«Τρέχει» η Ολυμπία Οδός: Η νέα Αθηνών - Πατρών μέσα από βίντεο
14.12.2016
12:59
Την άνοιξη του '17 θα λειτουργεί σε όλο το μήκος της
Μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου 2017 θα έχει παραδοθεί επίσημα στην κυκλοφορία το τμήμα Κιάτο - Ξυλόκαστρο, ενώ σύμφωνα με τους υπεύθυνους μηχανικούς του έργου, μέχρι τις 31 Μαρτίου 2017 -το πολύ αρχές Απριλίου- θα έχουν παραδοθεί όλα τα τμήματα της Ολυμπίας Οδού, ώστε να είναι έτοιμη για χρήση στους κυρίως άξονές της. ο νέος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα (120 χιλ.), που μαζί με το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος ονομάζεται Ολυμπία Οδός, συνδέει τις τρεις Περιφέρειες και την Αθήνα με τη σημαντικότερη πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας.
Ο νέος, σύγχρονος και άνετος αυτοκινητόδρομος θα προσφέρει μια αναβαθμισμένη και ασφαλέστερη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα προς και από το λιμάνι της Πάτρας, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις τουριστικές περιοχές και θα ενισχύσει τις εξαγωγές και την αγροτική παραγωγή.
Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί στους χρόνους που προβλέπονται από τις συμβατικές υποχρεώσεις δήλωσαν στους δημοσιογράφους που ξεναγήθηκαν σε τμήματα των εργοταξίων μεταξύ Κιάτου και Ρίου, ο διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπία Οδός Α.Ε.» Παναγιώτης Παπανικόλας και ο διευθύνων σύμβουλός της εταιρίας «Ακτωρ» Δημήτρης Κούτρας.
Τα 5 σημεία στα οποία θα μείνουν εκκρεμότητες (είτε εξαιτίας της καθυστέρησης στην υλοποίηση των απαλλοτριώσεων, είτε λόγω αρχαιοτήτων) και θα παραδοθούν ολοκληρωμένα το φθινόπωρο του 2017 είναι στις περιοχές Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα και Καμάρι, καθώς και στον κόμβο του Ρίου όπου θα δοθούν σε χρήση τον Μάρτιο οι δύο από τις 8 εξόδους προς ισάριθμες κατευθύνσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος κόμβος θα περιλαμβάνει 3 άνω διαβάσεις, 6 κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου - εξόδου.
Η συνολική πρόοδος κατασκευής στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα στο τέλος Νοεμβρίου 2016 αγγίζει το 88%. Σήμερα, στην Κορίνθου -Πατρών είναι εγκατεστημένα έξι εργοτάξια, που ενεργούν σε συνολικά 20 εργοταξιακές ζώνες, και σ' αυτά απασχολούνται πάνω από 3.000 εργαζόμενοι.
Ο νέος, σύγχρονος και άνετος αυτοκινητόδρομος θα προσφέρει μια αναβαθμισμένη και ασφαλέστερη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα προς και από το λιμάνι της Πάτρας, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις τουριστικές περιοχές και θα ενισχύσει τις εξαγωγές και την αγροτική παραγωγή.
Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί στους χρόνους που προβλέπονται από τις συμβατικές υποχρεώσεις δήλωσαν στους δημοσιογράφους που ξεναγήθηκαν σε τμήματα των εργοταξίων μεταξύ Κιάτου και Ρίου, ο διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπία Οδός Α.Ε.» Παναγιώτης Παπανικόλας και ο διευθύνων σύμβουλός της εταιρίας «Ακτωρ» Δημήτρης Κούτρας.
Τα 5 σημεία στα οποία θα μείνουν εκκρεμότητες (είτε εξαιτίας της καθυστέρησης στην υλοποίηση των απαλλοτριώσεων, είτε λόγω αρχαιοτήτων) και θα παραδοθούν ολοκληρωμένα το φθινόπωρο του 2017 είναι στις περιοχές Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα και Καμάρι, καθώς και στον κόμβο του Ρίου όπου θα δοθούν σε χρήση τον Μάρτιο οι δύο από τις 8 εξόδους προς ισάριθμες κατευθύνσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος κόμβος θα περιλαμβάνει 3 άνω διαβάσεις, 6 κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου - εξόδου.
Η συνολική πρόοδος κατασκευής στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα στο τέλος Νοεμβρίου 2016 αγγίζει το 88%. Σήμερα, στην Κορίνθου -Πατρών είναι εγκατεστημένα έξι εργοτάξια, που ενεργούν σε συνολικά 20 εργοταξιακές ζώνες, και σ' αυτά απασχολούνται πάνω από 3.000 εργαζόμενοι.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr