Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Όμιλος Γκριμάλντι: «Άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης»
Όμιλος Γκριμάλντι: «Άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης»
Από τον όμιλο Γκριμάλντι διαρρέεται η δυσαρέσκεια που υπάρχει για «άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης.» Γίνεται σύγκριση μεταξύ των λιμανιών του Ηρακλείου και των Χανίων - Ο αντίλογος στα επιχειρήματα των Μινωικών Γραμμών
Όσο μετρά αντίστροφα ο χρόνος για τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, τα ο απόγευμα της Τετάρτης με αποκλειστικό θέμα την αίτηση των Μινωϊκών για τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, τόσο ανεβαίνει ο υδράργυρος του ανταγωνισμού με την κοινοπραξία της Attica-ΑΝΕΚ.
Από τον όμιλο Γκριμάλντι διαρρέεται η δυσαρέσκεια που υπάρχει για «άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης.» Γίνεται σύγκριση μεταξύ των λιμανιών του Ηρακλείου και των Χανίων.
Όπως επισημαίνεται σε ό,τι αφορά στα δρομολογημένα στο Ηράκλειο όπου είναι δρομολογημένα συνολικά 11 πλοία οι άδειες παρέχονται αφειδώς, «σε αντιδιαστολή με την μονοπωλιακή γραμμή των Χανίων όπου είναι δρομολογημένα μόνο δύο πλοία και αυτά είναι της Κοινοπραξίας».
Μάλιστα η πλευρά των Μινωϊκών χρησιμοποιούν σκληρή γλώσσα υπογραμμίζοντας ότι «λόγω νοσηρών καταστάσεων δεν επετράπη, μέχρι σήμερα, περαιτέρω δρομολόγηση πλοίου για Πειραιά από τις Μινωϊκές Γραμμές».
Κύκλοι του Ομίλου Γκριμάλντι εστιάζουν και στην ηλικία των πλοίων που είναι δρομολογημένα στα δύο λιμάνια. Όπως τονίζουν « είναι αξιοσημείωτο «το υπερήλικο των πλοίων του ανταγωνισμού, σε σχέση με τα πολύ νεότερα πλοία των Μινωϊκών Γραμμών στο Ηράκλειο, περισσότερο δε με το πλοίο «Mykonos Palace» που είναι ναυπηγημένο το 2002 για το οποίο έχουμε αιτηθεί να δρομολογηθεί στα Χανιά» και προσθέτουν:
«- Δεν αξίζει το επιβατικό κοινό αλλά και οι μεταφορείς των Χανίων να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογών και παροχής ποιοτικότερων υπηρεσιών;
- Θεωρείτε ότι καλύπτονται με δύο μόνο πλοία οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Χανίων; Δεν είναι άδικη και άνιση η αντιμετώπιση των Μινωικών Γραμμών σε σχέση με την Κοινοπραξία ATTICA – ANEK;
- Δεν θα έπρεπε να επιτραπεί η είσοδος σε μία εταιρεία όπως οι Μινωικές Γραμμές που έχει βραβευτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, για την ποιότητα των πλοίων του στόλου της και την αξιοπιστία της στο χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας;
- Πιστεύετε ότι η νοσηρή αυτή μονοπωλιακή κατάσταση στο λιμάνι της Σούδας, πρέπει να διαιωνίζεται, ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται στον τουρισμό και την ακτοπλοΐα;»
- Πότε επιτέλους θα ισχύσουν οι αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού;»
Η άλλη άποψη
Κύκλοι της αγοράς στην τοποθέτηση των Μινωϊκών Γραμμών για τα λιμάνια της Κρήτης επεσήμαναν στο «newmoney.gr» ότι:
1) Στο λιμάνι του Ηρακλείου στην κύρια γραμμή με τον Πειραιά είναι δρομολογημένα τέσσερα πλοία και όχι 11 όπως επικαλούνται οι Μινωϊκές. Πρόκειται για τα δύο της κοινοπραξίας Attica-ANEK το «Κρήτη ΙΙ» και το «Blue Horizon» και δύο των Μινωϊκών το «Knossos Palace» και το « Festos Palace». Το «Πρέβελης» κάνει την άγονη Ηράκλειο-Κάσος-Κάρπαθος ενώ τα άλλα πλοία κάνουν δρομολόγια για Πειραιά αλλά τοπικά προς Κυκλάδες από Ηράκλειο».
Από τον όμιλο Γκριμάλντι διαρρέεται η δυσαρέσκεια που υπάρχει για «άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης.» Γίνεται σύγκριση μεταξύ των λιμανιών του Ηρακλείου και των Χανίων.
Όπως επισημαίνεται σε ό,τι αφορά στα δρομολογημένα στο Ηράκλειο όπου είναι δρομολογημένα συνολικά 11 πλοία οι άδειες παρέχονται αφειδώς, «σε αντιδιαστολή με την μονοπωλιακή γραμμή των Χανίων όπου είναι δρομολογημένα μόνο δύο πλοία και αυτά είναι της Κοινοπραξίας».
Μάλιστα η πλευρά των Μινωϊκών χρησιμοποιούν σκληρή γλώσσα υπογραμμίζοντας ότι «λόγω νοσηρών καταστάσεων δεν επετράπη, μέχρι σήμερα, περαιτέρω δρομολόγηση πλοίου για Πειραιά από τις Μινωϊκές Γραμμές».
Κύκλοι του Ομίλου Γκριμάλντι εστιάζουν και στην ηλικία των πλοίων που είναι δρομολογημένα στα δύο λιμάνια. Όπως τονίζουν « είναι αξιοσημείωτο «το υπερήλικο των πλοίων του ανταγωνισμού, σε σχέση με τα πολύ νεότερα πλοία των Μινωϊκών Γραμμών στο Ηράκλειο, περισσότερο δε με το πλοίο «Mykonos Palace» που είναι ναυπηγημένο το 2002 για το οποίο έχουμε αιτηθεί να δρομολογηθεί στα Χανιά» και προσθέτουν:
«- Δεν αξίζει το επιβατικό κοινό αλλά και οι μεταφορείς των Χανίων να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογών και παροχής ποιοτικότερων υπηρεσιών;
- Θεωρείτε ότι καλύπτονται με δύο μόνο πλοία οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Χανίων; Δεν είναι άδικη και άνιση η αντιμετώπιση των Μινωικών Γραμμών σε σχέση με την Κοινοπραξία ATTICA – ANEK;
- Δεν θα έπρεπε να επιτραπεί η είσοδος σε μία εταιρεία όπως οι Μινωικές Γραμμές που έχει βραβευτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, για την ποιότητα των πλοίων του στόλου της και την αξιοπιστία της στο χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας;
- Πιστεύετε ότι η νοσηρή αυτή μονοπωλιακή κατάσταση στο λιμάνι της Σούδας, πρέπει να διαιωνίζεται, ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται στον τουρισμό και την ακτοπλοΐα;»
- Πότε επιτέλους θα ισχύσουν οι αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού;»
Η άλλη άποψη
Κύκλοι της αγοράς στην τοποθέτηση των Μινωϊκών Γραμμών για τα λιμάνια της Κρήτης επεσήμαναν στο «newmoney.gr» ότι:
1) Στο λιμάνι του Ηρακλείου στην κύρια γραμμή με τον Πειραιά είναι δρομολογημένα τέσσερα πλοία και όχι 11 όπως επικαλούνται οι Μινωϊκές. Πρόκειται για τα δύο της κοινοπραξίας Attica-ANEK το «Κρήτη ΙΙ» και το «Blue Horizon» και δύο των Μινωϊκών το «Knossos Palace» και το « Festos Palace». Το «Πρέβελης» κάνει την άγονη Ηράκλειο-Κάσος-Κάρπαθος ενώ τα άλλα πλοία κάνουν δρομολόγια για Πειραιά αλλά τοπικά προς Κυκλάδες από Ηράκλειο».
2) Οι ίδιοι κύκλοι για το λιμάνι των Χανίων δήλωσαν στο «newmoney.gr»: «Στα Χανιά εκτός από τα δύο πλοία της κοινοπραξίας υπάρχουν και δύο Ro-Ro πλοία.»
3) Για τη σύγκριση των δύο λιμάνια, Ηρακλείου με των Χανίων τονίζουν ότι το 2017 στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς ταξίδεψαν ένα εκατομμύριο επιβάτες ενώ στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά 740.000.
4) Τέλος υπενθύμισαν ότι το 2014 ο Όμιλος Γκριμάλντι είχε πάρει άδεια για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά με το «Olympia Palace». Όμως ο Όμιλος αποσύρθηκε και δεν εκτέλεσε ποτέ το δρομολόγιο.
3) Για τη σύγκριση των δύο λιμάνια, Ηρακλείου με των Χανίων τονίζουν ότι το 2017 στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς ταξίδεψαν ένα εκατομμύριο επιβάτες ενώ στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά 740.000.
4) Τέλος υπενθύμισαν ότι το 2014 ο Όμιλος Γκριμάλντι είχε πάρει άδεια για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά με το «Olympia Palace». Όμως ο Όμιλος αποσύρθηκε και δεν εκτέλεσε ποτέ το δρομολόγιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα