Αρχίζουν στάσεις εργασίας στα τρένα από 12 Ιανουαρίου
07.01.2016
08:43
Στάσεις εργασίας ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα Σιδηροδρομικά Σωματεία, ενάντια «στις ιδιωτικοποιήσεις των Εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και την εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες»
Στάσεις εργασίας ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα Σιδηροδρομικά Σωματεία, ενάντια «στις ιδιωτικοποιήσεις των Εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και την εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες».
Οι στάσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΟΣ, θα γίνουν:
Την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016 από 12.00 έως 15.00, στηρίζοντας παράλληλα και καλύπτοντας τις στάσεις εργασίας που αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν τα Σιδηροδρομικά Σωματεία στις ημερομηνίες: Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016, Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016, Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 α) από 05.00 έως 08.00, β) από 13.00 έως 16.00 και γ) από 21.00 έως 24.00.
Η ΠΟΣ χαρακτηρίζει τις αποφάσεις της κυβέρνησης ως «πρακτικές του παρελθόντος προκειμένου να υλοποιήσει το στόχο της».
Οι σιδηροδρομικοί καταλογίζουν στην κυβέρνηση:
-Την περαιτέρω απαξίωση του σιδηρόδρομου όπου η μεγάλη έλλειψη προσωπικού καθώς η κατάσταση του τροχαίου υλικού κυρίως, καθιστούν αναπόφευκτο τον περιορισμό του μεταφορικού έργου και επιπροσθέτως ο σχεδιασμός για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου μέσω του Γ.Κ.Κ. επιδεινώνει την ήδη βεβαρημένη κατάσταση.
Οι στάσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΟΣ, θα γίνουν:
Την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016 από 12.00 έως 15.00, στηρίζοντας παράλληλα και καλύπτοντας τις στάσεις εργασίας που αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν τα Σιδηροδρομικά Σωματεία στις ημερομηνίες: Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016, Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016, Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 α) από 05.00 έως 08.00, β) από 13.00 έως 16.00 και γ) από 21.00 έως 24.00.
Η ΠΟΣ χαρακτηρίζει τις αποφάσεις της κυβέρνησης ως «πρακτικές του παρελθόντος προκειμένου να υλοποιήσει το στόχο της».
Οι σιδηροδρομικοί καταλογίζουν στην κυβέρνηση:
-Την περαιτέρω απαξίωση του σιδηρόδρομου όπου η μεγάλη έλλειψη προσωπικού καθώς η κατάσταση του τροχαίου υλικού κυρίως, καθιστούν αναπόφευκτο τον περιορισμό του μεταφορικού έργου και επιπροσθέτως ο σχεδιασμός για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου μέσω του Γ.Κ.Κ. επιδεινώνει την ήδη βεβαρημένη κατάσταση.
-Την υπονόμευση της διαδικασίας διαπραγμάτευσης της Σ.Σ.Ε. από μέρους των Διοικήσεων και του Υπουργείου με αποτέλεσμα να οδηγούνται οι εργαζόμενοι στο νέο περιβάλλον που προωθούν χωρίς Σ.Σ.Ε. και την ελάχιστη διασφάλιση που αυτή παρέχει.
-Την ισοπέδωση του ασφαλιστικού συστήματος που προωθεί η Κυβέρνηση που σε συνδυασμό με την πρόσφατη αύξηση των ορίων ηλικίας παρατείνει τον εργασιακό βίο από 3-10 έτη αυξάνει τον κίνδυνο ανεργίας και ολοκληρώνει το δόγμα της ύπαρξης της εργασίας και ολοκληρώνουν το δόγμα της παροχής σύνταξης ως προνοιακό επίδομα λαμβάνοντάς το στα βαθιά γεράματα για όσους τα καταφέρουν μετά από πέραν των 40 ετών εργασίας σε ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες».
-Την ισοπέδωση του ασφαλιστικού συστήματος που προωθεί η Κυβέρνηση που σε συνδυασμό με την πρόσφατη αύξηση των ορίων ηλικίας παρατείνει τον εργασιακό βίο από 3-10 έτη αυξάνει τον κίνδυνο ανεργίας και ολοκληρώνει το δόγμα της ύπαρξης της εργασίας και ολοκληρώνουν το δόγμα της παροχής σύνταξης ως προνοιακό επίδομα λαμβάνοντάς το στα βαθιά γεράματα για όσους τα καταφέρουν μετά από πέραν των 40 ετών εργασίας σε ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr