200.000 γεύματα στην Μ.Κ.Ο «Μπορούμε» #apotalidl
20.02.2018
15:19
Πώς ένα hashtag στα social media κατάφερε να μετατραπεί σε πράξη προσφοράς και αλληλεγγύης
Η δύναμη των social media και ενός μόνο hashtag σε όλο του το μεγαλείο. Διακόσιες χιλιάδες γεύματα για εκείνους που έχουν ανάγκη συγκεντρώθηκαν από τη Lidl για λογαριασμό της ΜΚΟ «Μπορούμε».
«Είναι στη φιλοσοφία μας ό,τι γίνεται να γίνεται για καλό, και ό,τι έρχεται «από τα Lidl» είναι πάντα καλό. Αποφασίσαμε λοιπόν πριν λίγο καιρό για κάθε σχετική αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να την αντιστρέφουμε σε κάτι δημιουργικό, κάνοντας παράλληλα και καλό», δήλωσε η Υπεύθυνη ΕΚΕ της Lidl Ελλάς, Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, εξηγώντας πώς η εταιρεία αποφάσισε να αξιοποιήσει τη φράση «από τα lidl» που συχνά χρησιμοποιείται από τους χρήστες των social media «για πλάκα».
Αντιλαμβανόμενη τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αποφάσισε να αναδείξει την καλή πλευρά του hashtag #apotalidl, η οποία συνδέεται με την προσφορά και τις πράξεις αλληλεγγύης της εταιρείας.
Έτσι δημιουργήθηκε η ενέργεια #apotalidl, η οποία λειτούργησε ως εξής: Για κάθε αναφορά της φράσης «από τα Lidl» στο δημόσιο λόγο, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνε μερίδες φαγητού για να τις προσφέρει δωρεάν στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες μας, μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε». 17.912 αναφορές του εν λόγω hashtag κατάφεραν να προκαλέσουν ένα μεγάλο χαμόγελο και σημαντική ανακούφιση σε συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, ενώ η φράση που μέχρι τώρα παρέπεμπε σε αναφορές-«τρολ», άλλαξε συμβολισμό.
Την περασμένη Πέμπτη, μάλιστα, η Lidl Ελλάς παρέδωσε τη σχετική επιταγή στην ΜΚΟ παρουσία εκπροσώπων του Τύπου και άλλων Οργανώσεων.
«Είναι στη φιλοσοφία μας ό,τι γίνεται να γίνεται για καλό, και ό,τι έρχεται «από τα Lidl» είναι πάντα καλό. Αποφασίσαμε λοιπόν πριν λίγο καιρό για κάθε σχετική αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να την αντιστρέφουμε σε κάτι δημιουργικό, κάνοντας παράλληλα και καλό», δήλωσε η Υπεύθυνη ΕΚΕ της Lidl Ελλάς, Κωνσταντίνα Δεληαργύρη, εξηγώντας πώς η εταιρεία αποφάσισε να αξιοποιήσει τη φράση «από τα lidl» που συχνά χρησιμοποιείται από τους χρήστες των social media «για πλάκα».
Αντιλαμβανόμενη τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αποφάσισε να αναδείξει την καλή πλευρά του hashtag #apotalidl, η οποία συνδέεται με την προσφορά και τις πράξεις αλληλεγγύης της εταιρείας.
Έτσι δημιουργήθηκε η ενέργεια #apotalidl, η οποία λειτούργησε ως εξής: Για κάθε αναφορά της φράσης «από τα Lidl» στο δημόσιο λόγο, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνε μερίδες φαγητού για να τις προσφέρει δωρεάν στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες μας, μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε». 17.912 αναφορές του εν λόγω hashtag κατάφεραν να προκαλέσουν ένα μεγάλο χαμόγελο και σημαντική ανακούφιση σε συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, ενώ η φράση που μέχρι τώρα παρέπεμπε σε αναφορές-«τρολ», άλλαξε συμβολισμό.
Την περασμένη Πέμπτη, μάλιστα, η Lidl Ελλάς παρέδωσε τη σχετική επιταγή στην ΜΚΟ παρουσία εκπροσώπων του Τύπου και άλλων Οργανώσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr