ΔΕΗ: 15.000 διακοπές ρεύματος σε δέκα μέρες
ΔΕΗ: 15.000 διακοπές ρεύματος σε δέκα μέρες
Το πρώτο «κύμα» εντολών για διακοπή ηλεκτροδότησης σε καταναλωτές που μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, αλλά δεν το κάνουν, φτάνει τις 100.000
«Κατεβάζει διακόπτες» η διοίκηση της ΔΕΗ σε όσους δεν εξοφλούν τους λογαριασμούς τους, με το πρώτο «κύμα» εντολών να φτάνει τις 100.000 και να αφορά σε όσους καταναλωτές τα χρέη ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία του Διαχειριστή Δικτύου Διανομής, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεχθεί εντολή από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να προβεί σε 100.000 αποκοπές τον τελευταίο μήνα, ενώ τις τελευταίες περίπου δέκα μέρες, 15.000 καταναλωτές έμειναν χωρίς ηλεκτροδότηση.
Η απόφαση αφορά κυρίως λογαριασμούς με οφειλές που έχουν ξεπεράσει το ποσό των 1.000 ευρώ το τετράμηνο και δεν ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών ομάδων, δηλαδή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, στο οποίο έχουν ενταχθεί περί τα 600.000 νοικοκυριά.
Η ΔΕΗ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το «βουνό» των ληξιπρόθεσμων οφειλών, που έχουν ανέλθει στα περίπου 2,2 με 2,5 δισ. ευρώ, λόγω της κρίσης, και στοχεύει στους κακοπληρωτές -δηλαδή, σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν τις οφειλές, ούτως ώστε να βελτιώσει την εισπραξιμότητα, ωστόσο το αμελούν επιτηδευμένα, εκμεταλλευόμενοι την κοινωνική ευαισθησία της ΔΕΗ, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια -λόγω της κρίσης και της πολιτικής αστάθειας- εμφανιζόταν πιο «ελαστική».
Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ανέρχονται στα 2,2 με 2,5 δισ. ευρώ και, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, περίπου 2,1 εκατομμύρια καταναλωτές είναι ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους (από τα 7,4 εκατομμύρια), άρα περίπου ένας στους τρεις πελάτες έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Σύμφωνα με στοιχεία του Διαχειριστή Δικτύου Διανομής, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεχθεί εντολή από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού να προβεί σε 100.000 αποκοπές τον τελευταίο μήνα, ενώ τις τελευταίες περίπου δέκα μέρες, 15.000 καταναλωτές έμειναν χωρίς ηλεκτροδότηση.
Η απόφαση αφορά κυρίως λογαριασμούς με οφειλές που έχουν ξεπεράσει το ποσό των 1.000 ευρώ το τετράμηνο και δεν ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών ομάδων, δηλαδή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, στο οποίο έχουν ενταχθεί περί τα 600.000 νοικοκυριά.
Η ΔΕΗ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το «βουνό» των ληξιπρόθεσμων οφειλών, που έχουν ανέλθει στα περίπου 2,2 με 2,5 δισ. ευρώ, λόγω της κρίσης, και στοχεύει στους κακοπληρωτές -δηλαδή, σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν τις οφειλές, ούτως ώστε να βελτιώσει την εισπραξιμότητα, ωστόσο το αμελούν επιτηδευμένα, εκμεταλλευόμενοι την κοινωνική ευαισθησία της ΔΕΗ, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια -λόγω της κρίσης και της πολιτικής αστάθειας- εμφανιζόταν πιο «ελαστική».
Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ανέρχονται στα 2,2 με 2,5 δισ. ευρώ και, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, περίπου 2,1 εκατομμύρια καταναλωτές είναι ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους (από τα 7,4 εκατομμύρια), άρα περίπου ένας στους τρεις πελάτες έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Μεγάλο πρόβλημα για τη ΔΕΗ αποτελούν και οι ρευματοκλοπές, όπου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΕΔΔΗΕ, Νίκο Χατζηαργυρίου, ανήλθαν στις 5.500 από το Νοέμβριο του 2014 μέχρι και τον Αύγουστο του 2015.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο κ. Χατζηαργυρίου περιέγραψε τις προτεραιότητες της διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εργάζεται για την εισαγωγή ενός ολοκληρωμένου Προγράμματος Στρατηγικής Ανασυγκρότησης και αναμόρφωσης της Εταιρείας.
Ειδικότερα, θα βασίζεται σε:
- Τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της, όσον αφορά τα δίκτυα, τις υποδομές και την εξυπηρέτηση πελατών
- Εκπαίδευση προσωπικού και νέων προσλήψεων με έμφαση σε αντικείμενα που έχουν να κάνουν με τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της
- Πληροφοριακά συστήματα που υποστηρίζουν τα παραπάνω σε συνδυασμό βέβαια με τις υπάρχουσες τρέχουσες λειτουργίες
Στα πλαίσια αυτά, και παράλληλα με το διαχειριστικό της ρόλο, η Εταιρεία επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα έργα εκσυγχρονισμού, τα οποία θεωρεί στρατηγικά με την έννοια ότι θα αποτελέσουν το βασικό άξονα και καταλύτη για την επίτευξη των κύριων στόχων της με την μετάβαση των δικτύων διανομής στην εποχή των Έξυπνων Δικτύων.
Ως στρατηγικά έχουν χαρακτηρισθεί 12 έργα, που τα οποία περιγράφονται στην συνέχεια και τα οποία σηματοδοτούν την πορεία της εταιρείας στο προσεχές μέλλον.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο κ. Χατζηαργυρίου περιέγραψε τις προτεραιότητες της διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εργάζεται για την εισαγωγή ενός ολοκληρωμένου Προγράμματος Στρατηγικής Ανασυγκρότησης και αναμόρφωσης της Εταιρείας.
Ειδικότερα, θα βασίζεται σε:
- Τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της, όσον αφορά τα δίκτυα, τις υποδομές και την εξυπηρέτηση πελατών
- Εκπαίδευση προσωπικού και νέων προσλήψεων με έμφαση σε αντικείμενα που έχουν να κάνουν με τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της
- Πληροφοριακά συστήματα που υποστηρίζουν τα παραπάνω σε συνδυασμό βέβαια με τις υπάρχουσες τρέχουσες λειτουργίες
Στα πλαίσια αυτά, και παράλληλα με το διαχειριστικό της ρόλο, η Εταιρεία επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα έργα εκσυγχρονισμού, τα οποία θεωρεί στρατηγικά με την έννοια ότι θα αποτελέσουν το βασικό άξονα και καταλύτη για την επίτευξη των κύριων στόχων της με την μετάβαση των δικτύων διανομής στην εποχή των Έξυπνων Δικτύων.
Ως στρατηγικά έχουν χαρακτηρισθεί 12 έργα, που τα οποία περιγράφονται στην συνέχεια και τα οποία σηματοδοτούν την πορεία της εταιρείας στο προσεχές μέλλον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα