κάλυψη των αναγκών για προορισμούς στους οποίους η Olympic Air δεν πετά απευθείας.
Σύμφωνα με τον γενικό εμπορικό διευθυντή της εταιρίας Σταύρο Δαλιάκα, οι αρχικές σκέψεις στο πλαίσιο του σχεδιασμού του πτητικού προγράμματος των Μακεδονικών Αερογραμ
Στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου τοποθετεί χρονικά η διοίκηση της Olympic Air, την έναρξη πτήσεων από τις Μακεδονικές Αερογραμμές. Την «επαναδημιουργία» της θυγατρικής εξήγγειλε πρόσφατα ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, με στόχο την κάλυψη των αναγκών για προορισμούς στους οποίους η Olympic Air δεν πετά απευθείας.
Σύμφωνα με τον γενικό εμπορικό διευθυντή της εταιρίας Σταύρο Δαλιάκα, οι αρχικές σκέψεις στο πλαίσιο του σχεδιασμού του πτητικού προγράμματος των Μακεδονικών Αερογραμμών περιλαμβάνουν τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Μόσχα, Λονδίνο, Παρίσι, Άμστερνταμ αλλά και πόλη της Γερμανίας. Μάλιστα στη περίπτωση του Άμστερνταμ διερευνάται η περίπτωση συνεργασίας με την KLM, ώστε να δοθεί διέξοδος και για συνδέσεις με υπερατλαντικούς προορισμούς.
Προκειμένου το πρόγραμμα που θα διαμορφωθεί να εξυπηρετεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, η διοίκηση της Olympic Air συναντάται από το πρωί με εκπροσώπους του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου της Β. Ελλάδας (επιμελητήρια, τουριστικούς πράκτορες, ενώσεις ξενοδόχων κ.λπ.)
Η συχνότητα των πτήσεων, όπως διευκρίνισε ο κ.Δαλιάκας, θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα έχει ο κάθε προορισμός, ενώ σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία αεροπλάνα για να φέρουν σε πέρας το πτητικό έργο.
Ο κ. Δαλιάκας εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μέχρι στιγμής αποδοχή της νέας εταιρίας από το κοινό ενώ έκανε γνωστό ότι στις 25 Οκτωβρίου θα οριστικοποιηθεί το χειμερινό πρόγραμμα της Olympic Air, με περισσότερα δρομολόγια ανά προορισμό (οκτώ στη Θεσσαλονίκη).
Οι πληρότητες των πτήσεων της εταιρίας υπολογίζονται αυτό το διάστημα στο 60%. Στόχος είναι η αύξηση τους. Στην παρούσα φάση δεν εξετάζεται το ενδεχόμενο ένταξης νέων προορισμών στο πρόγραμμα πτήσεων της Olympic Air.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr