Φιάσκο: Το «Ασημένιο Βέλος» μετά τη ΔΕΘ... επιστρέφει Ιταλία!
19.09.2018
11:26
Μετά τις φιέστες στη Θεσσαλονίκη, το τρένο επιστρέφει Ιταλία, γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να το υποδεχθούν!
Μπορεί το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που φιλοδοξεί να συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη μόλις σε 3,5 ώρες, να παρουσιάστηκε σαν νέο απόκτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης... με όλες τις τιμές, ωστόσο υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια.
Μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να την υποδεχθούν!
Οι αμφιβολίες πηγάζουν από ορισμένες τεχνικές διαφορές που έχουν να κάνουν με το μήκος της αμαξοστοιχίας και τον τρόπο ηλεκτροδότησης.
Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώνει ότι η παρουσίαση του «Ασημένιου Βέλους» έγινε για να παρουσιαστεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών της εταιρείας.
Χωρίς να δεσμεύεται ότι θα αξιοποιήσει την συγκεκριμένη αμαξοστοιχία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ανακοίνωση της «διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη».
«Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους". Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο “Πρώτη Επιλογή” στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν», αναφέρει ακόμη η ανακοίνωση της εταιρείας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε
Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους".
Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν.
Μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να την υποδεχθούν!
Οι αμφιβολίες πηγάζουν από ορισμένες τεχνικές διαφορές που έχουν να κάνουν με το μήκος της αμαξοστοιχίας και τον τρόπο ηλεκτροδότησης.
Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώνει ότι η παρουσίαση του «Ασημένιου Βέλους» έγινε για να παρουσιαστεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών της εταιρείας.
Χωρίς να δεσμεύεται ότι θα αξιοποιήσει την συγκεκριμένη αμαξοστοιχία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ανακοίνωση της «διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη».
«Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους". Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο “Πρώτη Επιλογή” στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν», αναφέρει ακόμη η ανακοίνωση της εταιρείας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε
Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους".
Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr