Μετά το θρίλερ και τρεις μέρες «παύσης» ξεκίνησε επιτέλους η απάντληση από το «Αγία Ζώνη»
23.09.2017
10:04
Από τις 9:20 το πρωί του Σαββάτου γίνεται η απάντληση των πετρελαιοειδών από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου από το δεξαμενόπλοιο «Siros», αν και η άδεια αρχικά είχε δοθεί στο «Aegean Breeze I», διαφορετικών επιχειρηματικών συμφερόντων
Ξεκίνησε τελικά στις 09:20 το πρωί του Σαββάτου, μετά από τρεις ημέρες πλήρους «παύσης» , η απάντληση των πετρελαιοειδών από το βυθισμένο στον Σαρωνικό δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ».
Την απάντληση κάνει το δεξαμενόπλοιο «Siros», όπως αποφάσισε χθες το βράδυ ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, μετά από θρίλερ που δημιουργήθηκε πάντως, καθώς αρχικά, το μεσημέρι της Παρασκευής, η άδεια να κάνει την επιχείρηση είχε δοθεί στο δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze I», διαφορετικών επιχειρηματικών συμφερόντων.
Η αλλαγή πλεύσης έγινε προφανώς μετά τις καταγγελίες που έκανε χθες το μεσημέρι στην Εισαγγελία Πειραιά ο πλοιοκτήτης του ναυαγισμένου πλοίου, Θεόδωρος Κουντούρης
Την απάντληση κάνει το δεξαμενόπλοιο «Siros», όπως αποφάσισε χθες το βράδυ ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, μετά από θρίλερ που δημιουργήθηκε πάντως, καθώς αρχικά, το μεσημέρι της Παρασκευής, η άδεια να κάνει την επιχείρηση είχε δοθεί στο δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze I», διαφορετικών επιχειρηματικών συμφερόντων.
Η αλλαγή πλεύσης έγινε προφανώς μετά τις καταγγελίες που έκανε χθες το μεσημέρι στην Εισαγγελία Πειραιά ο πλοιοκτήτης του ναυαγισμένου πλοίου, Θεόδωρος Κουντούρης
, ο οποίος κατηγόρησε τις Αρχές πως, αν είναι εκείνος υπεύθυνος για την επιχείρηση απάντλησης και απορρύπανσης, τον αναγκάζουν να ακολουθήσει εντολές, με τις οποίες δεν συμφωνεί.
Το «κλειδί» στην υπόθεση είναι ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» ήθελε να πάρει το φορτίο ως slops, που είναι ένα μείγμα από λάδι και νερό, ενώ το «Siros» ως κανονικό φορτίο, το οποίο θα μπορεί να πωληθεί για την τροφοδοσία πλοίων.
Η διαφορά είναι ότι άλλη τιμή έχει το slops, που στη συνέχεια περνάει από ειδική επεξεργασία, και άλλη το πετρέλαιο ως φορτίο. Κάπου εκεί διαφαίνεται μία σύγκρουση επιχειρηματικών συμφερόντων.
Βρέθηκε λοιπόν η... σολομώντεια λύση. Το «Siros» θα ολοκληρώσει την απάντληση και θα κρατήσει το φορτίο στις δεξαμενές του για δύο ημέρες, έως ότoυ γίνει πραγματογνωμοσύνη για το εάν είναι slops ή κανονικό πετρέλαιο, ενώ τα πετρελαιοειδή του «Lassea», τα οποία χαρακτηρίστηκαν τελικά ως slops, θα ξεφορτωθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας «Oil One» -συμφερόντων του επιχειρηματία, στον οποίο ανήκει και το «Aegean Breeze».
Το «κλειδί» στην υπόθεση είναι ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» ήθελε να πάρει το φορτίο ως slops, που είναι ένα μείγμα από λάδι και νερό, ενώ το «Siros» ως κανονικό φορτίο, το οποίο θα μπορεί να πωληθεί για την τροφοδοσία πλοίων.
Η διαφορά είναι ότι άλλη τιμή έχει το slops, που στη συνέχεια περνάει από ειδική επεξεργασία, και άλλη το πετρέλαιο ως φορτίο. Κάπου εκεί διαφαίνεται μία σύγκρουση επιχειρηματικών συμφερόντων.
Βρέθηκε λοιπόν η... σολομώντεια λύση. Το «Siros» θα ολοκληρώσει την απάντληση και θα κρατήσει το φορτίο στις δεξαμενές του για δύο ημέρες, έως ότoυ γίνει πραγματογνωμοσύνη για το εάν είναι slops ή κανονικό πετρέλαιο, ενώ τα πετρελαιοειδή του «Lassea», τα οποία χαρακτηρίστηκαν τελικά ως slops, θα ξεφορτωθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας «Oil One» -συμφερόντων του επιχειρηματία, στον οποίο ανήκει και το «Aegean Breeze».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr