Κώστας Καραμανλής: Η Τοξότης ΑΕ ανέλαβε το 50% του άξονα Πάτρα- Πύργος. Ποιός ανταγωνισμός;
07.02.2017
20:12
Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου, επισημαίνει ο τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ
Με ιδιαίτερα δηκτικό τρόπο σχολίασε την ανάδειξη της κατασκευαστικής εταιρείας Τοξότης Α.Ε. του Χρήστου Καλογρίτσα, ως μειοδότριας σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής.Όπως επισημαίνει με αυτό τον τρόπο η εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμενου έργο, πράγμα που ακυρώνει στην πράξη το επιχείρημα της κυβέρνησης ότι η κατάτμηση έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Η δήλωση του κ.Κώστα Καραμανλή έχει ως εξής:
«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).
Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
- Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
Η δήλωση του κ.Κώστα Καραμανλή έχει ως εξής:
«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).
Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.
Με την ευκαιρία, καλό είναι να θυμίσουμε πως:
- Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων
-Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου
-Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες
-Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.
Θέλουμε ειλικρινά να ελίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr