Καλό φαγητό για όλους... ναι, «μπορούμε»
26.01.2017
11:00
Η Knorr σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Μπορούμε» στηρίζει το έργο των κοινωνικών κουζινών στην Ελλάδα και προσφέρει πλούσια γεύση, σε όσους το έχουν ανάγκη
Τα τελευταία χρόνια η κρίση σε συνδυασμό με το προσφυγικό έχει οδηγήσει ολόκληρες κοινωνικές ομάδες κάτω από τα όρια της φτώχειας. Χιλιάδες οικογένειες έχουν πληγεί και συνεχίζουν να πλήττονται με αυξανόμενους ρυθμούς. Και δεν πρόκειται για ανθρώπους που είχαν ανέκαθεν ανάγκη. Αφορά χαμηλοσυνταξιούχους, άνεργους σε παραγωγική ηλικία, πολίτες ανώτερης εκπαίδευσης, πρόσφυγες και παιδιά. Πολλά στρώματα της κοινωνίας που κάλυπταν τις βασικές διατροφικές τους ανάγκες πλέον στήνονται για ώρες ολόκληρες σε ουρές συσσιτίων για ένα πιάτο φαγητό.
Αυτοί οι άνθρωποι επιβιώνουν πια από κινήσεις πολιτών και πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης με αυξημένο το αίσθημα της προσφοράς στο συνάνθρωπο. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Knorr, μιας από τις μεγαλύτερες μάρκες τροφίμων στον κόσμο, που δρα στο πλαίσια μιας πλατιάς ανθρωπιστικής κίνησης.
Με την πρωτοβουλία «Πλούσια Γεύση για όλους», η Knorr προσπαθεί να βελτιώσει τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων στην Ευρώπη που έχουν ανάγκη από επισιτιστική βοήθεια, προσφέροντας πάνω από ένα εκατομμύριο γεύματα. Με σημαντική κληρονομιά στη γευστική εμπειρία, στόχος της είναι μέχρι το 2020 εκατομμύρια άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε καλό φαγητό καθώς όπως σημειώνει «όταν το φαγητό είναι καλό, νιώθεις και εσύ καλά, αφού η γεύση επηρεάζει τη σωματική, πνευματική και συναισθηματική μας ευεξία».
Αυτοί οι άνθρωποι επιβιώνουν πια από κινήσεις πολιτών και πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης με αυξημένο το αίσθημα της προσφοράς στο συνάνθρωπο. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Knorr, μιας από τις μεγαλύτερες μάρκες τροφίμων στον κόσμο, που δρα στο πλαίσια μιας πλατιάς ανθρωπιστικής κίνησης.
Με την πρωτοβουλία «Πλούσια Γεύση για όλους», η Knorr προσπαθεί να βελτιώσει τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων στην Ευρώπη που έχουν ανάγκη από επισιτιστική βοήθεια, προσφέροντας πάνω από ένα εκατομμύριο γεύματα. Με σημαντική κληρονομιά στη γευστική εμπειρία, στόχος της είναι μέχρι το 2020 εκατομμύρια άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε καλό φαγητό καθώς όπως σημειώνει «όταν το φαγητό είναι καλό, νιώθεις και εσύ καλά, αφού η γεύση επηρεάζει τη σωματική, πνευματική και συναισθηματική μας ευεξία».
Τα στοιχεία του υποσιτισμού αναδεικνύουν το πρόβλημα και καθιστούν επιτακτική την ανάγκη για αντιμετώπιση του ζητήματος, γι' αυτό και η Knorr συνεργάζεται με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση, «Μπορούμε», που σκοπό έχει τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καταπολέμηση της ανεπαρκούς διατροφής.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Knorr παρέχει προϊόντα Knorr, όπως κύβους και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει 7.000 προϊόντα σε 4 κοινωνικές κουζίνες, ενώ για όλο το 2017 θα προσφέρει περισσότερα από 50.000 προϊόντα. Παράλληλα, η Knorr θα προσφέρει περισσότερες από 350.000 μερίδες φαγητού ενισχύοντας οικονομικά το «Μπορούμε», ώστε να συνεχίσει το έργο του στην επισιτιστική στήριξη ανθρώπων σε ανάγκη με βάση την εθελοντική προσφορά.
Μέρος της πρωτοβουλίας «Πλούσια γεύση για όλους» είναι επίσης, η υποστήριξη των κοινωνικών κουζινών σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας εκπαιδεύοντας και αναβαθμίζοντας τις δεξιότητες των εθελοντών μαγείρων, οι οποίοι ετοιμάζουν καθημερινά το φαγητό που σερβίρεται σε αυτές.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2017 θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια στους μάγειρες των κοινωνικών κουζινών από chef της Knorr που θα ενισχύσει τις μαγειρικές γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ώστε να δημιουργούν πιο πλούσια σε γεύση φαγητά για πλούσιες στιγμές.
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε χιλιάδες «πλούσιες στιγμές» και να βοηθήσουμε τις πραγματικά αξιοθαύμαστες κοινωνικές κουζίνες να παρέχουν καλύτερα και πιο γευστικά γεύματα στις ευπαθείς ομάδες που βοηθούν», δηλώνει o Δημήτρης Σερίφης, Marketing Manager της ΕΛΑΪΣ- Unilever Hellas, ενώ ο συνιδρυτής του «Μπορούμε», Αλέξανδρος Θεοδωρίδης υπογραμμίζει: «Διαπιστώνεται πως αυτό που λείπει κυρίως αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας δεν είναι θερμίδες, αλλά αξιοπρέπεια. Το πρόγραμμα «Πλούσια γεύση για όλους» παρέχει το εξής βασικό στοιχείο: τη δυνατότητα δημιουργίας πιο γευστικών γευμάτων, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν έναν ωφελούμενο να νιώσει πως δε δέχεται μόνο τροφή, αλλά μια πιο ανθρώπινη φροντίδα και βοήθεια».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr