Ο Κουρουμπλής «κατήργησε» το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για χάρη των Μινωϊκών
31.05.2018
08:48
«Πρώτη στα 20 και πλέον χρόνια που βρισκόμαστε στη ναυτιλία βλέπουμε να συμβαίνει υπουργός να προκαταλαμβάνει απόφαση του ΣΑΣ. Πόσο μάλλον που το αίτημα είναι εκπρόθεσμο», ήταν η πρώτη αντίδραση
Αποσβολωμένη έχει μείνει η «πιάτσα» της ακτοπλοίας με την ενέργεια του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή να προκαταλάβει απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και να ανακοινώσει μέσω δήλωσής του σε ΜΜΕ ότι, στην ουσία, θα δοθεί, εκπροθέσμως, άδεια δρομολόγησης στο «ΜYCONOS Palace» των Μινωικών Γραμμών του Ομίλου Γκριμάλντι για τη γραμμή Πειραιάς - Χανιά. Με τον υπουργό συνηγόρησε ο γγ του ΥΝΑ, Διονύσης Τεμπονέρας ο οποίος είναι και πρόεδρος του Συμβουλίου.
Στην πράξη ο υπουργός καταργεί το ΣΑΣ και σε αυτό συμπορεύεται και ο γενικός γραμματέας.
«Πρώτη στα 20 και πλέον χρόνια που βρισκόμαστε στη ναυτιλία βλέπουμε να συμβαίνει υπουργός να προκαταλαμβάνει απόφαση του ΣΑΣ. Πόσο μάλλον που το αίτημα είναι εκπρόθεσμο» και προσέθεσαν:
«Ο υπουργός θα μπορούσε να δρομολόγιο εκπρόθεσμο εφόσον υπήρχε ανάγκη κάλυψης εκτάκτων δρομολογιακών αναγκών στη γραμμή. Όμως δεν υπάρχουν έκτακτες δρομολογιακές ανάγκες. Όποιος θέλει μπορεί να δρομολογήσει πλοίο εάν υποβάλλει την αίτηση εμπρόθεσμα και για δρομολόγια χρονικής διάρκειας ενός 12 μήνου».
Έγινε προσπάθεια να υποβαθμιστεί το θέμα με αναφορές ότι ο ΥΝΑ εξεδήλωσε πρόθεση. Όμως οι δηλώσεις του σε οικονομική εφημερίδα την περασμένη Τρίτη με τίτλο «Σπάει το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά» δεν αφήνουν περιθώρια «Με την δρομολόγηση του νέου πλοίου σπάει το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς- Χανιά» φέρεται σύμφωνα με το δημοσίευμα να δήλωσε.
Επίσης στις δηλώσεις του στην ίδια εφημερίδα ο γγ του ΥΝΑ, Διονύσης Τεμπονέρας ανέφερε ότι το υπουργείο εξασφάλισε την ύψωση ελληνικής σημαίας αντί της ιταλικής που είχε υψώσει αρχικά το πλοίο και αυξημένη σύνθεση. Δήλωση η οποία δίνει σε όλους να καταλάβουν ότι η συμφωνία έχει ήδη κλείσει μετά από διαπραγματεύσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Στην πράξη ο υπουργός καταργεί το ΣΑΣ και σε αυτό συμπορεύεται και ο γενικός γραμματέας.
«Πρώτη στα 20 και πλέον χρόνια που βρισκόμαστε στη ναυτιλία βλέπουμε να συμβαίνει υπουργός να προκαταλαμβάνει απόφαση του ΣΑΣ. Πόσο μάλλον που το αίτημα είναι εκπρόθεσμο» και προσέθεσαν:
«Ο υπουργός θα μπορούσε να δρομολόγιο εκπρόθεσμο εφόσον υπήρχε ανάγκη κάλυψης εκτάκτων δρομολογιακών αναγκών στη γραμμή. Όμως δεν υπάρχουν έκτακτες δρομολογιακές ανάγκες. Όποιος θέλει μπορεί να δρομολογήσει πλοίο εάν υποβάλλει την αίτηση εμπρόθεσμα και για δρομολόγια χρονικής διάρκειας ενός 12 μήνου».
Έγινε προσπάθεια να υποβαθμιστεί το θέμα με αναφορές ότι ο ΥΝΑ εξεδήλωσε πρόθεση. Όμως οι δηλώσεις του σε οικονομική εφημερίδα την περασμένη Τρίτη με τίτλο «Σπάει το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά» δεν αφήνουν περιθώρια «Με την δρομολόγηση του νέου πλοίου σπάει το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς- Χανιά» φέρεται σύμφωνα με το δημοσίευμα να δήλωσε.
Επίσης στις δηλώσεις του στην ίδια εφημερίδα ο γγ του ΥΝΑ, Διονύσης Τεμπονέρας ανέφερε ότι το υπουργείο εξασφάλισε την ύψωση ελληνικής σημαίας αντί της ιταλικής που είχε υψώσει αρχικά το πλοίο και αυξημένη σύνθεση. Δήλωση η οποία δίνει σε όλους να καταλάβουν ότι η συμφωνία έχει ήδη κλείσει μετά από διαπραγματεύσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr