Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων: Αοριστολογίες αντί απάντησης για τους ασθενείς σε ράντζα

Στην ίδια ανακοίνωση, ωστόσο, παραδέχεται απολύτως όλα τα προβλήματα που καταγγέλλονται από τους εργαζόμενους

Αποφεύγει να δώσει επί της ουσίας απαντήσεις για την δραματική όσο και επικίνδυνη για ασθενείς και εργαζόμενους κατάσταση που επικρατεί στην Αιματολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ιωαννίνων η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Αντιθέτως, με την ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Τετάρτης  επιλέγει να ασχοληθεί με την ΠΟΕΔΗΝ που ανέδειξε το θέμα, και μάλιστα με τρόπο απαξιωτικό και ειρωνικό, ενώ παράλληλα «χρεώνει» στην Ομοσπονδία ότι προσπαθεί «να δυσφημήσει το δημόσιο σύστημα υγείας».
 
Στην ίδια ανακοίνωση, ωστόσο, παραδέχεται απολύτως όλα τα προβλήματα που καταγγέλλονται από τους εργαζόμενους – για τα οποία σημειωτέον όλοι οι εμπλεκόμενοι συμφωνούν πως είναι μια χρόνια παθογένεια- και μάλιστα τα αναγνωρίζει από δύο «πηγές», από τη διευθύντρια της κλινικής και από τον δικηγόρο κ. Φάτσιο ο οποίος είχε στείλει σχετική επιστολή αρμοδίως για την Αιματολογική κλινική. Προφανώς, για τη διοίκηση του νοσοκομείου υπάρχει πρόβλημα όταν ανάδειξη και καταγγελία των προβλημάτων γίνεται από τους ίδιους τους εργαζόμενους…
 
Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση της κατάστασης στην κλινική, η διοίκηση διαβεβαιώνει ότι έχει τη λύση –πρόκειται για την «επέκταση της κλινικής με τη λειτουργία του νέου κτηρίου η οποία θα πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα» όπως καταλήγει γενικώς και αορίστως η ανακοίνωση.
 
Η ανακοίνωση της διοίκησης του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ιωαννίνων
 
«Η Διοίκηση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί στους πολίτες της περιοχής, γιατί δεν κατάφερε να επιλύσει μέσα στο εξάμηνο της θητείας της το πρόβλημα των ράντσων της Αιματολογικής κλινικής, που χρονολογείται από την ίδρυσή της (π.χ. το 2004 πληρότητα 177,8%, 2012 πληρότητα 116,8%, 2016 πληρότητα 101,6%). Η συνδικαλιστική  ηγεσία της ΠΟΕΔΗΝ, στην προσπάθειά της να δυσφημήσει το δημόσιο σύστημα υγείας, δεν διστάζει να ανασύρει καταγγελίες εργαζομένων από το 2007 και 2015 (1η και 2η σελίδα καταγγελίας εργαζομένων) και παρουσιάζοντάς τες ως σημερινές, να εγκαλέσει διοίκηση και πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας ως αποκλειστικά υπεύθυνους.
   
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, έχοντας η ίδια έγκαιρα εντοπίσει το πρόβλημα της Αιματολογικής Κλινικής, που προκύπτει από τη μεγάλη αύξηση των νοσηλευομένων και σε συνεργασία με την Διευθύντρια της κλινικής (19/07/2017), κινήθηκε άμεσα στη κατεύθυνση επίλυσής του. Οι ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η Διοίκηση αναλύθηκαν εκτενώς δημόσια στις 24/10/2017 ύστερα από αναφορά πολίτη της περιοχής στο πρόβλημα.
   
Η λύση που επιλέχθηκε ύστερα από όλες τις προσπάθειες, επικεντρώνεται στην αποσυμφόρηση χώρων και επέκταση της Κλινικής με τη λειτουργία του νέου κτιρίου του ΠΓΝΙ, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα
».
 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr