Τα αφεντικά τρελάθηκαν
28.06.2010
17:04
Επί ποδός πολέμου βρίσκεται η αγορά, λίγες ημέρες πριν από την εφαρμογή της νέας αύξησης του ΦΠΑ...
Επί ποδός πολέμου βρίσκεται η αγορά, λίγες ημέρες πριν από την εφαρμογή της νέας αύξησης του ΦΠΑ. Η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων που έχει αναγκάσει σε κύμα προσφορών ήδη από τα τέλη Μαίου σε συνδυασμό με το γεγονός της έλευσης των θερινών εκπτώσεων στα μέσα του επόμενου μήνα, οδηγούν το εμπόριο σε νέο χαμήλωμα τιμών και ταυτόχρονη απορρόφηση της αύξησης του ΦΠΑ.
Όπως τονίζει στο protothema.gr ο γενικός διευθυντής των Πολυκαταστημάτων Φωκάς κ. Ανδρέας Τσιρίκος «η δύσκολη για το εμπόριο καθημερινότητα δεν αφήνει περιθώρια περαιτέρω αύξησης των τιμών, με αποτέλεσμα τις αυξήσεις από 1ης Ιουλίου του ΦΠΑ να τις απορροφά το λιανεμπόριο». Αντίστοιχες είναι και οι εκτιμήσεις του γενικού διευθυντή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης κ. Αντώνη Ζαϊρη ο οποίος διαβλέπει ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι για το σύνολο της αγοράς.
Μειώνει τις τιμές το σύνολο της αγοράς
Σε κάθε περίπτωση, η αγορά δεν είναι διατεθειμένη να επιβαρύνει με το νέο ΦΠΑ τους ήδη διστακτικούς πελάτης της. Για το λόγο αυτό άμεσες θα είναι οι καμπάνιες περί απορρόφησης των αυξήσεων από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, επιχειρήσεις της ένδυσης και των υπηρεσιών οι οποίες σε ποσοστό τουλάχιστον 70-80% θα ασκήσουν φιλοκαταναλωτική πολιτική. «Σε μια περίοδο που οι πωλήσεις είναι πτωτικές έως και κατά 30-40% οι επιλογές είναι ελάχιστες. Το ζητούμενο όμως είναι τι θα γίνει με τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, οι οποίες για να ανταποκριθούν στο αίτημα παροχής εκπτώσεων στους καταναλωτές, αυτή τη στιγμή αιμορραγούν» τονίζει ο κ. Τσιρίκος.
Όπως τονίζει στο protothema.gr ο γενικός διευθυντής των Πολυκαταστημάτων Φωκάς κ. Ανδρέας Τσιρίκος «η δύσκολη για το εμπόριο καθημερινότητα δεν αφήνει περιθώρια περαιτέρω αύξησης των τιμών, με αποτέλεσμα τις αυξήσεις από 1ης Ιουλίου του ΦΠΑ να τις απορροφά το λιανεμπόριο». Αντίστοιχες είναι και οι εκτιμήσεις του γενικού διευθυντή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης κ. Αντώνη Ζαϊρη ο οποίος διαβλέπει ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι για το σύνολο της αγοράς.
Μειώνει τις τιμές το σύνολο της αγοράς
Σε κάθε περίπτωση, η αγορά δεν είναι διατεθειμένη να επιβαρύνει με το νέο ΦΠΑ τους ήδη διστακτικούς πελάτης της. Για το λόγο αυτό άμεσες θα είναι οι καμπάνιες περί απορρόφησης των αυξήσεων από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, επιχειρήσεις της ένδυσης και των υπηρεσιών οι οποίες σε ποσοστό τουλάχιστον 70-80% θα ασκήσουν φιλοκαταναλωτική πολιτική. «Σε μια περίοδο που οι πωλήσεις είναι πτωτικές έως και κατά 30-40% οι επιλογές είναι ελάχιστες. Το ζητούμενο όμως είναι τι θα γίνει με τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, οι οποίες για να ανταποκριθούν στο αίτημα παροχής εκπτώσεων στους καταναλωτές, αυτή τη στιγμή αιμορραγούν» τονίζει ο κ. Τσιρίκος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr