Γαβρόγλου: Δεν χρειάζονται μαγκιές, εντός τριετίας τέλος στις πανελλαδικές εξετάσεις
15.02.2017
12:35
Θα κάνουμε συντηρητικά βήματα είπε ο υπουργός Παιδείας που επέμεινε ότι το σημερινό σύστημα είναι αδιάβλητο αλλά όχι αξιόπιστο
Στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την είσοδο των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αναφέρθηκε ο Κώστας Γαβρόγλου εξηγώντας ότι πρόκειται για ένα σχέδιο τριετίας από το οποίο θα επηρεαστούν τα παιδιά που σήμερα πάνε στην Γ Γυμνασίου.
«Εμείς λέμε ότι θα επεξεργαστούμε ένα σχέδιο τουλάχιστον τριετίας με μεικτό σύστημα και για να το ολοκληρώσουμε θα κάνουμε συντηρητικά βήματα. Δεν χρειάζονται μαγκιές» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας απευθύνοντας έκκληση για ευρεία συναίνεση.
Ωστόσο σε επόμενη ερώτηση στη συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ είπε ότι «αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε είναι ότι θα είναι σαφές το σχέδιο αλλά δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Αν δούμε του χρόνου ότι ορισμένα πράγματα δεν λειτουργούν θα πρέπει να τα αλλάξουμε».
Αναφερόμενος στα φροντιστήρια είπε ότι ιστορικά μαζί με την παραπαιδεία έχουν παίξει θετικό ρόλο «σε έναν ιδιόμορφο χαρακτήρα που είχε ταξική κινητικότητα». «Ήσουν σε ένα χωριό και πήγαινες τελευταία χρονιά στο φροντιστήριο και το φροντιστήριο έπαιζε ένα εξισωτικό ρόλο ανάμεσα στο κακό σχολείο και την είσοδο στα ΑΕΙ αλλά αυτό έχει αλλάξει πλέον» εξήγησε ο κ. Γαβρόγλου.
Ο υπουργός Παιδείας επέμεινε στη θέση του ότι το σημερινό σύστημα λειτουργεί αδιάβλητα αλλά όπως είπε «πήραμε το αδιάβλητο και το λειτουργικό και το μετατρέψαμε σε κάτι αξιόπιστο. Ποια είναι η αξιοπιστία ενός συστήματος που πρέπει την Ιστορία να τη μάθεις απ' έξω για να γράψεις 20;».
«Εμείς λέμε ότι θα επεξεργαστούμε ένα σχέδιο τουλάχιστον τριετίας με μεικτό σύστημα και για να το ολοκληρώσουμε θα κάνουμε συντηρητικά βήματα. Δεν χρειάζονται μαγκιές» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας απευθύνοντας έκκληση για ευρεία συναίνεση.
Ωστόσο σε επόμενη ερώτηση στη συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ είπε ότι «αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε είναι ότι θα είναι σαφές το σχέδιο αλλά δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Αν δούμε του χρόνου ότι ορισμένα πράγματα δεν λειτουργούν θα πρέπει να τα αλλάξουμε».
Αναφερόμενος στα φροντιστήρια είπε ότι ιστορικά μαζί με την παραπαιδεία έχουν παίξει θετικό ρόλο «σε έναν ιδιόμορφο χαρακτήρα που είχε ταξική κινητικότητα». «Ήσουν σε ένα χωριό και πήγαινες τελευταία χρονιά στο φροντιστήριο και το φροντιστήριο έπαιζε ένα εξισωτικό ρόλο ανάμεσα στο κακό σχολείο και την είσοδο στα ΑΕΙ αλλά αυτό έχει αλλάξει πλέον» εξήγησε ο κ. Γαβρόγλου.
Ο υπουργός Παιδείας επέμεινε στη θέση του ότι το σημερινό σύστημα λειτουργεί αδιάβλητα αλλά όπως είπε «πήραμε το αδιάβλητο και το λειτουργικό και το μετατρέψαμε σε κάτι αξιόπιστο. Ποια είναι η αξιοπιστία ενός συστήματος που πρέπει την Ιστορία να τη μάθεις απ' έξω για να γράψεις 20;».
Ο υπουργός Παιδείας τόνισε ότι κύρια κατεύθυνση είναι να υπάρξει ενιαία μόρφωση ώστε να καλύπτονται όλοι οι τομείς στο Λύκειο και όχι να δίνεται το βάρος αποκλειστικά στα μαθήματα κατεύθυνσης έναντι του κορμού. «Δεν γίνεται να σπουδάζει κάποιος Νομική χωρίς να γνωρίζει μαθηματικά», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για τις αποσπάσεις είπε ότι στόχος φέτος είναι να μειωθούν κατά 20% ενώ για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς αρκέστηκε μόνο στην απάντηση ότι «μελετάμε τι θα κάνουμε με αυτό το θέμα, ελπίζουμε μέχρι το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς να έχουμε σαφείς απαντήσεις».
Μιλώντας για τις αποσπάσεις είπε ότι στόχος φέτος είναι να μειωθούν κατά 20% ενώ για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς αρκέστηκε μόνο στην απάντηση ότι «μελετάμε τι θα κάνουμε με αυτό το θέμα, ελπίζουμε μέχρι το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς να έχουμε σαφείς απαντήσεις».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr