Στην Ελευσίνα το «Γαύδος» για τη ζημιά από την τουρκική ακταιωρό
13.02.2018
16:48
Εάν οι τεχνικοί του Λιμενικού κρίνουν ότι το σκάφος χρειάζεται δεξαμενισμό θα πρέπει στη συνέχεια να οδηγηθεί σε κάποιο ιδιωτικό ναυπηγείο
Από τεχνικούς της Διεύθυνσης επιχειρησιακών Μέσων θα εκτιμηθεί και θα αξιολογηθεί η ζημιά που προκλήθηκε στο πλοίο ανοιχτής θαλάσσης του Λιμενικού Σώματος 090 «ΓΑΥΔΟΣ», όταν κατά τη διάρκεια περιπολίας του στη θαλάσσια περιοχή των Ιμίων εμβολίστηκε από τουρκική ακταιωρό που είχε παραβιάσει τα ελληνικά χωρικά ύδατα και πραγματοποιούσε επικίνδυνους ελιγμούς κατά παράβαση των Διεθνών Κανόνων Αποφυγής Συγκρούσεων.
Η τουρκική ακταιωρός προσέκρουσε με την πλώρη στην πρυμναία αριστερή πλευρά του πλοίου ανοιχτής θαλάσσης προκαλώντας υλικές ζημιές, αλλά όχι κάποιο τραυματισμό μεταξύ των 27 στελεχών του Λιμενικού Σώματος που επέβαιναν στο σκάφος.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ΠΑΘ 090 «ΓΑΥΔΟΣ», που αποτελεί τη ναυαρχίδα του Σώματος και καλύπτει από τον Δεκέμβριο του 2015 επιχειρησιακές ανάγκες στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, έχει ήδη φθάσει στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Πειραιά, συγκεκριμένα στην Ελευσίνα, όπου βρίσκεται η ναυπηγοεπισκευαστική βάση του Λιμενικού.
Εάν οι τεχνικοί του Λιμενικού κρίνουν ότι το σκάφος χρειάζεται δεξαμενισμό θα πρέπει στη συνέχεια να οδηγηθεί σε κάποιο ιδιωτικό ναυπηγείο.
Η κατασκευή του συγκεκριμένου σκάφους συγχρηματοδόθηκε από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης με περίπου 82,5% συμμετοχή, ενώ το υπόλοιπο ποσό χρηματοδοτήθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία.
Η τουρκική ακταιωρός προσέκρουσε με την πλώρη στην πρυμναία αριστερή πλευρά του πλοίου ανοιχτής θαλάσσης προκαλώντας υλικές ζημιές, αλλά όχι κάποιο τραυματισμό μεταξύ των 27 στελεχών του Λιμενικού Σώματος που επέβαιναν στο σκάφος.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ΠΑΘ 090 «ΓΑΥΔΟΣ», που αποτελεί τη ναυαρχίδα του Σώματος και καλύπτει από τον Δεκέμβριο του 2015 επιχειρησιακές ανάγκες στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, έχει ήδη φθάσει στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Πειραιά, συγκεκριμένα στην Ελευσίνα, όπου βρίσκεται η ναυπηγοεπισκευαστική βάση του Λιμενικού.
Εάν οι τεχνικοί του Λιμενικού κρίνουν ότι το σκάφος χρειάζεται δεξαμενισμό θα πρέπει στη συνέχεια να οδηγηθεί σε κάποιο ιδιωτικό ναυπηγείο.
Η κατασκευή του συγκεκριμένου σκάφους συγχρηματοδόθηκε από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης με περίπου 82,5% συμμετοχή, ενώ το υπόλοιπο ποσό χρηματοδοτήθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr