Βενιάμης: Μπορούμε να προσφέρουμε θέσεις εργασίας σε άνεργους συμπολίτες μας αλλά δεν μας αφήνουν
09.02.2017
11:22
Δήλωσε ότι οι Έλληνες εφοπλιστές υποστηρίζουν εμπράκτως τη δημιουργία κέντρου επιμόρφωσης στελεχών του εμπορικού ναυτικού στη Βόρειο Ελλάδα
To 2017 έχει ανακηρυχθεί ως «Ετος Ευρωπαϊκής Ναυτιλίας», λόγω της σπουδαιότητας και της σημασίας που αποδίδει η Ευρωπαία Επίτροπος Μεταφορών κ.Bulc στις θαλάσσιες μεταφορές, με στόχο να διαφυλαχθεί η ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής Ναυτιλίας και να ενισχυθεί ο ρόλο της, τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης, κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών της Ενωσης που πραγματοποιήθηκε στο ίδρυμα Ευγενίδου.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, τόνισε ότι δυστυχώς η πολιτεία και τα συνδικαλιστικά όργανα των ναυτικών δεν έχουν εκμεταλλευθεί τη δυναμική της ελληνόκτητης ναυτιλίας να προσφέρει θέσεις εργασίας σε άνεργους συμπολίτες μας και εξέφρασε την ελπίδα να ξεπεραστούν έστω και καθυστερημένα τα ανεδαφικά προσκόμματα των συνδικαλιστών της ναυτεργασίας.
Αναφερόμενος στο θέμα της ναυτικής εκπαίδευσης, είπε ότι οι Έλληνες εφοπλιστές υποστηρίζουν εμπράκτως τις προσπάθειας αναβάθμισης των ναυτικών ακαδημιών και τη δημιουργία ενός κέντρου επιμόρφωσης στελεχών του εμπορικού ναυτικού στη βόρειο Ελλάδα και επανέλαβε την πρόταση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για ομαλή διασύνδεση των μαθητευόμενων σπουδαστών με πλοία της ελληνόκτητης ναυτιλίας.
Ο κ.Βενιάμης είπε επίσης ότι με αφορμή την εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών που πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση της πολιτείας και εφοπλισμού ότι η «μεγάλη» ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστική για να μπορέσει να μεγιστοποιήσει τα συνακόλουθα οφέλη για την πατρίδα μας αλλά και για την Ευρώπη.
Πρόσθεσε επίσης ότι οι Ελληνες εφοπλιστές ελέγχουν περίπου το 20% περίπου της παγκόσμιας χωρητικότητας σε DWT με 4.600 πλοία και ειδικότερα το 28% στο τομέα των δεξαμενόπλοιων το 22% στα bulk carriers το 16% στα πλοία μεταφοράς χημικών και προϊόντων πετρελαίου, το 15% στα LNG το 13% στα ψυγεία και το 9% στα containers. Ανέφερε εξάλλου ότι η ελληνική πλοιοκτησία αντιπροσωπεύει στην Ευρώπη το 48,5% σε dwt του κοινοτικού στόλου.
Αναφερόμενος στην απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να αποχωρήσει από την ΕΕ αλλά και στη επικράτηση του Donald Trump στις ΗΠΑ τόνισε ότι το 2017 θα είναι η αφετηρία μίας νέας εποχής αναμένοντας τις αντιδράσεις της παγκόσμιας οικονομίας. Είπε επίσης ότι η νέα χρονιά για τον εφοπλιστικό κλάδο είναι πιο υποσχόμενη ενώ παραμένει πρόσθεσε το πρόβλημα της υπερπροσφοράς χωρητικότητας, η ανισορροπία με τη ζήτηση αλλά και οι δυσκολίες χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, τόνισε ότι δυστυχώς η πολιτεία και τα συνδικαλιστικά όργανα των ναυτικών δεν έχουν εκμεταλλευθεί τη δυναμική της ελληνόκτητης ναυτιλίας να προσφέρει θέσεις εργασίας σε άνεργους συμπολίτες μας και εξέφρασε την ελπίδα να ξεπεραστούν έστω και καθυστερημένα τα ανεδαφικά προσκόμματα των συνδικαλιστών της ναυτεργασίας.
Αναφερόμενος στο θέμα της ναυτικής εκπαίδευσης, είπε ότι οι Έλληνες εφοπλιστές υποστηρίζουν εμπράκτως τις προσπάθειας αναβάθμισης των ναυτικών ακαδημιών και τη δημιουργία ενός κέντρου επιμόρφωσης στελεχών του εμπορικού ναυτικού στη βόρειο Ελλάδα και επανέλαβε την πρόταση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για ομαλή διασύνδεση των μαθητευόμενων σπουδαστών με πλοία της ελληνόκτητης ναυτιλίας.
Ο κ.Βενιάμης είπε επίσης ότι με αφορμή την εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών που πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση της πολιτείας και εφοπλισμού ότι η «μεγάλη» ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ανταγωνιστική για να μπορέσει να μεγιστοποιήσει τα συνακόλουθα οφέλη για την πατρίδα μας αλλά και για την Ευρώπη.
Πρόσθεσε επίσης ότι οι Ελληνες εφοπλιστές ελέγχουν περίπου το 20% περίπου της παγκόσμιας χωρητικότητας σε DWT με 4.600 πλοία και ειδικότερα το 28% στο τομέα των δεξαμενόπλοιων το 22% στα bulk carriers το 16% στα πλοία μεταφοράς χημικών και προϊόντων πετρελαίου, το 15% στα LNG το 13% στα ψυγεία και το 9% στα containers. Ανέφερε εξάλλου ότι η ελληνική πλοιοκτησία αντιπροσωπεύει στην Ευρώπη το 48,5% σε dwt του κοινοτικού στόλου.
Αναφερόμενος στην απόφαση του Ηνωμένου Βασιλείου να αποχωρήσει από την ΕΕ αλλά και στη επικράτηση του Donald Trump στις ΗΠΑ τόνισε ότι το 2017 θα είναι η αφετηρία μίας νέας εποχής αναμένοντας τις αντιδράσεις της παγκόσμιας οικονομίας. Είπε επίσης ότι η νέα χρονιά για τον εφοπλιστικό κλάδο είναι πιο υποσχόμενη ενώ παραμένει πρόσθεσε το πρόβλημα της υπερπροσφοράς χωρητικότητας, η ανισορροπία με τη ζήτηση αλλά και οι δυσκολίες χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr