Στερεά Ελλάδα «Βρέξει-χιονίσει»: Το σύνθημα της Περιφέρειας για την φετινή τουριστική καμπάνια

Με το εν λόγω σύνθημα η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συμμετείχε στην τουριστική έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης

Με το σύνθημα Στερεά Ελλάδα «Βρέξει - χιονίσει» της εφετινής καμπάνιας για τον τουρισμό, συμμετείχε η Περιφέρεια στην τουριστική έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης. Από το περίπτερο της προωθήθηκαν και προβλήθηκαν οι τουριστικές υποδομές, οι υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων και ενώσεων επαγγελματιών του τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν με επισκέπτες, αλλά και εκπροσώπους ξένων τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση του χειμερινού, και όχι μόνο, τουρισμού στην Στερεά Ελλάδα.



«Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να δείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι κάθε γωνιά της Στερεάς είναι μαγική. Αυτή είναι η προσπάθειά μας και εφέτος, να μάθουν όλοι ότι και ο χειμώνας στις πόλεις και τα χωριά μας είναι μία διαφορετική εμπειρία» τόνισε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, με αφορμή την συμμετοχή της Περιφέρειας στην έκθεση.
 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr