Με καινοτόμες λύσεις, συσκευές που σκέφτονται, βιώσιμη φιλοσοφία και υψηλή αισθητική, η BSH πρωτοπορεί φέρνοντας την τεχνολογία στο κέντρο μιας απολαυστικής και συναρπαστικής καθημερινότητας που εξασφαλίζει έναν καλύτερο τρόπο ζωής.
Μύκονος: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με «γουρούνες» με μαύρες σημαίες σε λιμάνι και αεροδρόμιο
Μύκονος: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με «γουρούνες» με μαύρες σημαίες σε λιμάνι και αεροδρόμιο
Η συγκέντρωση έγινε από τους ιδιοκτήτες μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετιστών του νησιού σε λιμάνι και αεροδρόμιο– Διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που απαγορεύει τις «γουρούνες» από ασφαλτοστρωμένες οδούς
Συγκέντρωση πραγματοποίησαν σήμερα το μεσημέρι οι ιδιοκτήτες ενοικιάσεως μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών του νησιού των ανέμων προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών που ορίζει την απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών ATV με κινητήρες έως 125 κυβικών σε ασφαλτοστρωμένες οδούς.
Όπως λένε στο protothema.gr αποφάσισαν να προβούν σε αυτή την κίνηση καθώς τα νέα δεδομένα και μάλιστα ενόψει της τουριστικής σεζόν τους πλήττουν όπως λένε σε μεγάλο βαθμό αφού στη νησί των ανέμων κυκλοφορούν περισσότερες από 2000 «γουρούνες».
«Η Μύκονος βάλλεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο νησί»
«Συγκεντρωθήκαμε όλα τα γραφεία του νησιού με τις γουρούνες για να πραγματοποιήσουμε ειρηνική διαμαρτυρία με τις μισές γουρούνες στο χώρο του αεροδρομίου και τις υπόλοιπες στο χώρο του λιμανιού. Με μαύρες σημαίες και πανό» λέει στο Protothema.gr το μέλος της επιτροπής και πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Ενοικιαζόμενων Μοτοποδηλάτων και Μοτοσικλετών κ. Θάνος Νάζος και προσθέτει: «Ο κ. Σπίρτζης έβγαλε ένα νόμο ο οποίος είχε ισχύ μέχρι 30 Απριλίου. Έγιναν κάποιες διαβουλεύσεις συμμετείχαμε και εμείς σε αυτές όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Όλο αυτό το διάστημα, δεν έχουμε καμία ενημέρωση από το υπουργείο Μεταφορών. Η Μύκονος ουσιαστικά βάλλεται από οποιοδήποτε άλλο νησί γιατί εδώ έχουμε το 95% των οχημάτων ATV που είναι 50 κυβικά και συνεπώς με τον νόμο αυτό πλήττεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο νησί. Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε. Είμαστε 55 καταστήματα, δεν δουλεύουμε από 1η Μαΐου, δεν έχουμε βγάλει ΑTV στο δρόμο και δυστυχώς θα κλείσουμε. Υπάρχουν 2000 ATV στη Μύκονο γιατί είναι πολύ μεγάλος και ο όγκος των πελατών. Και πρέπει να εξυπηρετηθούν».
«Προκαλεί μεγάλες ζημιές στις επιχειρήσεις και τον τουρισμό»
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του Σωματείου κ. Χρήστος Ρίζος τονίζει πως «Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου κάποιες επιχειρήσεις τις πλήττει και κάποιες τις κάνει να υπολειτουργούν. Είναι ένας νόμος ο οποίος πλήττει στοχευμένα τη Μύκονο. Μέχρι το 2015 το νησί είχε αμιγώς 50 κυβικά και το 90% είναι 70 κυβικά. Δηλαδή απαγορεύονται σε μια ημέρα 2200 οχήματα. Αυτό προκαλεί μεγάλες ζημιές στις επιχειρήσεις και τον τουρισμό. Και το κυκλοφοριακό της Μυκόνου θα επιβαρυνθεί σε μεγάλο βαθμό γιατί τα ATV θα αντικατασταθούν με μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία θα κάνουν το νησί να ασφυκτιά».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το υπουργείο προχώρησε σε αυτή την κίνηση προκειμένου να μπει φρένο στην άναρχη χρήση των ATV καθώς κάθε καλοκαίρι σημειώνεται σωρεία τροχαίων ατυχημάτων. Έτσι, με άρθρο του σχεδίου νόμου προχωρά στον περιορισμό τους καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται απαγορεύονται οι μέχρι 125cc, ενώ επιτρέπονται οι μεγαλύτερου κυβισμού. Ένας περιορισμός ο οποίος βγάζει «off» το σχεδόν 80% του στόλου των ATV που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κυρίως στα νησιά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Το σημερινό είναι μόνο ο πρόλογος. Για δύο ημέρες θα ακολουθήσουμε αυτή την ήπια τακτική με παρκαρισμένες γουρούνες στα δύο σημεία, λιμάνι και αεροδρόμιο και από τη Δευτέρα αν δεν υπάρξουν κινήσεις από το υπουργείο, θα κλιμακώσουμε τις κινητοποιήσεις μας” προειδοποίησε ο κ.Χρήστος Ρίζος, αντιπρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Ενοικιαζομένων Μοτοποδηλάτων και Μοτοσικλετών, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 και την εκπομπή “Εντός ΘΕΜΑτος” με τους Γιώργο Λαμπράκο και Παναγιώτη Σουρέλη.
Όπως λένε στο protothema.gr αποφάσισαν να προβούν σε αυτή την κίνηση καθώς τα νέα δεδομένα και μάλιστα ενόψει της τουριστικής σεζόν τους πλήττουν όπως λένε σε μεγάλο βαθμό αφού στη νησί των ανέμων κυκλοφορούν περισσότερες από 2000 «γουρούνες».
«Η Μύκονος βάλλεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο νησί»
«Συγκεντρωθήκαμε όλα τα γραφεία του νησιού με τις γουρούνες για να πραγματοποιήσουμε ειρηνική διαμαρτυρία με τις μισές γουρούνες στο χώρο του αεροδρομίου και τις υπόλοιπες στο χώρο του λιμανιού. Με μαύρες σημαίες και πανό» λέει στο Protothema.gr το μέλος της επιτροπής και πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Ενοικιαζόμενων Μοτοποδηλάτων και Μοτοσικλετών κ. Θάνος Νάζος και προσθέτει: «Ο κ. Σπίρτζης έβγαλε ένα νόμο ο οποίος είχε ισχύ μέχρι 30 Απριλίου. Έγιναν κάποιες διαβουλεύσεις συμμετείχαμε και εμείς σε αυτές όμως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Όλο αυτό το διάστημα, δεν έχουμε καμία ενημέρωση από το υπουργείο Μεταφορών. Η Μύκονος ουσιαστικά βάλλεται από οποιοδήποτε άλλο νησί γιατί εδώ έχουμε το 95% των οχημάτων ATV που είναι 50 κυβικά και συνεπώς με τον νόμο αυτό πλήττεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο νησί. Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε. Είμαστε 55 καταστήματα, δεν δουλεύουμε από 1η Μαΐου, δεν έχουμε βγάλει ΑTV στο δρόμο και δυστυχώς θα κλείσουμε. Υπάρχουν 2000 ATV στη Μύκονο γιατί είναι πολύ μεγάλος και ο όγκος των πελατών. Και πρέπει να εξυπηρετηθούν».
«Προκαλεί μεγάλες ζημιές στις επιχειρήσεις και τον τουρισμό»
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του Σωματείου κ. Χρήστος Ρίζος τονίζει πως «Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου κάποιες επιχειρήσεις τις πλήττει και κάποιες τις κάνει να υπολειτουργούν. Είναι ένας νόμος ο οποίος πλήττει στοχευμένα τη Μύκονο. Μέχρι το 2015 το νησί είχε αμιγώς 50 κυβικά και το 90% είναι 70 κυβικά. Δηλαδή απαγορεύονται σε μια ημέρα 2200 οχήματα. Αυτό προκαλεί μεγάλες ζημιές στις επιχειρήσεις και τον τουρισμό. Και το κυκλοφοριακό της Μυκόνου θα επιβαρυνθεί σε μεγάλο βαθμό γιατί τα ATV θα αντικατασταθούν με μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία θα κάνουν το νησί να ασφυκτιά».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το υπουργείο προχώρησε σε αυτή την κίνηση προκειμένου να μπει φρένο στην άναρχη χρήση των ATV καθώς κάθε καλοκαίρι σημειώνεται σωρεία τροχαίων ατυχημάτων. Έτσι, με άρθρο του σχεδίου νόμου προχωρά στον περιορισμό τους καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται απαγορεύονται οι μέχρι 125cc, ενώ επιτρέπονται οι μεγαλύτερου κυβισμού. Ένας περιορισμός ο οποίος βγάζει «off» το σχεδόν 80% του στόλου των ATV που κυκλοφορούν στην Ελλάδα κυρίως στα νησιά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Το σημερινό είναι μόνο ο πρόλογος. Για δύο ημέρες θα ακολουθήσουμε αυτή την ήπια τακτική με παρκαρισμένες γουρούνες στα δύο σημεία, λιμάνι και αεροδρόμιο και από τη Δευτέρα αν δεν υπάρξουν κινήσεις από το υπουργείο, θα κλιμακώσουμε τις κινητοποιήσεις μας” προειδοποίησε ο κ.Χρήστος Ρίζος, αντιπρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιχειρήσεων Ενοικιαζομένων Μοτοποδηλάτων και Μοτοσικλετών, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 και την εκπομπή “Εντός ΘΕΜΑτος” με τους Γιώργο Λαμπράκο και Παναγιώτη Σουρέλη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα