Αν θέλετε να ζήσετε μια πολύ διαφορετική εμπειρία αγορών επισκεφτείτε το νέο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας Πλαίσιο, που άνοιξε τις πύλες του πριν λίγες ημέρες στο Αεροδρόμιο Αθηνών, και απολαύστε όλες τις πτυχές της τεχνολογίας όπως ποτέ ξανά.
Πρεσβεία ΗΠΑ κατά Ξηρού: Να μη λογοκρίνουμε την τέχνη, αλλά... «Ως Εδώ»
Πρεσβεία ΗΠΑ κατά Ξηρού: Να μη λογοκρίνουμε την τέχνη, αλλά... «Ως Εδώ»
«Η Ομάδα Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας αμφισβητεί τη χρησιμότητα της δημόσιας χρηματοδότησης» αναφέρει ο πρέσβης Ντέιβιντ Πιρς
Θέση για το ζήτημα που προέκυψε με την παράσταση «Ισορροπία του Nash», που στηρίζεται σε βιβλίο του Σάββα Ξηρού, αλλά και στα πρακτικά της δίκης της τρομοκρατικής οργάνωσης 17Ν πήρε και η πρεσβεία των ΗΠΑ.
Με ανακοίνωσή της η πρεσβεία εκφράζει την έντονη ενόχλησή της για την παράσταση και την επιλογή της σκηνοθέτιδας Πηγής Δημητρακοπούλου να συνεργαστεί με τον Ξηρό, αναφέροντας: «Ενώ η τέχνη δεν θα έπρεπε να λογοκρίνεται, ενωνόμαστε με το κίνημα «Ως Εδώ» θέτοντας το ερώτημα αν το δημόσιο θα έπρεπε να χρηματοδοτεί την τέχνη ενός τρομοκράτη».
Την ανάρτηση της πρεσβείας στο Twitter έκανε retweet ο Αμερικανός πρέσβης, Ντέιβιντ Πιρς επισημαίνοντας: «Η Ομάδα Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας «ΩΣ ΕΔΩ» αμφισβητεί τη χρησιμότητα της δημόσιας χρηματοδότησης για να ανεβάσει το Εθνικό Θέατρο έργο βασισμένο σε μέρος του βιβλίου τρομοκράτης της 17 Νοέμβρη».
Στην ανάρτηση της πρεσβείας των ΗΠΑ παρατίθεται και η ανακοίνωση της Ομάδας Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας στην οποία υποστηρίζεται ότι «η Εθνική Σκηνή – έστω και στη χρηματοδοτούμενη από δημόσιους πόρους πειραματική της εκδοχή- δίνει την ευκαιρία στον κ. Ξηρό να κάνει τέχνη. Να γίνει Τέχνη. Να δείξει Τέχνη. Είναι προφανές ότι ο εξαγνισμός του κ. Ξηρού αποτελεί πλέον για κάποιους διαρκή και επίμονη προτεραιότητα. Και μεθοδεύεται με συστηματικό τρόπο γιατί έχει συγκεκριμένο στόχο. Την απελευθέρωσή του όχι μόνον από τη φυλακή, αλλά και από το ένοχο στίγμα του δολοφόνου. Και η διαδικασία αυτή γίνεται πράξη με τις παλιές καλές μεθόδους της ιδεολογικοποίησης της επιλογής να δολοφονείς αθώους. Ετσι έκαναν οι Ναζί. Έτσι έκαναν και οι Σταλινικοί. Έτσι καλύπτει ο φασισμός τις επιλογές του».
Με ανακοίνωσή της η πρεσβεία εκφράζει την έντονη ενόχλησή της για την παράσταση και την επιλογή της σκηνοθέτιδας Πηγής Δημητρακοπούλου να συνεργαστεί με τον Ξηρό, αναφέροντας: «Ενώ η τέχνη δεν θα έπρεπε να λογοκρίνεται, ενωνόμαστε με το κίνημα «Ως Εδώ» θέτοντας το ερώτημα αν το δημόσιο θα έπρεπε να χρηματοδοτεί την τέχνη ενός τρομοκράτη».
Την ανάρτηση της πρεσβείας στο Twitter έκανε retweet ο Αμερικανός πρέσβης, Ντέιβιντ Πιρς επισημαίνοντας: «Η Ομάδα Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας «ΩΣ ΕΔΩ» αμφισβητεί τη χρησιμότητα της δημόσιας χρηματοδότησης για να ανεβάσει το Εθνικό Θέατρο έργο βασισμένο σε μέρος του βιβλίου τρομοκράτης της 17 Νοέμβρη».
Στην ανάρτηση της πρεσβείας των ΗΠΑ παρατίθεται και η ανακοίνωση της Ομάδας Συγγενών Θυμάτων Τρομοκρατίας στην οποία υποστηρίζεται ότι «η Εθνική Σκηνή – έστω και στη χρηματοδοτούμενη από δημόσιους πόρους πειραματική της εκδοχή- δίνει την ευκαιρία στον κ. Ξηρό να κάνει τέχνη. Να γίνει Τέχνη. Να δείξει Τέχνη. Είναι προφανές ότι ο εξαγνισμός του κ. Ξηρού αποτελεί πλέον για κάποιους διαρκή και επίμονη προτεραιότητα. Και μεθοδεύεται με συστηματικό τρόπο γιατί έχει συγκεκριμένο στόχο. Την απελευθέρωσή του όχι μόνον από τη φυλακή, αλλά και από το ένοχο στίγμα του δολοφόνου. Και η διαδικασία αυτή γίνεται πράξη με τις παλιές καλές μεθόδους της ιδεολογικοποίησης της επιλογής να δολοφονείς αθώους. Ετσι έκαναν οι Ναζί. Έτσι έκαναν και οι Σταλινικοί. Έτσι καλύπτει ο φασισμός τις επιλογές του».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα