Πρόεδρος «Εγνατίας»: Οι 5μηνες προθεσμίες για τα πλευρικά διόδια που περιέχει η ΚΥΑ προφανώς δεν θα ... τηρηθούν!
11.06.2017
17:35
«Θέλουμε μελέτες θέλουμε περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις , και βέβαια θέλουμε και την κατασκευή του έργου» είπε στη Νομαρχιακή Επιτροπή Β΄Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ
Διευκρινίσεις για το θέμα των σταθμών διοδίων έδωσε ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Απόστολος Αντωνούδης με αφορμή τις αντιδράσεις που έχουν εκδηλωθεί τις τελευταίες μέρες.
«Η χρέωση παραμένει σταθερή στα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο μέχρις ότου παραχωρηθεί η Εγνατία. Από εκεί και πέρα λοιπόν, είτε έχεις 10 σταθμούς είτε έχεις 18 -γιατί 38 προφανώς δεν έχεις σε καμία περίπτωση- για τον πολίτη δεν αλλάζει τίποτα. Ίσα- ίσα που γίνεται περισσότερο αναλογικό το ζήτημα» δήλωσε σε δημοσιογράφους στο περιθώριο ημερίδας για τις αλλαγές στον «Καλλικράτη» που διοργάνωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Β΄Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, στην Πυλαία.
«Τώρα όσον αφορά τους 20 επιπλέον πλευρικούς σταθμούς να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτοί δεν είναι μετωπικοί, δεν είναι πάνω στον άξονα. Είναι για τις εισόδους και για τις εξόδους του άξονα. Βέβαια αυτός ο σχεδιασμός, για να φτάσουμε να τον δούμε υλοποιημένο, θα χρειαστούν αρκετοί μήνες. Αυτές οι προθεσμίες που αναφέρονται μέσα στην ΚΥΑ, οι πεντάμηνες, προφανώς δεν είναι δυνατό να υλοποιηθούν. Θέλουμε μελέτες θέλουμε περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις που, όπως ξέρουμε, απαιτούνται πολλοί μήνες και βέβαια θέλουμε και την κατασκευή του έργου» συμπλήρωσε.
Ο πρόεδρος της «Εγνατίας Οδού» υπογράμμισε ότι το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα για τα διόδια θα εφαρμοστεί σε όλη τη χώρα με πρώτη την Εγνατία, εντός του 2018. «Άρα λοιπόν, ο σχεδιασμός μας για την υλοποίηση των πλευρικών διοδίων και όχι μόνο των πλευρικών, αλλά και της Σιάτιστας και του Αρδανίου, που είναι δύο νέοι σταθμοί που μπήκαν στην ΚΥΑ προφανώς θα προλάβει το αναλογικό σύστημα αυτό που σχεδιάσαμε» πρόσθεσε.
Αναφέρθηκε, τέλος στη συνάντηση που θα έχει αύριο με τους περιφερειάρχες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Ηπείρου και στη συνέντευξη Τύπου που θα δοθεί την Τρίτη ώστε να διευκρινιστούν τα ζητήματα αυτά.
«Η χρέωση παραμένει σταθερή στα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο μέχρις ότου παραχωρηθεί η Εγνατία. Από εκεί και πέρα λοιπόν, είτε έχεις 10 σταθμούς είτε έχεις 18 -γιατί 38 προφανώς δεν έχεις σε καμία περίπτωση- για τον πολίτη δεν αλλάζει τίποτα. Ίσα- ίσα που γίνεται περισσότερο αναλογικό το ζήτημα» δήλωσε σε δημοσιογράφους στο περιθώριο ημερίδας για τις αλλαγές στον «Καλλικράτη» που διοργάνωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Β΄Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, στην Πυλαία.
«Τώρα όσον αφορά τους 20 επιπλέον πλευρικούς σταθμούς να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτοί δεν είναι μετωπικοί, δεν είναι πάνω στον άξονα. Είναι για τις εισόδους και για τις εξόδους του άξονα. Βέβαια αυτός ο σχεδιασμός, για να φτάσουμε να τον δούμε υλοποιημένο, θα χρειαστούν αρκετοί μήνες. Αυτές οι προθεσμίες που αναφέρονται μέσα στην ΚΥΑ, οι πεντάμηνες, προφανώς δεν είναι δυνατό να υλοποιηθούν. Θέλουμε μελέτες θέλουμε περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις που, όπως ξέρουμε, απαιτούνται πολλοί μήνες και βέβαια θέλουμε και την κατασκευή του έργου» συμπλήρωσε.
Ο πρόεδρος της «Εγνατίας Οδού» υπογράμμισε ότι το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα για τα διόδια θα εφαρμοστεί σε όλη τη χώρα με πρώτη την Εγνατία, εντός του 2018. «Άρα λοιπόν, ο σχεδιασμός μας για την υλοποίηση των πλευρικών διοδίων και όχι μόνο των πλευρικών, αλλά και της Σιάτιστας και του Αρδανίου, που είναι δύο νέοι σταθμοί που μπήκαν στην ΚΥΑ προφανώς θα προλάβει το αναλογικό σύστημα αυτό που σχεδιάσαμε» πρόσθεσε.
Αναφέρθηκε, τέλος στη συνάντηση που θα έχει αύριο με τους περιφερειάρχες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Ηπείρου και στη συνέντευξη Τύπου που θα δοθεί την Τρίτη ώστε να διευκρινιστούν τα ζητήματα αυτά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr