Οι startups για Beat: H κυβέρνηση διώκει το νεοφυές επιχειρείν
29.09.2017
19:44
Η ανακοίνωση της Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων έρχεται λίγο μετά τις επισκέψεις του πρωθυπουργού σε νεοφυείς επιχειρήσεις
Αντιμεταρρυθμιστική δίωξη της εφαρμογής Beat, που συνιστά δίωξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, δηλαδή κάθε επιχείρησης της νέας οικονομίας, χαρακτηρίζει με ανακοίνωσή της η Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων (ΕΕΝΕ) με αφορμή προωθούμενη ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών που ουσιαστικά καταργεί τη δημοφιλή εφαρμογή.
Η σκληρή ανακοίνωση της ΕΕΝΕ έρχεται λίγο μετά τις επισκέψεις του πρωθυπουργού σε νεοφυείς επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με την Ένωση, η προωθούμενη από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση, «ουσιαστικά θέλει να οδηγήσει στην παύση λειτουργίας της καινοτομικής και παγκόσμια καταξιωμένης πλατφόρμας, Тhe Beat App».
«Η Eλληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων δηλώνει ότι θα σταθεί απέναντι σε κάθε απόπειρα κατάργησης ή περιορισμού της επιχειρηματικής δημιουργικότητας και των σύγχρονων μοντέλων ανάπτυξης, σε κάθε προσπάθεια παρέμβασης στον υγιή ανταγωνισμό, σε κάθε προσπάθεια δαιμονοποίησης της τεχνολογίας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την Ένωση, το νομοθετικό πλαίσιο που εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι μία ενέργεια αντιμεταρρυθμιστική, η οποία δεν καταδικάζει μόνο το The BEAT App αλλά κάθε επιχείρηση της νέας οικονομίας.
«Αναρωτιόμαστε, ποια ελληνική ή ξένη νεοφυής επιχείρηση, θα εκδηλώσει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον να επενδύσει και να αναπτύξει δραστηριότητες σε μία χώρα, η οποία ‘’διώκει’’ την καινοτομία και, ανά πάσα στιγμή, μπορεί να ακυρώσει τη λειτουργία της;» διερωτώνται οι νεοφυείς επιχειρήσεις ανακοίνωση.
Η σκληρή ανακοίνωση της ΕΕΝΕ έρχεται λίγο μετά τις επισκέψεις του πρωθυπουργού σε νεοφυείς επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με την Ένωση, η προωθούμενη από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση, «ουσιαστικά θέλει να οδηγήσει στην παύση λειτουργίας της καινοτομικής και παγκόσμια καταξιωμένης πλατφόρμας, Тhe Beat App».
«Η Eλληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων δηλώνει ότι θα σταθεί απέναντι σε κάθε απόπειρα κατάργησης ή περιορισμού της επιχειρηματικής δημιουργικότητας και των σύγχρονων μοντέλων ανάπτυξης, σε κάθε προσπάθεια παρέμβασης στον υγιή ανταγωνισμό, σε κάθε προσπάθεια δαιμονοποίησης της τεχνολογίας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την Ένωση, το νομοθετικό πλαίσιο που εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι μία ενέργεια αντιμεταρρυθμιστική, η οποία δεν καταδικάζει μόνο το The BEAT App αλλά κάθε επιχείρηση της νέας οικονομίας.
«Αναρωτιόμαστε, ποια ελληνική ή ξένη νεοφυής επιχείρηση, θα εκδηλώσει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον να επενδύσει και να αναπτύξει δραστηριότητες σε μία χώρα, η οποία ‘’διώκει’’ την καινοτομία και, ανά πάσα στιγμή, μπορεί να ακυρώσει τη λειτουργία της;» διερωτώνται οι νεοφυείς επιχειρήσεις ανακοίνωση.
«Ευχόμαστε, η Ελλάδα να γίνει κάποτε μία κανονική χώρα, όπου οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην καινοτομία, θα ενισχύονται, θα ενθαρρύνονται, όπως σε όλα τα ανεπτυγμένα μέρη αυτού του πλανήτη και δεν θα χρειάζεται να καταφεύγουν σε τέτοιες δηλώσεις» σχολιάζει με νόημα η ΕΕΝΕ.
Την ώρα που η κυβέρνηση προωθεί ρύθμιση με την οποία στην ουσία «απονευρώνει» την -ελληνικής σύλληψης- επιτυχημένη ψηφιακή πλατφόρμα μίσθωσης ταξί, ο Αλέξης Τσίπραςεμφανίστηκε ένθερμος υποστηρικτής των νέων τεχνολογιών από τη Σύνοδο της ΕΕ για την ψηφιακή οικονομία στο Ταλίν.
Αναφερόμενος στο θέμα της Βeat, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές» κι ότι «ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες».
«Η Κυβέρνηση του αραμπά… ξαναχτυπά» σχολίασε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της ΔΗΣΥ Φώφη Γεννηματά.
Για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται για να καλύψει τη δράση όσων παρανομούν» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απαντώντας στις αντιδράσεις.
Μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας με τους οδηγούς. Η εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν.
Την ώρα που η κυβέρνηση προωθεί ρύθμιση με την οποία στην ουσία «απονευρώνει» την -ελληνικής σύλληψης- επιτυχημένη ψηφιακή πλατφόρμα μίσθωσης ταξί, ο Αλέξης Τσίπραςεμφανίστηκε ένθερμος υποστηρικτής των νέων τεχνολογιών από τη Σύνοδο της ΕΕ για την ψηφιακή οικονομία στο Ταλίν.
Αναφερόμενος στο θέμα της Βeat, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές» κι ότι «ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες».
«Η Κυβέρνηση του αραμπά… ξαναχτυπά» σχολίασε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της ΔΗΣΥ Φώφη Γεννηματά.
Για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται για να καλύψει τη δράση όσων παρανομούν» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απαντώντας στις αντιδράσεις.
Μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας με τους οδηγούς. Η εταιρεία προτίθεται να προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr