Διαψεύδει Ελληνίδα ερευνήτρια εμπλοκή της στην αποκάλυψη του σκανδάλου Volkswagen
24.09.2015
11:34
Η Άννα Στεφανοπούλου δηλώνει κατηγορηματικά πως δεν συμμετείχε στην έρευνα που έφερε στο φως ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως
Το ελληνικό διαδίκτυο «βούιξε»: «Ποια είναι η Ελληνίδα που αποκάλυψε το σκάνδαλο της Volkswagen», «Η Άννα Στεφανοπούλου τιμωρεί τους Γερμανούς» και άλλοι παρόμοιοι και ευφάνταστοι τίτλοι σε δημοσιεύματα που κατά κύριο λόγο εστίαζαν στο πώς οι Γερμανοί είναι διαφθαρμένοι και πώς μια Ελληνίδα κατόρθωσε να τους «βάλει στη θέση τους».
Η αλήθεια στην συγκεκριμένη είδηση όμως απέχει κατά πολύ: Η Άννα Στεφανοπούλου είναι διακεκριμένη καθηγήτρια μηχανολογίας στο πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, ειδικός στα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Η ίδια ανέλαβε με ανάρτηση στην προσωπική της ιστοσελίδα να αποκαταστήσει την πραγματικότητα: «Δεν συμμετείχα στην έρευνα ή την ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψαν το θέμα της VW, όπως αναφέρουν ελληνικά δημοσιεύματα και blogs. Η ανάλυση των δεδομένων για τις εκπομπές της VW έγινε στο Κέντρο για Εναλλακτικά Καύσιμα Κινητήρων και Ρύπων στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια».
«Είμαι ειδικός στα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Όταν έδωσα συνέντευξη στο www.thetakeaway.org, εξηγούσα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση εκπομπών αερίων και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος και στην εμπλοκή των ηλεκτρονικών αλγορίθμων» συνεχίζει η ίδια.
Η αλήθεια στην συγκεκριμένη είδηση όμως απέχει κατά πολύ: Η Άννα Στεφανοπούλου είναι διακεκριμένη καθηγήτρια μηχανολογίας στο πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, ειδικός στα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Η ίδια ανέλαβε με ανάρτηση στην προσωπική της ιστοσελίδα να αποκαταστήσει την πραγματικότητα: «Δεν συμμετείχα στην έρευνα ή την ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψαν το θέμα της VW, όπως αναφέρουν ελληνικά δημοσιεύματα και blogs. Η ανάλυση των δεδομένων για τις εκπομπές της VW έγινε στο Κέντρο για Εναλλακτικά Καύσιμα Κινητήρων και Ρύπων στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια».
«Είμαι ειδικός στα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης. Όταν έδωσα συνέντευξη στο www.thetakeaway.org, εξηγούσα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση εκπομπών αερίων και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος και στην εμπλοκή των ηλεκτρονικών αλγορίθμων» συνεχίζει η ίδια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr