Όπως έγραφε τότε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ «δύο ημέρες μετά την τραγωδία ανοιχτά της Πέρδικας στην Αίγινα και ενώ το «Duende» ήταν εκτεθειμένο στο λιμάνι του νησιού, κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της Ασφάλειας Αττικής μετέβη στο σκάφος και ερεύνησε για δακτυλικά αποτυπώματα στο τιμόνι και τα χειριστήρια του ταχύπλοου. Σύμφωνα με το έγγραφο που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ», βρέθηκαν πολλά αποτυπώματα αταυτοποίητα, αλλά και τα αποτυπώματα του Θρασύβουλου Λυκουρέζου και του Χρήστου Μαλτέζου, ο οποίος μετέβη αμέσως μετά το συμβάν στο σημείο για να παραλάβει τους επιβαίνοντες».
Το έγγραφο που αποκάλυψε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ στις 28 Αυγούστου
Σημερινό δημοσίευμα της Real News επιβεβαιώνει το δημοσίευμα αυτό καθώς αναφέρει ότι από την εξέταση του βιολογικού υλικού στο χώρο του ταχύπλοου δείχνουν ότι στο τιμόνι την ώρα της σύγκρουσης δεν βρισκόταν ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα στο πηδάλιο, στις μανέτες, στο κάθισμα του κυβερνήτη, αλλά και στα κουμπιά στον πίνακα οργάνων βρέθηκε DNA το οποίο από την εργαστηριακή εξέταση δεν ταυτίζεται με το δείγμα του Θ. Λυκουρέζου, ο οποίος ισχυρίζεται ότι ήταν ο κυβερνήτης του σκάφους και πλέον είναι προφυλακισμένος για την υπόθεση.
Η κινητικότητα είναι καθολικό δικαίωμα αλλά και όραμα που η TOYOTA υπηρετεί με συνέπεια εδώ και χρόνια. Οι προσπάθειές της κορυφώνονται στους επερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, όπου θα εμπνεύσει τους ανθρώπους να υπερνικήσουν τις προκλήσεις, μέσα από τις νέες λύσεις μετακίνησης που θα παρουσιάσει.