Το «Aegean Breeze I» θα αναλάβει τελικά την απάντληση του πετρελαίου από το «Αγία Ζώνη ΙΙ»
Το «Aegean Breeze I» θα αναλάβει τελικά την απάντληση του πετρελαίου από το «Αγία Ζώνη ΙΙ»
Σύμφωνα με πληροφορίες, το δεξαμενόπλοιο πρόκειται να απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα) - Όπως έγινε γνωστό νωρίτερα, την επιχείρηση της απάντλησης διεκδικούσαν δύο εταιρείες
Αίσιο τέλος φαίνεται να παίρνει το νέο «βραχυκύκλωμα» που προκλήθηκε εξαιτίας της διεκδίκηση της επιχείρησης απάντλησης του πετρελαίου από τις δεξαμενές του «Αγία Ζώνη ΙΙ» από δύο διαφορετικές εταιρείες . Σύμφωνα με πληροφορίες, το έργο πρόκειται να αναλάβει τελικά το ο δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze I», που βρίσκεται ήδη κοντά στο σημείο του ναυαγίου και περιμένει την σχετική εντολή.
Υπενθυμίζεται ότι η επιχείρηση απάντλησης πετρελαίου από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου έχει σταματήσει εδώ δύο ημέρες, αφού έληξαν τα πιστοποιητικά του δεξαμενόπλοιου «Lassea». Παρότι όλα έδειχναν αρχικά ότι ο αντικαταστάτης του θα ήταν το «Aegean Breeze I», σήμερα έγινε γνωστό ότι για το φορτίο που παραμένει μέσα στο βουλιαγμένο δεξαμενόπλοιο ερίζουν δύο εταιρείες: η μια που έχει το «Aegean Breeze I» και μια δεύτερη που έχει το δεξαμενόπλοιο «Syros».
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, αποφασίστηκε πως την επιχείρηση θα αναλάβει το «Aegean Breeze I», που θα απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα).
Ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε συμφωνήσει με την εταιρεία που διαχειρίζεται το «Lassea» να φέρει άλλο πλοίο στη θέση του, το «NEDA», το οποίο λόγω κακοκαιρίας έμεινε στη Σκιάθο.
Όλες αυτές τις ημέρες κάποιοι κρατούν την ανάσα τους αφού κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το ναυάγιο στο οποίο υπάρχουν ακόμη περίπου 1.500 τόνοι πετρελαιοειδών, με τον κίνδυνο για νέα διαρροή να είναι υπαρκτός.
Υπενθυμίζεται ότι η επιχείρηση απάντλησης πετρελαίου από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου έχει σταματήσει εδώ δύο ημέρες, αφού έληξαν τα πιστοποιητικά του δεξαμενόπλοιου «Lassea». Παρότι όλα έδειχναν αρχικά ότι ο αντικαταστάτης του θα ήταν το «Aegean Breeze I», σήμερα έγινε γνωστό ότι για το φορτίο που παραμένει μέσα στο βουλιαγμένο δεξαμενόπλοιο ερίζουν δύο εταιρείες: η μια που έχει το «Aegean Breeze I» και μια δεύτερη που έχει το δεξαμενόπλοιο «Syros».
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, αποφασίστηκε πως την επιχείρηση θα αναλάβει το «Aegean Breeze I», που θα απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα).
Ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε συμφωνήσει με την εταιρεία που διαχειρίζεται το «Lassea» να φέρει άλλο πλοίο στη θέση του, το «NEDA», το οποίο λόγω κακοκαιρίας έμεινε στη Σκιάθο.
Όλες αυτές τις ημέρες κάποιοι κρατούν την ανάσα τους αφού κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το ναυάγιο στο οποίο υπάρχουν ακόμη περίπου 1.500 τόνοι πετρελαιοειδών, με τον κίνδυνο για νέα διαρροή να είναι υπαρκτός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα