Μέτρα για την επέκταση του επιβατικού λιμένα του Πειραιά
30.09.2015
16:16
«Θα δώσει χώρο τόσο για τα αναγκαία βάθη και την επέκταση των προβλητών, όσο και χώρους για επιβατικούς σταθμούς σε όλο το λιμάνι» επισημαίνουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ
Το λιμάνι του Πειραιά είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιβατικά λιμάνια στον κόσμο και το μεγαλύτερο της Ευρώπης, εάν συμπεριλάβουμε και το πορθμείο του Περάματος. Παράλληλα εξυπηρετεί και την κρουαζιέρα.
Οι απαιτήσεις όσο περνάει ο καιρός αυξάνουν αφού το τουριστικό ρεύμα γιγαντώνεται χρόνο με το χρόνο. Όμως η λιμενολεκάνη είναι συγκεκριμένη και από τη μια είσοδο μέχρι την άλλη η πόλη είναι ασφυκτικά γύρω από το λιμάνι. Για το λόγο αυτό υπάρχει ανάγκη μεγαλύτερων χωρών αλλά και προβλητών.
Στα επενδυτικά προγράμματα της ΟΛΠ Α.Ε. για 2011-2015 και 2012-2016 αναφέρεται η επέκταση του επιβατικού λιμένος Πειραιώς προς τη βόρεια πλευρά ως η μόνη στρατηγικά δυνατότητα ανάπτυξης του λιμένα. «Αυτό θα δώσει χώρο τόσο για τα αναγκαία βάθη και την επέκταση των προβλητών, όσο και χώρους για επιβατικούς σταθμούς σε όλο το λιμάνι και είναι η μοναδική διέξοδος που θα αναπτυχθεί η ακτοπλοΐα» επισημαίνουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ.
Μια πρόσθετη πολύ σημαντική παράμετρος είναι η μεταφορά των επιβατών γίνεται με την ταυτόχρονη μεταφορά ΙΧ αλλά και εφοδίων προς τα νησιά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη συσσώρευση φορτηγών και ΙΧ αυτοκινήτων, που ζητούν να μετακινηθούν προς τα νησιά, και για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε τη μεγέθυνση και τον εκσυγχρονισμό των πλοίων που αργά η γρήγορα θα οδηγήσουν και στην αυτονόητη ανάγκη επέκτασης των μέτρων φύλαξης (ISPS CODE) αλλά επίσης και στη δημιουργία επιβατικών σταθμών για την ασφαλή και πιο φιλική συμπεριφορά στους επιβάτες εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες από επιβίβασης.
Οι απαιτήσεις όσο περνάει ο καιρός αυξάνουν αφού το τουριστικό ρεύμα γιγαντώνεται χρόνο με το χρόνο. Όμως η λιμενολεκάνη είναι συγκεκριμένη και από τη μια είσοδο μέχρι την άλλη η πόλη είναι ασφυκτικά γύρω από το λιμάνι. Για το λόγο αυτό υπάρχει ανάγκη μεγαλύτερων χωρών αλλά και προβλητών.
Στα επενδυτικά προγράμματα της ΟΛΠ Α.Ε. για 2011-2015 και 2012-2016 αναφέρεται η επέκταση του επιβατικού λιμένος Πειραιώς προς τη βόρεια πλευρά ως η μόνη στρατηγικά δυνατότητα ανάπτυξης του λιμένα. «Αυτό θα δώσει χώρο τόσο για τα αναγκαία βάθη και την επέκταση των προβλητών, όσο και χώρους για επιβατικούς σταθμούς σε όλο το λιμάνι και είναι η μοναδική διέξοδος που θα αναπτυχθεί η ακτοπλοΐα» επισημαίνουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ.
Μια πρόσθετη πολύ σημαντική παράμετρος είναι η μεταφορά των επιβατών γίνεται με την ταυτόχρονη μεταφορά ΙΧ αλλά και εφοδίων προς τα νησιά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη συσσώρευση φορτηγών και ΙΧ αυτοκινήτων, που ζητούν να μετακινηθούν προς τα νησιά, και για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε τη μεγέθυνση και τον εκσυγχρονισμό των πλοίων που αργά η γρήγορα θα οδηγήσουν και στην αυτονόητη ανάγκη επέκτασης των μέτρων φύλαξης (ISPS CODE) αλλά επίσης και στη δημιουργία επιβατικών σταθμών για την ασφαλή και πιο φιλική συμπεριφορά στους επιβάτες εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες από επιβίβασης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr