Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
ΕΛΤΑ: Κλειστά καταστήματα, ελλείψεις προσωπικού και μαύρη τρύπα 3 εκατ. ευρώ
ΕΛΤΑ: Κλειστά καταστήματα, ελλείψεις προσωπικού και μαύρη τρύπα 3 εκατ. ευρώ
Στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, υπάρχουν αυτή τη στιγμή 340 κενά στη διανομή της αλληλογραφίας - Οι ταχυδρόμοι αναγκάζονται να κάνουν υπερωρίες για να εξυπηρετήσουν τους 340 κενούς τομείς
«Μαύρη τρύπα» ύψους περίπου 3 εκατ. ευρώ στα έσοδα των ΕΛΤΑ, προκάλεσε μέσα στον τελευταίο μήνα η απόφαση της νέας διοίκησής τους να μην λειτουργούν τα απογεύματα και τα Σάββατα περίπου 40 από τα συνολικά 60 κεντρικά ταχυδρομικά καταστήματα.
Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ από την εφημερίδα ''Τα Νέα'' τη Δευτέρα η διοίκηση των ΕΛΤΑ αποφάσισε και την περικοπή της υπερωριακής απασχόλησης στη διανομή της αλληλογραφίας.
Και όλα αυτά ενώ στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, υπάρχουν αυτή τη στιγμή 340 κενά στη διανομή της αλληλογραφίας, με αποτέλεσμα οι ταχυδρόμοι να αναγκάζονται να κάνουν υπερωρίες για να εξυπηρετήσουν τους 340 κενούς τομείς.
Με απεργιακές κινητοποιήσεις απειλεί το Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας και του Νομού Αττικής, ενώ κάνει λόγο για συνειδητή απαξίωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων υπέρ του ανταγωνισμού, καθώς πλέον «ο ταχυδρόμος θα περνάει μόνο μια φορά την εβδομάδα, ακόμα και από τις γειτονιές αρκετών περιοχών της Αττικής».
«Τα ΕΛΤΑ δέχονται το ένα χτύπημα μετά από το άλλο, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από το …εσωτερικό τους», ήταν η αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), η οποία χαρακτηρίζει την κατάργηση του διευρυμένου ωραρίου και της υπερωριακής απασχόλησης «πρωτοφανή απόφαση που πλήττει ευθέως τα ΕΛΤΑ και λειτουργεί χειρουργικά υπέρ του ανταγωνισμού».
Πρόκειται, τονίζει η ΠΟΣΤ, για αποφάσεις της νέας διοίκησης που έρχονται, όχι μόνο σε πλήρη αντίθεση με τον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, αλλά προσφέρουν συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό, στερώντας σημαντικά έσοδα και ρευστότητα από τα ΕΛΤΑ (πέρυσι έκλεισαν με κέρδη περίπου 6 εκατ. ευρώ).
Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ από την εφημερίδα ''Τα Νέα'' τη Δευτέρα η διοίκηση των ΕΛΤΑ αποφάσισε και την περικοπή της υπερωριακής απασχόλησης στη διανομή της αλληλογραφίας.
Και όλα αυτά ενώ στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, υπάρχουν αυτή τη στιγμή 340 κενά στη διανομή της αλληλογραφίας, με αποτέλεσμα οι ταχυδρόμοι να αναγκάζονται να κάνουν υπερωρίες για να εξυπηρετήσουν τους 340 κενούς τομείς.
Με απεργιακές κινητοποιήσεις απειλεί το Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας και του Νομού Αττικής, ενώ κάνει λόγο για συνειδητή απαξίωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων υπέρ του ανταγωνισμού, καθώς πλέον «ο ταχυδρόμος θα περνάει μόνο μια φορά την εβδομάδα, ακόμα και από τις γειτονιές αρκετών περιοχών της Αττικής».
«Τα ΕΛΤΑ δέχονται το ένα χτύπημα μετά από το άλλο, όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά και από το …εσωτερικό τους», ήταν η αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), η οποία χαρακτηρίζει την κατάργηση του διευρυμένου ωραρίου και της υπερωριακής απασχόλησης «πρωτοφανή απόφαση που πλήττει ευθέως τα ΕΛΤΑ και λειτουργεί χειρουργικά υπέρ του ανταγωνισμού».
Πρόκειται, τονίζει η ΠΟΣΤ, για αποφάσεις της νέας διοίκησης που έρχονται, όχι μόνο σε πλήρη αντίθεση με τον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, αλλά προσφέρουν συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό, στερώντας σημαντικά έσοδα και ρευστότητα από τα ΕΛΤΑ (πέρυσι έκλεισαν με κέρδη περίπου 6 εκατ. ευρώ).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα