Ανεξέλεγκτο το μαζούτ στο Σαρωνικό: Είναι όλα κατάμαυρα, απελπισία
Ανεξέλεγκτο το μαζούτ στο Σαρωνικό: Είναι όλα κατάμαυρα, απελπισία
Από τα ξημερώματα της Δευτέρας το πετρέλαιο μολύνει τις ακτές της Σαλαμίνας και της Αττικής - Τουλάχιστον πέντε μήνες για την αποκατάσταση, που μπορεί και ποτέ να μην είναι πλήρης - 300 μέτρα από την παραλία της Βούλας η ρύπανση
Ανεξέλεγκτες διαστάσεις παίρνει η ρύπανση των υδάτων από μαζούτ, που προκλήθηκε από την βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» την περασμένη Κυριακή στον Σαρωνικό
Η πετρελαιοκηλίδα στο Σαρωνικό από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου έφτασε στη Γλυφάδα και προχωρά προς τη Βούλα, από όπου σήμερα το πρωί απείχε περίπου 300 μέτρα.
«Από το μεσημέρι της Τετάρτης ήρθε όλο το πετρέλαιο εδώ. Η ρύπανση είναι εκτεταμένη. Είναι όλα κατάμαυρα. Άνθρωποι που γνωρίζουν λένε ότι δημιουργείται μία επέκταση της μόλυνσης, "ποτίζουν" τα βράχια και η άμμος. Απελπισία! Δεν πιστεύαμε ότι θα φτάσει εδώ. Ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα στη θάλασσα. Ευτυχώς που γίνεται στο τέλος της σεζόν προκειμένου να αξιοποιήσουμε το χειμώνα. Το προηγούμενο διάστημα είχαμε κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια, με μετρήσεις συνεχόμενες, πήραμε γαλάζια σημαία και τώρα όλο αυτό απειλεί αυτή την προσπάθεια. Είναι κρίμα και όταν ηρεμήσουν τα πράγματα θα πρέπει να δούμε ποιοι φέρουν ευθύνες
. Η πετρελαιοκηλίδα στο Σαρωνικό από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου έφτασε στη Γλυφάδα και προχωρά προς τη Βούλα, από όπου σήμερα το πρωί απείχε περίπου 300 μέτρα.
«Από το μεσημέρι της Τετάρτης ήρθε όλο το πετρέλαιο εδώ. Η ρύπανση είναι εκτεταμένη. Είναι όλα κατάμαυρα. Άνθρωποι που γνωρίζουν λένε ότι δημιουργείται μία επέκταση της μόλυνσης, "ποτίζουν" τα βράχια και η άμμος. Απελπισία! Δεν πιστεύαμε ότι θα φτάσει εδώ. Ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα στη θάλασσα. Ευτυχώς που γίνεται στο τέλος της σεζόν προκειμένου να αξιοποιήσουμε το χειμώνα. Το προηγούμενο διάστημα είχαμε κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια, με μετρήσεις συνεχόμενες, πήραμε γαλάζια σημαία και τώρα όλο αυτό απειλεί αυτή την προσπάθεια. Είναι κρίμα και όταν ηρεμήσουν τα πράγματα θα πρέπει να δούμε ποιοι φέρουν ευθύνες
», λέει στο protothema.gr ο δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου.
Δήμαρχος Βούλας: Έχουμε ελέγξει την ρύπανση και θα απλώσουμε 3000 μέτρα πλωτό αντιρρυπαντικό φράγμα για να αποφύγουμε κάθε επίπτωση
Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής δήλωνε πως «η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και δεν υπάρχει κίνδυνος για άλλη διαρροή. Η πρώτη μας προσπάθεια ήταν να στεγανοποιηθεί το πλοίο που βυθίστηκε. Η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και ίσως σήμερα το απόγευμα να αρχίσει η απάντληση του πετρελαίου».
Το protothema.gr την ίδια ημέρα είχε επικοινωνία με τον διευθυντή της μίας εκ των δύο εταιρειών που ανέλαβαν την απορρύπανση των υδάτων ο οποίος σημείωσε πως θα χρειαστεί περίπου ένας μήνας προκειμένου να υπάρξει πλήρης αποκατάσταση της ακτογραμμής και του περιβάλλοντος και πως η λέξη «καταστροφή» είναι υπερβολική.
Τρεις ημέρες μετά η πετρελαιοκηλίδα έχει ρυπάνει ένα μεγάλος μέρος του Σαρωνικού. Το μαζούτ έφτασε πρώτα στην Πειραϊκή και μέσα σε λίγες ώρες, οι ακτές σε Άγιο Κοσμά και Καλαμάκι έγιναν «μαύρες». Λίγο αργότερα ο δήμαρχος Γλυφάδας έκανε γνωστό πως το πετρέλαιο έχει φτάσει εκεί.
Άνθρωποι που γνωρίζουν λένε πως οι εργασίες απορρύπανσης θα πάρουν τουλάχιστον πέντε μήνες και είναι πολύ πιθανό, δυστυχώς, τα ύδατα να μην επανέλθουν στην κατάσταση που βρίσκονταν πριν.
Απίστευτη ολιγωρία, επιπολαιότητα και ερασιτεχνικοί χειρισμοί χαρακτηρίζουν την όποια αντίδραση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου.
Η δήμαρχος Σαλαμίνας Ισιδώρα Νάννου - Παπαθανασίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με το protothema.gr επισήμανε πως υπήρξε σημαντική καθυστέρηση από τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να γίνουν συντονισμένες ενέργειες ώστε να περιοριστεί η ρύπανση των θαλάσσιων υδάτων: «Νομίζω ότι υπήρξε καθυστέρηση και στην ενημέρωση του δήμου, έτσι ώστε ακόμη και με τα λίγα μέσα που διαθέταμε από το λιμενικό ταμείο να μπορούσαμε να αντιδράσουμε αλλά και στην αξιολόγηση του κινδύνου να διαφύγει το μαζούτ με την στροφή που έκανε ο άνεμος και να στραφεί προς τις ακτές της Σαλαμίνας».
Το «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε αποπλεύσει έμφορτο, από τα διυλιστήρια του Ασπροπύργου με 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.
Μέχρι και αυτή την ώρα τα αίτια του ναυαγίου παραμένουν αδιευκρίνιστα, ωστόσο πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται, αναφέρουν ότι πιθανόν υπήρξε εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο του πλοίου από κάποιο σωλήνα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης:
«Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ "ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ" της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.
Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..
Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.
Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!
Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!
Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!
Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.
Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ' επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.
Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεαττύδα κ.λπ.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!
Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.
Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!
Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».
Φωτογραφίες απο Πειραϊκή
Δήμαρχος Βούλας: Έχουμε ελέγξει την ρύπανση και θα απλώσουμε 3000 μέτρα πλωτό αντιρρυπαντικό φράγμα για να αποφύγουμε κάθε επίπτωση
Το χρονικό του ατυχήματος που γέμισε πετρέλαιο το Σαρώνικο
Την περασμένη Δευτέρα, οι κάτοικοι της Σαλαμίνας, ξύπνησαν από την οσμή του πετρελαίου: Οι παραλίες από την Κυνοσούρα έως τα Σελήνια έγιναν «μαύρες». Η εικόνα ήταν αποκαρδιωτική, ωστόσο αρμόδιοι φορείς διαβεβαίωναν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.Ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής δήλωνε πως «η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και δεν υπάρχει κίνδυνος για άλλη διαρροή. Η πρώτη μας προσπάθεια ήταν να στεγανοποιηθεί το πλοίο που βυθίστηκε. Η στεγανοποίηση έχει πετύχει στο 95% και ίσως σήμερα το απόγευμα να αρχίσει η απάντληση του πετρελαίου».
Το protothema.gr την ίδια ημέρα είχε επικοινωνία με τον διευθυντή της μίας εκ των δύο εταιρειών που ανέλαβαν την απορρύπανση των υδάτων ο οποίος σημείωσε πως θα χρειαστεί περίπου ένας μήνας προκειμένου να υπάρξει πλήρης αποκατάσταση της ακτογραμμής και του περιβάλλοντος και πως η λέξη «καταστροφή» είναι υπερβολική.
Τρεις ημέρες μετά η πετρελαιοκηλίδα έχει ρυπάνει ένα μεγάλος μέρος του Σαρωνικού. Το μαζούτ έφτασε πρώτα στην Πειραϊκή και μέσα σε λίγες ώρες, οι ακτές σε Άγιο Κοσμά και Καλαμάκι έγιναν «μαύρες». Λίγο αργότερα ο δήμαρχος Γλυφάδας έκανε γνωστό πως το πετρέλαιο έχει φτάσει εκεί.
Άνθρωποι που γνωρίζουν λένε πως οι εργασίες απορρύπανσης θα πάρουν τουλάχιστον πέντε μήνες και είναι πολύ πιθανό, δυστυχώς, τα ύδατα να μην επανέλθουν στην κατάσταση που βρίσκονταν πριν.
Απίστευτη ολιγωρία, επιπολαιότητα και ερασιτεχνικοί χειρισμοί χαρακτηρίζουν την όποια αντίδραση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου.
Η δήμαρχος Σαλαμίνας Ισιδώρα Νάννου - Παπαθανασίου, σε τηλεφωνική επικοινωνία με το protothema.gr επισήμανε πως υπήρξε σημαντική καθυστέρηση από τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να γίνουν συντονισμένες ενέργειες ώστε να περιοριστεί η ρύπανση των θαλάσσιων υδάτων: «Νομίζω ότι υπήρξε καθυστέρηση και στην ενημέρωση του δήμου, έτσι ώστε ακόμη και με τα λίγα μέσα που διαθέταμε από το λιμενικό ταμείο να μπορούσαμε να αντιδράσουμε αλλά και στην αξιολόγηση του κινδύνου να διαφύγει το μαζούτ με την στροφή που έκανε ο άνεμος και να στραφεί προς τις ακτές της Σαλαμίνας».
Ειδικό πλοίο έστειλε η Ευρωπαϊκή Ένωση
Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι για πρώτη φορά η ΕΕ έστειλε ειδικό σκάφος για να βοηθήσει στην επιχείρηση καθαρισμού. Πρόκειται για το ΑΚΤΑΙΑ Oil Spill Response Vessel που εστάλη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ασφαλείας και Περιβάλλοντος (EMSA) στη Σαλαμίνα. Είναι ένα σκάφος που κάνει κάθε τρεις μήνες άσκηση στην Ελλάδα, είναι πλήρως εξοπλισμένο με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα, άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό και ραντάρ που εντοπίζει την κηλίδα σε 20 χλμ. Η ΕΕ κινητοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος του υπουργείου Ναυτιλίας.Το «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε αποπλεύσει έμφορτο, από τα διυλιστήρια του Ασπροπύργου με 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil.
Μέχρι και αυτή την ώρα τα αίτια του ναυαγίου παραμένουν αδιευκρίνιστα, ωστόσο πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται, αναφέρουν ότι πιθανόν υπήρξε εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο του πλοίου από κάποιο σωλήνα.
Ανακοίνωση-«κόλαφος» από την Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού: 45 χρόνων και γεμάτο μπαλώματα
Για τεράστια και αναπάντητα ερωτήματα, γίνεται λόγος στην ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ ενώ καταλογίζονται σημαντικές ευθύνες στην κυβέρνηση και στο υπουργείο. Η ΠΕΝΕΝ αναφέρει πως το πλοίο ήταν 45 ετών και με πολλά μπαλώματα και τονίζει ότι απουσίαζαν τα εννιά από τα 11 μέλη του πληρώματος.Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης:
«Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ "ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ" της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.
Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..
Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.
Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!
Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!
Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!
Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.
Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ' επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.
Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεαττύδα κ.λπ.
Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!
Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.
Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!
Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».
Φωτογραφίες απο Πειραϊκή
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα