Αχτσιόγλου και Τσακαλώτος οι «πρωταθλητές» στα παράπονα των πολιτών
17.02.2017
15:44
Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από το kathimerinotita.gov.gr του κ. Φλαμπουράρη - Δείτε τις καταχωρήσεις ανά υπουργείο μέσα σε μια εβδομάδα
Τα υπουργεία Εργασίας της Έφης Αχτσιόγλου και Οικονομικών του Ευκλείδη Τσακαλώτου συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταχωρήσεις στο νεότευκτο site παραπόνων του υπουργείου Επικρατείας, το kathimerinotita.gov.gr.
Όπως φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το ίδιο το υπουργείο Επικρατείας στη μια εβδομάδα λειτουργίας του ιστότοπου καταχωρήθηκαν συνολικά 839 παράπονα ή επισημάνσεις από πολίτες.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.
Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Όπως φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το ίδιο το υπουργείο Επικρατείας στη μια εβδομάδα λειτουργίας του ιστότοπου καταχωρήθηκαν συνολικά 839 παράπονα ή επισημάνσεις από πολίτες.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.
Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Αρμόδιο υπουργείο Καταχωρήσεις
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
Οικονομικών 99
Υγείας 89
Εσωτερικών 68
Υποδομών και Μεταφορών 55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
Εθνικής Άμυνας 5
Εξωτερικών 4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
Τουρισμού 4
Σύνολο 839
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται πως οι υπηρεσίες του υπουργείου Επικρατείας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.
Τέλος επισημαίνεται πως οι πολίτες μπορούν για διευκρινήσεις σχετικά με τα αιτήματά τους μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα:
- 210 33 85 314
- 210 33 85 305
- 210 33 85 100
καθώς επίσης και στα φαξ:
- 210 33 85 317
- 210 33 85 210
- 210 33 85 109
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr