Τα πέντε βήματα για να έχετε το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην πόρτα σας

Τα πέντε βήματα για να έχετε το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην πόρτα σας

Τι πρέπει να κάνετε εάν είστε ήδη κάτοχος μηνιαίας κάρτας, ώστε να αποκτήσετε την ηλεκτρονική - Πού θα καταθέσετε τον φάκελο με τα στοιχεία και τι θα πρέπει να περιέχει

Τα πέντε βήματα για να έχετε το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην πόρτα σας
Όλη τη διαδικασία για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους, περιγράφει αναλυτικά ο ΟΑΣΑ.

Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.

Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.

Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:


Κλείσιμο
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία

-Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
-Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
-Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
-Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.


ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ).


ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας

Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.


ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφηκε στον φάκελο.


ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο. Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης