Επιμένει ο Σπίρτζης στην απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών
24.11.2016
08:02
Ήδη το περασμένο Σάββατο η Τροχαία Ελευσίνας έκοψε δύο πρόστιμα συνολικής αξίας 4.000 ευρώ σε επαγγελματίες στην περιοχή της Κάζας στην παλιά εθνική οδό Ελευσίνας-Θηβών, εγκαινιάζοντας τη νέα κυβερνητική πολιτική
Την απαγόρευση μεσαίων και μεγάλων φορτηγών από το παράπλευρο οδικό δίκτυο, επαναφέρει το υπουργείο Υποδομών, βάζοντας φραγμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων άνω των 3,5 τόνων.
Ήδη το περασμένο Σάββατο η Τροχαία Ελευσίνας έκοψε δύο πρόστιμα συνολικής αξίας 4.000 ευρώ σε επαγγελματίες στην περιοχή της Κάζας στην παλιά εθνική οδό Ελευσίνας-Θηβών, εγκαινιάζοντας τη νέα κυβερνητική πολιτική, που συναντά την καθολική αντίδραση των επαγγελματιών του κλάδου αλλά και των επιμελητηρίων της χώρας. Τα εμπόδια δεν μπαίνουν μόνα σε οχήματα δημόσιας χρήσης αλλά και σε ιδιωτικά φορτηγά που εξυπηρετούν συνοικιακά μαγαζιά, super market κ.α τα οποία στο εξής θα πρέπει να εφοδιαστούν με ειδικές άδειες για να λάβουν το ελευθέρας.
Σε συνέχεια προηγούμενης νομοθετικής ρύθμισης και υπουργικής απόφασης που εξειδίκευε τις νέες ρυθμίσεις, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης προχώρησε σε μικρής κλίμακας τροποποιήσεις του νόμου, που ενσωματώθηκαν στο νομοσχέδιο του υπουργείου για την λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων. Με βάση τις παρεμβάσεις αυτές, τα πρόστιμα δεν αλλάζουν, με τη διαφορά ότι οι εξαιρέσεις στις διελεύσεις των οχημάτων για λόγους π.χ διαμονής ιδιοκτήτη, έδρας επιχείρησης, φύσης επαγγέλματος κ.α καθορίζονται με υπουργική απόφαση. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται αντίστοιχα και οι οδοί ή τα τμήματα αυτών που επιβάλλεται η απαγόρευση της κυκλοφορίας.
Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται ότι με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Υποδομών καθορίζονται οι κυρώσεις των παραβάσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ήδη το περασμένο Σάββατο η Τροχαία Ελευσίνας έκοψε δύο πρόστιμα συνολικής αξίας 4.000 ευρώ σε επαγγελματίες στην περιοχή της Κάζας στην παλιά εθνική οδό Ελευσίνας-Θηβών, εγκαινιάζοντας τη νέα κυβερνητική πολιτική, που συναντά την καθολική αντίδραση των επαγγελματιών του κλάδου αλλά και των επιμελητηρίων της χώρας. Τα εμπόδια δεν μπαίνουν μόνα σε οχήματα δημόσιας χρήσης αλλά και σε ιδιωτικά φορτηγά που εξυπηρετούν συνοικιακά μαγαζιά, super market κ.α τα οποία στο εξής θα πρέπει να εφοδιαστούν με ειδικές άδειες για να λάβουν το ελευθέρας.
Σε συνέχεια προηγούμενης νομοθετικής ρύθμισης και υπουργικής απόφασης που εξειδίκευε τις νέες ρυθμίσεις, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης προχώρησε σε μικρής κλίμακας τροποποιήσεις του νόμου, που ενσωματώθηκαν στο νομοσχέδιο του υπουργείου για την λειτουργία των πρατηρίων καυσίμων. Με βάση τις παρεμβάσεις αυτές, τα πρόστιμα δεν αλλάζουν, με τη διαφορά ότι οι εξαιρέσεις στις διελεύσεις των οχημάτων για λόγους π.χ διαμονής ιδιοκτήτη, έδρας επιχείρησης, φύσης επαγγέλματος κ.α καθορίζονται με υπουργική απόφαση. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται αντίστοιχα και οι οδοί ή τα τμήματα αυτών που επιβάλλεται η απαγόρευση της κυκλοφορίας.
Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται ότι με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Υποδομών καθορίζονται οι κυρώσεις των παραβάσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr