ΓΕΛ - ΕΠΑΛ: 18 χρήσιμες ερωτήσεις - απαντήσεις για τις ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών
01.06.2018
18:43
Η προθεσμία μετά και την παράταση που δόθηκε λήγει την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00 - Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε και οδηγίες προς τους Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων
Δεκαοκτώ ερωτήσεις-απαντήσεις για τις ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας , ενώ η προθεσμία , μετά την παράταση που δόθηκε, λήγει την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00 (10.00 μ.μ.).
Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε και οδηγίες προς τους Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων. Σε περίπτωση που οι χρήστες δεν βλέπουν καθόλου την αρχική σελίδα της εφαρμογής, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικό υπολογιστή που να έχει εγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα ένα από τα παρακάτω:
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ (Γονείς/Κηδεμόνες μαθητών) του συστήματος e-eggrafes
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Δεν βρέθηκε μαθητής στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschool) με τα στοιχεία που δώσατε. Προσπαθήστε ξανά, αφού πρώτα ελέγξετε την ορθότητα των ακόλουθων στοιχείων: Αριθμός Μητρώου, Σχολείο τελευταίας φοίτησης, Ημερομηνία Γέννησης. Σε περίπτωση που συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι πληκτρολογείτε ορθά τα στοιχεία του μαθητή (αρ.μητρώου, σχολείο φοίτησης, ημερομηνίας γέννησης) για τον οποίο γίνεται η υποβολή της αίτησης. Επικοινωνήστε με τον Διευθυντή για να επιβεβαιώσει την ορθότητα των στοιχείων αυτών στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Δεν έχει δηλωθεί Κηδεμόνας στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρημένο στην εφορία.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε και οδηγίες προς τους Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων. Σε περίπτωση που οι χρήστες δεν βλέπουν καθόλου την αρχική σελίδα της εφαρμογής, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικό υπολογιστή που να έχει εγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα ένα από τα παρακάτω:
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ (Γονείς/Κηδεμόνες μαθητών) του συστήματος e-eggrafes
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Δεν βρέθηκε μαθητής στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschool) με τα στοιχεία που δώσατε. Προσπαθήστε ξανά, αφού πρώτα ελέγξετε την ορθότητα των ακόλουθων στοιχείων: Αριθμός Μητρώου, Σχολείο τελευταίας φοίτησης, Ημερομηνία Γέννησης. Σε περίπτωση που συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι πληκτρολογείτε ορθά τα στοιχεία του μαθητή (αρ.μητρώου, σχολείο φοίτησης, ημερομηνίας γέννησης) για τον οποίο γίνεται η υποβολή της αίτησης. Επικοινωνήστε με τον Διευθυντή για να επιβεβαιώσει την ορθότητα των στοιχείων αυτών στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Δεν έχει δηλωθεί Κηδεμόνας στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρημένο στην εφορία.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δεν έχει δηλωθεί ο κηδεμόνας για τον μαθητή, για τον οποίο γίνεται η υποβολή της αίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Διευθυντή του Σχολείου όπου φοιτά ο μαθητής προκειμένου να συμπληρώσει τα στοιχεία ΕΠΩΝΥΜΟ και ΟΝΟΜΑ κηδεμόνα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως στο taxisnet.
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Ο Κηδεμόνας που έχει δηλωθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ στοιχεία από το χρήστη που έχει κάνει είσοδο σε αυτό το σύστημα μέσω των κωδικών του taxisnet. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρημένο στην εφορία.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
α) Δεν έχουν δηλωθεί σωστά τα στοιχεία του κηδεμόνα για τον μαθητή, για τον οποίο γίνεται η υποβολή της αίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον Διευθυντή του Σχολείου όπου φοιτά ο μαθητής προκειμένου να συμπληρωθεί σωστά πληροφορία αυτή.
β) Ο χρήστης που έκανε είσοδο στην εφαρμογή e-eggrafes με τη χρήση των κωδικών taxisnet έχει διαφορετικά στοιχεία από αυτά του ΚΗΔΕΜΟΝΑ που έχουν δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool του σχολείου φοίτησης.
Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Διευθυντή του σχολείου φοίτησης του μαθητή προκειμένου να κάνει την ανάλογη τροποποίηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να αποφεύγονται τέτοια μηνύματα θα πρέπει η Είσοδος στο σύστημα e-eggrafes να γίνεται με τους κωδικούς taxisnet του κηδεμόνα ο οποίος έχει δηλωθεί στο σχολείο φοίτησης του μαθητή.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Κατά λάθος δεν δηλώθηκε ο σωστός αριθμός παιδιών που πρόκειται να εγγραφούν στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να μας στείλετε:
1. Υπεύθυνη δήλωση (βλ. Χρήσιμα έγγραφα) του κηδεμόνα ότι εκ παραδρομής δήλωσε λάθος αριθμό παιδιών και τον ακριβή αριθμό των παιδιών που βρίσκονται στην επιμέλειά του και έχουν δικαίωμα να εγγραφούν σε ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ.
2. Το ονοματεπώνυμο και το ΑΦΜ του κηδεμόνα
3. Το email του κηδεμόνα που έχει δηλωθεί στην εφαρμογή e-εγγραφές
Τα παραπάνω μπορούν να σταλούν στο depek_merimna@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΕΠΑ.Λ. (αρ. φαξ 210-3442365) ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΓΕ.Λ. (αρ. φαξ 210- 3443390). Σε περίπτωση που επιθυμείτε εγγραφή και σε ΓΕ.Λ. και σε ΕΠΑ.Λ., στείλτε τα παραπάνω στοιχεία σε ένα από δύο παραπάνω e-mails.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα προσωπικά στοιχεία του αιτούντα, που δηλώνονται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής μετά την επιτυχή είσοδο μέσω taxisnet, δεν μπορούν να τροποποιηθούν, εφόσον επιλεγεί το κουμπί Συνέχεια.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Με ποιους κωδικούς taxisnet θα γίνει η “Είσοδο στο στην εφαρμογή e- eggrafes”;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να γίνει είσοδος με τους κωδικούς taxisnet εκείνου του προσώπου το οποίο έχει δηλωθεί ως κηδεμόνας στο σχολείο που φοιτά ο μαθητής το τρέχων σχολικό έτος.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Επέλεξα κατά λάθος ότι είμαι υπεύθυνος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας / κέντρο φιλοξενίας για πρόσφυγες και κλείδωσε το πεδίο
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μπορείτε να προχωρήσετε κανονικά στην υποβολή των αιτήσεων χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν θέλετε να διαγραφεί η συγκεκριμένη επιλογή από το σύστημα, παρακαλούμε να μας αποστείλετε ένα e-mail στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά ΕΠΑ.Λ. (αρ. φαξ 2103442365) ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν αφορά ΓΕ.Λ. (αρ. φαξ 210-3443390) δηλώνοντας τα ονομαστικά σας στοιχεία, το e-mail, πουσυμπληρώσατε στην πρώτη σελίδα μετά την επιτυχή είσοδο στην εφαρμογή και θα γράφετε ότι εκ παραδρομής επιλέξατε το πεδίο «Είμαι υπεύθυνος για την υποβολή αιτήσεων μαθητών που βρίσκονται σε κέντρα κοινωνικής πρόνοιας ή κέντρα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είμαι υπεύθυνος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας ή κέντρο φιλοξενίας για πρόσφυγες και δεν μπορώ να προχωρήσω στην εγγραφή των μαθητών
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Σε περίπτωση που είστε εκπρόσωπος ορφανοτροφείου ή υπεύθυνος κέντρου φιλοξενίας προσφύγων, παρακαλούμε να αποστείλετε μία υπεύθυνη δήλωση στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά ΕΠΑ.Λ. ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν αφορά ΓΕ.Λ. δηλώνοντας την ιδιότητά σας, τα ονομαστικά σας στοιχεία, το ΑΦΜ σας, το e-mail, που συμπληρώσατε στην πρώτη σελίδα μετά την επιτυχή είσοδο στην εφαρμογή και τον αριθμό των μαθητών για τα οποία θέλετε να υποβάλλετε αίτηση εγγραφής σε ΓΕ.Λ/ΕΠΑ.Λ.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπήκα στην εφαρμογή e-eggrafes, συμπλήρωσα τα προσωπικά μου στοιχεία και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι το 'Ονομα ή/και το Επώνυμο μου δεν είναι σωστά καταχωρισμένα στο taxisnet. Απευθύνθηκα στο μητρώο ΔΟΥ όπου έκανα την τροποποίηση αλλά τώρα δε μπορώ να μπω στο σύστημα e-eggrafes. Τι πρέπει να κάνω;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να μας στείλετε στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά τα ΕΠΑ.Λ. ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν πρόκειται για ΓΕ.Λ. μία υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία σας (Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, e-mail που δηλώσατε στην εφαρμογή) και στην οποία θα γράφετε ότι επιθυμείτε τη διαγραφή του χρήστη που δημιουργήθηκε στην εφαρμογή e-eggrafes, λόγω λάθους καταχώρησης των προσωπικών σας στοιχείων στο Taxisnet.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπήκα στην εφαρμογή e-eggrafes, συμπλήρωσα τα προσωπικά μου στοιχεία και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι το 'Ονομα ή/και το Eπώνυμο μου δεν είναι σωστά καταχωρισμένα στο taxisnet. Πρέπει να απευθυνθώ στο μητρώο της ΔΟΥ για να αλλάξω τα στοιχεία μου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο αρκεί τα στοιχεία του κηδεμόνα στο πληροφοριακό σύστημα myschool, να είναι καταχωρισμένα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Διευθυντή του σχολείου για την ανάλογη διόρθωση.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι απαραίτητο να εγγράψω στην εφαρμογή e-eggrafes και το/τα παιδιά μου που θα πάνε από Α ́ σε Β ́ Λυκείου ή από Β’ σε Γ’ Λυκείου (ανανέωση εγγραφής);
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι, οι εγγραφές αφορούν και τις νέες εγγραφές σε δημόσια Λύκεια και ανανεώσεις εγγραφών (από Α’ σε Β ́Λυκείου, από Β’ σε Γ’ Λυκείου κλπ)
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δε βρίσκω τον τομέα ή την ειδικότητα
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αν δε βλέπετε κάποιο τομέα ή κάποια ειδικότητα σημαίνει ότι δεν περιλαμβάνεται στη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση. Μιλήστε με τη ΔΔΕ ή και ΠΔΕ σας.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Έκανα λάθος την αίτηση / μετάνιωσα – άλλαξα γνώμη
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μπορείτε να ξαναμπείτε στην εφαρμογή και στις υποβληθείσες αιτήσεις, να διαγράψετε την αίτηση και να την υποβάλετε εκ νέου. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της εφαρμογής από την επιλογή «Οδηγίες Χρήσης» στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς μπορώ να πάρω απόδειξη της υποβολής αίτησης εγγραφής;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε ή να εκτυπώσετε την αίτηση που υποβάλλατε ή να σημειώσετε τον αριθμό που αναγράφεται σε αυτή. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της εφαρμογής από την επιλογή «Οδηγίες Χρήσης» στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πότε θα ενημερωθώ για τα αποτελέσματα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της αίτησης εγγραφής σας σε ΓΕ.Λ ή ΕΠΑ.Λ. μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία κατανομής από την εφαρμογή ή τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πάω να επιλέξω σχολείο και η εφαρμογή με βγάζει αυτόματα έξω
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Χρησιμοποιείστε τους προτεινόμενους φυλλομετρητές: Firefox (έκδοση 47 και πάνω), Chrome (έκδοση 49 και πάνω), Internet Explorer (έκδοση 11 και πάνω) , Edge (έκδοση 13 και πάνω), Safari (έκδοση 6 και πάνω).
ΕΡΩΤΗΣΗ: Προσπαθώ να μπω στην εφαρμογή και δε βλέπω καθόλου την αρχική σελίδα
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Χρησιμοποιείστε τους προτεινόμενους φυλλομετρητές: Firefox (έκδοση 47 και πάνω), Chrome (έκδοση 49 και πάνω), Internet Explorer (έκδοση 11 και πάνω) , Edge (έκδοση 13 και πάνω), Safari (έκδοση 6 και πάνω) και Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 ή Windows 10.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δε βρίσκω το σχολείο τελευταίας φοίτησης
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δοκιμάστε να βρείτε το σχολείο πληκτρολογώντας τουλάχιστον πέντε χαρακτήρες στο αντίστοιχο πεδίο. Μπορείτε να δοκιμάσετε τμήματα από διάφορες λέξεις-κλειδιά με οποιαδήποτε σειρά για να γίνει «έξυπνη» αναζήτηση. Παράδειγμα: αν το σχολείο τελευταίας σας φοίτησης είναι το 2ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης, μπορείτε ενδεικτικά να πληκτρολογήσετε ‘ΜΕΤΑΜΟΡΦ ΓΥΜΝ 2’ .
Αν είστε απόφοιτος πριν από το 2013 και το σχολείο αυτό δεν υφίσταται πλέον επιλέξτε ένα οποιοδήποτε άλλο ΙΣΟΤΙΜΟ. Για μαθητή που φοιτά την τρέχουσα σχολική χρονιά σε σχολείο που δεν βρίσκεται στη λίστα το σχολείων, παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας/υποστήριξης της εφαρμογής e-eggrafes.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω δικαίωμα να γραφτώ στη συγκεκριμένη τάξη και στον συγκεκριμένο τύπο σχολείου; Τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να απευθύνεστε στο λύκειο όπου έχετε πρόθεση να εγγραφείτε για περισσότερες πληροφορίες ή/και να διαβάσετε τις προϋποθέσεις εγγραφής που υπάρχουν στη σελίδα Νομοθεσία της εφαρμογής e-eggrafes.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ-ΛΥΚΕΙΩΝ)
Για την καταχώρηση των στοιχείων του κηδεμόνα του μαθητή:
1) Ακολουθήστε αναλυτικά τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί από την ομάδα υποστήριξης του Myschool στην καρτέλα Οικογενειακά στοιχεία/ Κηδεμόνας.
2) ΠΡΟΣΟΧΗ: Υπενθυμίζεται:
Οι κηδεμόνες πρέπει να καταχωρούνται στο myschool με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το ΕΠΩΝΥΜΟ Κηδεμόνα δεν πρέπει να περιέχει σημεία στίξης (τόνους, διαλυτικά κτλ) παρά μόνο αν έτσι είναι καταχωρισμένο στο taxisnet.
Αν πρόκειται για ΑΛΛΟΔΑΠΟ που το επώνυμό του είναι καταχωρισμένο στο taxisnet με λατινικούς χαρακτήρες, θα πρέπει να καταχωριστεί με τον ίδιο τρόπο και στα στοιχεία του ΚΗΔΕΜΟΝΑ.
3) Για όλους τους μαθητές θα πρέπει να έχει οριστεί ο κηδεμόνας σύμφωνα με τις οδηγίες της ομάδας υποστήριξης του Myschool και την σχετική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, όπως και να συμπληρωθεί πλήρως η ταχυδρομική διεύθυνση του μαθητή (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Περιοχή). Αν πρόκειται για επαρχία όπου δεν υπάρχει οδός, παρακαλούμε συμπληρώστε 0 ή 1.
4) Για την περίπτωση που αιτών/κηδεμόνας εμφανίζεται με ΕΠΩΝΥΜΟ σε λατινικούς χαρακτήρες στο taxisnet θα πρέπει στο πεδίο κηδεμόνας στο Π.Σ. MySchool να δηλωθεί επίσης με λατινικούς χαρακτήρες. Ακολουθήστε αναλυτικά τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί από την ομάδα υποστήριξης του Myschool.
5) Αν πρόκειται για ενήλικα που κάνει αίτηση για τον εαυτό του, πρέπει στο myschool να είναι συμπληρωμένο στα στοιχεία του κηδεμόνα στο πεδίο σχέση η τιμή ‘Ιδιος’.
6) Αν πρόκειται για ενήλικα ΑΛΛΟΔΑΠΟ που κάνει αίτηση για τον εαυτό του, πρέπει στο myschool να είναι συμπληρωμένο στα στοιχεία του κηδεμόνα στο πεδίο σχέση η τιμή ‘Άλλος’ και συμπληρωμένο το ΕΠΩΝΥΜΟ και ΟΝΟΜΑ με λατινικούς χαρακτήρες όπως στο taxisnet.
ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: “Ο Κηδεμόνας που έχει δηλωθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ στοιχεία από το χρήστη που έχει κάνει είσοδο σε αυτό το σύστημα μέσω των κωδικών του taxisnet. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωρηθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρημένο στην εφορία.”
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
α) Δεν έχουν δηλωθεί σωστά τα στοιχεία του κηδεμόνα για τον μαθητή, για τον οποίο γίνεται η υποβολή της αίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον Διευθυντή του Σχολείου όπου φοιτά ο μαθητής προκειμένου να συμπληρωθεί σωστά πληροφορία αυτή.
β) Ο χρήστης που έκανε είσοδο στην εφαρμογή e-eggrafes με τη χρήση των κωδικών taxisnet έχει διαφορετικά στοιχεία από αυτά του ΚΗΔΕΜΟΝΑ που έχουν δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool του σχολείου φοίτησης.
Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Διευθυντή του σχολείου φοίτησης του μαθητή προκειμένου να κάνει την ανάλογη τροποποίηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να αποφεύγονται τέτοια μηνύματα θα πρέπει η Είσοδος στο σύστημα e-eggrafes να γίνεται με τους κωδικούς taxisnet του κηδεμόνα ο οποίος έχει δηλωθεί στο σχολείο φοίτησης του μαθητή.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Κατά λάθος δεν δηλώθηκε ο σωστός αριθμός παιδιών που πρόκειται να εγγραφούν στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να μας στείλετε:
1. Υπεύθυνη δήλωση (βλ. Χρήσιμα έγγραφα) του κηδεμόνα ότι εκ παραδρομής δήλωσε λάθος αριθμό παιδιών και τον ακριβή αριθμό των παιδιών που βρίσκονται στην επιμέλειά του και έχουν δικαίωμα να εγγραφούν σε ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ.
2. Το ονοματεπώνυμο και το ΑΦΜ του κηδεμόνα
3. Το email του κηδεμόνα που έχει δηλωθεί στην εφαρμογή e-εγγραφές
Τα παραπάνω μπορούν να σταλούν στο depek_merimna@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΕΠΑ.Λ. (αρ. φαξ 210-3442365) ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΓΕ.Λ. (αρ. φαξ 210- 3443390). Σε περίπτωση που επιθυμείτε εγγραφή και σε ΓΕ.Λ. και σε ΕΠΑ.Λ., στείλτε τα παραπάνω στοιχεία σε ένα από δύο παραπάνω e-mails.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα προσωπικά στοιχεία του αιτούντα, που δηλώνονται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής μετά την επιτυχή είσοδο μέσω taxisnet, δεν μπορούν να τροποποιηθούν, εφόσον επιλεγεί το κουμπί Συνέχεια.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Με ποιους κωδικούς taxisnet θα γίνει η “Είσοδο στο στην εφαρμογή e- eggrafes”;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να γίνει είσοδος με τους κωδικούς taxisnet εκείνου του προσώπου το οποίο έχει δηλωθεί ως κηδεμόνας στο σχολείο που φοιτά ο μαθητής το τρέχων σχολικό έτος.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Επέλεξα κατά λάθος ότι είμαι υπεύθυνος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας / κέντρο φιλοξενίας για πρόσφυγες και κλείδωσε το πεδίο
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μπορείτε να προχωρήσετε κανονικά στην υποβολή των αιτήσεων χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν θέλετε να διαγραφεί η συγκεκριμένη επιλογή από το σύστημα, παρακαλούμε να μας αποστείλετε ένα e-mail στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά ΕΠΑ.Λ. (αρ. φαξ 2103442365) ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν αφορά ΓΕ.Λ. (αρ. φαξ 210-3443390) δηλώνοντας τα ονομαστικά σας στοιχεία, το e-mail, πουσυμπληρώσατε στην πρώτη σελίδα μετά την επιτυχή είσοδο στην εφαρμογή και θα γράφετε ότι εκ παραδρομής επιλέξατε το πεδίο «Είμαι υπεύθυνος για την υποβολή αιτήσεων μαθητών που βρίσκονται σε κέντρα κοινωνικής πρόνοιας ή κέντρα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είμαι υπεύθυνος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας ή κέντρο φιλοξενίας για πρόσφυγες και δεν μπορώ να προχωρήσω στην εγγραφή των μαθητών
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Σε περίπτωση που είστε εκπρόσωπος ορφανοτροφείου ή υπεύθυνος κέντρου φιλοξενίας προσφύγων, παρακαλούμε να αποστείλετε μία υπεύθυνη δήλωση στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά ΕΠΑ.Λ. ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν αφορά ΓΕ.Λ. δηλώνοντας την ιδιότητά σας, τα ονομαστικά σας στοιχεία, το ΑΦΜ σας, το e-mail, που συμπληρώσατε στην πρώτη σελίδα μετά την επιτυχή είσοδο στην εφαρμογή και τον αριθμό των μαθητών για τα οποία θέλετε να υποβάλλετε αίτηση εγγραφής σε ΓΕ.Λ/ΕΠΑ.Λ.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπήκα στην εφαρμογή e-eggrafes, συμπλήρωσα τα προσωπικά μου στοιχεία και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι το 'Ονομα ή/και το Επώνυμο μου δεν είναι σωστά καταχωρισμένα στο taxisnet. Απευθύνθηκα στο μητρώο ΔΟΥ όπου έκανα την τροποποίηση αλλά τώρα δε μπορώ να μπω στο σύστημα e-eggrafes. Τι πρέπει να κάνω;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να μας στείλετε στο depek_merimna@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά τα ΕΠΑ.Λ. ή στο skonstantatos@minedu.gov.gr αν πρόκειται για ΓΕ.Λ. μία υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία σας (Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, e-mail που δηλώσατε στην εφαρμογή) και στην οποία θα γράφετε ότι επιθυμείτε τη διαγραφή του χρήστη που δημιουργήθηκε στην εφαρμογή e-eggrafes, λόγω λάθους καταχώρησης των προσωπικών σας στοιχείων στο Taxisnet.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπήκα στην εφαρμογή e-eggrafes, συμπλήρωσα τα προσωπικά μου στοιχεία και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι το 'Ονομα ή/και το Eπώνυμο μου δεν είναι σωστά καταχωρισμένα στο taxisnet. Πρέπει να απευθυνθώ στο μητρώο της ΔΟΥ για να αλλάξω τα στοιχεία μου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο αρκεί τα στοιχεία του κηδεμόνα στο πληροφοριακό σύστημα myschool, να είναι καταχωρισμένα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο Διευθυντή του σχολείου για την ανάλογη διόρθωση.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Είναι απαραίτητο να εγγράψω στην εφαρμογή e-eggrafes και το/τα παιδιά μου που θα πάνε από Α ́ σε Β ́ Λυκείου ή από Β’ σε Γ’ Λυκείου (ανανέωση εγγραφής);
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι, οι εγγραφές αφορούν και τις νέες εγγραφές σε δημόσια Λύκεια και ανανεώσεις εγγραφών (από Α’ σε Β ́Λυκείου, από Β’ σε Γ’ Λυκείου κλπ)
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δε βρίσκω τον τομέα ή την ειδικότητα
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αν δε βλέπετε κάποιο τομέα ή κάποια ειδικότητα σημαίνει ότι δεν περιλαμβάνεται στη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση. Μιλήστε με τη ΔΔΕ ή και ΠΔΕ σας.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Έκανα λάθος την αίτηση / μετάνιωσα – άλλαξα γνώμη
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Μπορείτε να ξαναμπείτε στην εφαρμογή και στις υποβληθείσες αιτήσεις, να διαγράψετε την αίτηση και να την υποβάλετε εκ νέου. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της εφαρμογής από την επιλογή «Οδηγίες Χρήσης» στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς μπορώ να πάρω απόδειξη της υποβολής αίτησης εγγραφής;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε ή να εκτυπώσετε την αίτηση που υποβάλλατε ή να σημειώσετε τον αριθμό που αναγράφεται σε αυτή. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της εφαρμογής από την επιλογή «Οδηγίες Χρήσης» στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πότε θα ενημερωθώ για τα αποτελέσματα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της αίτησης εγγραφής σας σε ΓΕ.Λ ή ΕΠΑ.Λ. μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία κατανομής από την εφαρμογή ή τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πάω να επιλέξω σχολείο και η εφαρμογή με βγάζει αυτόματα έξω
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Χρησιμοποιείστε τους προτεινόμενους φυλλομετρητές: Firefox (έκδοση 47 και πάνω), Chrome (έκδοση 49 και πάνω), Internet Explorer (έκδοση 11 και πάνω) , Edge (έκδοση 13 και πάνω), Safari (έκδοση 6 και πάνω).
ΕΡΩΤΗΣΗ: Προσπαθώ να μπω στην εφαρμογή και δε βλέπω καθόλου την αρχική σελίδα
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Χρησιμοποιείστε τους προτεινόμενους φυλλομετρητές: Firefox (έκδοση 47 και πάνω), Chrome (έκδοση 49 και πάνω), Internet Explorer (έκδοση 11 και πάνω) , Edge (έκδοση 13 και πάνω), Safari (έκδοση 6 και πάνω) και Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 ή Windows 10.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δε βρίσκω το σχολείο τελευταίας φοίτησης
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δοκιμάστε να βρείτε το σχολείο πληκτρολογώντας τουλάχιστον πέντε χαρακτήρες στο αντίστοιχο πεδίο. Μπορείτε να δοκιμάσετε τμήματα από διάφορες λέξεις-κλειδιά με οποιαδήποτε σειρά για να γίνει «έξυπνη» αναζήτηση. Παράδειγμα: αν το σχολείο τελευταίας σας φοίτησης είναι το 2ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης, μπορείτε ενδεικτικά να πληκτρολογήσετε ‘ΜΕΤΑΜΟΡΦ ΓΥΜΝ 2’ .
Αν είστε απόφοιτος πριν από το 2013 και το σχολείο αυτό δεν υφίσταται πλέον επιλέξτε ένα οποιοδήποτε άλλο ΙΣΟΤΙΜΟ. Για μαθητή που φοιτά την τρέχουσα σχολική χρονιά σε σχολείο που δεν βρίσκεται στη λίστα το σχολείων, παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας/υποστήριξης της εφαρμογής e-eggrafes.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω δικαίωμα να γραφτώ στη συγκεκριμένη τάξη και στον συγκεκριμένο τύπο σχολείου; Τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Παρακαλούμε να απευθύνεστε στο λύκειο όπου έχετε πρόθεση να εγγραφείτε για περισσότερες πληροφορίες ή/και να διαβάσετε τις προϋποθέσεις εγγραφής που υπάρχουν στη σελίδα Νομοθεσία της εφαρμογής e-eggrafes.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ-ΛΥΚΕΙΩΝ)
Για την καταχώρηση των στοιχείων του κηδεμόνα του μαθητή:
1) Ακολουθήστε αναλυτικά τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί από την ομάδα υποστήριξης του Myschool στην καρτέλα Οικογενειακά στοιχεία/ Κηδεμόνας.
2) ΠΡΟΣΟΧΗ: Υπενθυμίζεται:
Οι κηδεμόνες πρέπει να καταχωρούνται στο myschool με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το ΕΠΩΝΥΜΟ Κηδεμόνα δεν πρέπει να περιέχει σημεία στίξης (τόνους, διαλυτικά κτλ) παρά μόνο αν έτσι είναι καταχωρισμένο στο taxisnet.
Αν πρόκειται για ΑΛΛΟΔΑΠΟ που το επώνυμό του είναι καταχωρισμένο στο taxisnet με λατινικούς χαρακτήρες, θα πρέπει να καταχωριστεί με τον ίδιο τρόπο και στα στοιχεία του ΚΗΔΕΜΟΝΑ.
3) Για όλους τους μαθητές θα πρέπει να έχει οριστεί ο κηδεμόνας σύμφωνα με τις οδηγίες της ομάδας υποστήριξης του Myschool και την σχετική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, όπως και να συμπληρωθεί πλήρως η ταχυδρομική διεύθυνση του μαθητή (Οδός, Αριθμός, ΤΚ, Περιοχή). Αν πρόκειται για επαρχία όπου δεν υπάρχει οδός, παρακαλούμε συμπληρώστε 0 ή 1.
4) Για την περίπτωση που αιτών/κηδεμόνας εμφανίζεται με ΕΠΩΝΥΜΟ σε λατινικούς χαρακτήρες στο taxisnet θα πρέπει στο πεδίο κηδεμόνας στο Π.Σ. MySchool να δηλωθεί επίσης με λατινικούς χαρακτήρες. Ακολουθήστε αναλυτικά τις οδηγίες που σας έχουν αποσταλεί από την ομάδα υποστήριξης του Myschool.
5) Αν πρόκειται για ενήλικα που κάνει αίτηση για τον εαυτό του, πρέπει στο myschool να είναι συμπληρωμένο στα στοιχεία του κηδεμόνα στο πεδίο σχέση η τιμή ‘Ιδιος’.
6) Αν πρόκειται για ενήλικα ΑΛΛΟΔΑΠΟ που κάνει αίτηση για τον εαυτό του, πρέπει στο myschool να είναι συμπληρωμένο στα στοιχεία του κηδεμόνα στο πεδίο σχέση η τιμή ‘Άλλος’ και συμπληρωμένο το ΕΠΩΝΥΜΟ και ΟΝΟΜΑ με λατινικούς χαρακτήρες όπως στο taxisnet.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr