Ξεκίνησε η πώληση ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΑΣΑ στα περίπτερα
06.12.2017
14:39
Περίπου 200 περίπτερα έχουν λάβει φακέλους με 10 + 1 εισιτήρια, τα οποία διατίθενται σε 1 ηλεκτρονικό εισιτήριο, συνολικής αξίας 13,50 ευρώ
Ξεκίνησε η πώληση ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΑΣΑ στα περίπτερα. Περίπου 200 περίπτερα έχουν λάβει φακέλους με 10 + 1 εισιτήρια, τα οποία διατίθενται σε 1 ηλεκτρονικό εισιτήριο, συνολικής αξίας 13,50 ευρώ.
Επίσης, διατέθηκαν φάκελοι για 10 + 1 εισιτήρια μειωμένου κομίστρου, αξίας 6 ευρώ και φάκελοι 5 εισιτηρίων μειωμένου κομίστρου, αξίας 3 ευρώ.
Με την εν λόγω κίνηση, ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες, κυρίως, των επιβατών λεωφορείων και τρόλεϊ.
Οι επιβάτες λεωφορείων και τρόλεϊ μπορούσαν - μέχρι πρότινος - να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια σε περίπου 10 σημεία (σε ΚΤΕΛ, στο λιμάνι Πειραιά, κλπ) και σε όλους τους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ.
Ωστόσο, ορισμένοι επιβάτες δεν εξυπηρετούνταν από τα ανωτέρω σημεία, καθώς κυκλοφορούν αμιγώς με λεωφορεία ή τρόλεϊ και γι αυτό ο ΟΑΣΑ προχωρεί στον εφοδιασμό ολοένα και περισσοτέρων περιπτέρων με ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Εκτός από τους φακέλους των εισιτηρίων, αρκετά περίπτερα έχουν προμηθευτεί τερματικά POS, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν να επαναφορτίζουν τα εισιτήριά τους με διάφορα προϊόντα κομίστρου. Επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η διανομή, σε πρώτη φάση, έως 600 POS.
Ο ΟΑΣΑ προτρέπει τους επιβάτες να μην πετούν τα εισιτήρια, αλλά να τα επαναφορτίζουν
Επίσης, διατέθηκαν φάκελοι για 10 + 1 εισιτήρια μειωμένου κομίστρου, αξίας 6 ευρώ και φάκελοι 5 εισιτηρίων μειωμένου κομίστρου, αξίας 3 ευρώ.
Με την εν λόγω κίνηση, ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες, κυρίως, των επιβατών λεωφορείων και τρόλεϊ.
Οι επιβάτες λεωφορείων και τρόλεϊ μπορούσαν - μέχρι πρότινος - να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια σε περίπου 10 σημεία (σε ΚΤΕΛ, στο λιμάνι Πειραιά, κλπ) και σε όλους τους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ.
Ωστόσο, ορισμένοι επιβάτες δεν εξυπηρετούνταν από τα ανωτέρω σημεία, καθώς κυκλοφορούν αμιγώς με λεωφορεία ή τρόλεϊ και γι αυτό ο ΟΑΣΑ προχωρεί στον εφοδιασμό ολοένα και περισσοτέρων περιπτέρων με ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Εκτός από τους φακέλους των εισιτηρίων, αρκετά περίπτερα έχουν προμηθευτεί τερματικά POS, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν να επαναφορτίζουν τα εισιτήριά τους με διάφορα προϊόντα κομίστρου. Επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η διανομή, σε πρώτη φάση, έως 600 POS.
Ο ΟΑΣΑ προτρέπει τους επιβάτες να μην πετούν τα εισιτήρια, αλλά να τα επαναφορτίζουν
Με δεδομένο ότι, τόσο τα ηλεκτρονικά εισιτήρια (ATH.ENA Ticket), όσο και οι ηλεκτρονικές κάρτες (ATH.ENA Card) είναι επαναφορτιζόμενα, ο Οργανισμός προτρέπει τους επιβάτες να τα επαναχρησιμοποιούν και να μην τα πετούν.
Για να εξαλειφθούν τυχόν ουρές στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, ο ΟΑΣΑ έχει καλέσει το επιβατικό κοινό στην αγορά προϊόντων κομίστρου με πολλά εισιτήρια (π.χ. 10 + 1, 5, διπλό ενιαίο, κλπ.), τα οποία περιέχουν εκπτώσεις.
Ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 370.000 προσωποποιημένες κάρτες, αριθμός ο οποίος κρίνεται αρκετά ικανοποιητικός, δεδομένου ότι, κατά μέσο όρο, οι κάτοχοι μηνιαίων χάρτινων καρτών κυμαίνονταν στις 250.000.
Αυτό δεν σημαίνει ότι και οι 370.000 κάτοχοι των νέων καρτών είναι και μηνιαίοι χρήστες, ωστόσο καταδεικνύει τη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σε συνδυασμό με την διαφαινόμενη πάταξη της λαθρεπιβίβασης.
Σε επίπεδο εσόδων, ενθαρρυντικό στοιχείο αποτελεί η αύξηση των εσόδων κατά 8,15% που παρατηρήθηκε τον Οκτώβριο του 2017, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Το σταδιακό κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό αναμένεται έως τα τέλη του έτους. Έως σήμερα έχουν κλείσει οι πύλες σε έξι σταθμούς και, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με συνέπεια.
Για να εξαλειφθούν τυχόν ουρές στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, ο ΟΑΣΑ έχει καλέσει το επιβατικό κοινό στην αγορά προϊόντων κομίστρου με πολλά εισιτήρια (π.χ. 10 + 1, 5, διπλό ενιαίο, κλπ.), τα οποία περιέχουν εκπτώσεις.
Ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 370.000 προσωποποιημένες κάρτες, αριθμός ο οποίος κρίνεται αρκετά ικανοποιητικός, δεδομένου ότι, κατά μέσο όρο, οι κάτοχοι μηνιαίων χάρτινων καρτών κυμαίνονταν στις 250.000.
Αυτό δεν σημαίνει ότι και οι 370.000 κάτοχοι των νέων καρτών είναι και μηνιαίοι χρήστες, ωστόσο καταδεικνύει τη δυναμική του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σε συνδυασμό με την διαφαινόμενη πάταξη της λαθρεπιβίβασης.
Σε επίπεδο εσόδων, ενθαρρυντικό στοιχείο αποτελεί η αύξηση των εσόδων κατά 8,15% που παρατηρήθηκε τον Οκτώβριο του 2017, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Το σταδιακό κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό αναμένεται έως τα τέλη του έτους. Έως σήμερα έχουν κλείσει οι πύλες σε έξι σταθμούς και, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με συνέπεια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr