Χρήστος Σπίρτζης στον ΘΕΜΑ 104,6: «Τραγικό το περιστατικό. Ναυλώσαμε εμείς αεροσκάφος για τους επιβάτες»
05.01.2019
14:50
«Eνημερώθηκα ότι ήταν άθλια η αντιμετώπιση της εταιρείας Ryanair προς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες», σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης στο ΘΕΜΑ 104,6
Τουλάχιστον 200 Έλληνες πολίτες «ξέμειναν» για σχεδόν μισή ημέρα (από το βράδυ της Παρασκευής) στην παγωμένη Ρουμανία χωρίς νερό και τροφή, ζώντας με την ελπίδα ότι θα επιστρέψουν σύντομα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη, στον τελικό τους προορισμό. Αργά το μεσημέρι του Σαββάτου ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, αφού ενημερώθηκε από τον δημοσιογραφικό κόσμο, όπως δηλώνει στον ΘΕΜΑ 104,6, έδωσε λύση για την επιστροφή των 201 επιβατών που εγκλωβίστηκαν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Ο υπουργός, μιλώντας λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, στον ΘΕΜΑ 104,6, είπε πως μόλις ενημερώθηκε σήμερα το πρωί οτι η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους (Ryan air) είχε αφήσει στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα της Ρουμανίας τους Ελληνες επιβάτες καθώς δεν είχε καταφέρει να προσγειωθεί η πτήση της από Λονδίνο χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κινητοποιήθηκε μαζί με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Θάνο Βούρδα και έστειλαν πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας (Aegean) να τους παραλάβει.
Οι επιβάτες τηλεφωνούσαν ασταμάτητα απο τις 6 το πρωί σε τηλεοπτικούς σταθμούς καταγγέλλοντας την εταιρεία και ζητούσαν βοήθεια.
«Το περιστατικό ήταν τραγικό. Είναι προφανές πως η αεροπορική εταιρεία επέλεξε αυτό το δρομολόγιο για λόγους κόστους, αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, και αυτό το πιστεύω γιατί τη στιγμή που ήταν αδύνατη η προσγείωση στο αεροδρόμιο Μακεδονία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, υπήρξαν πολλά αεροδρόμια ως επιλογή. Ήταν ανοιχτά όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας. Μάλιστα, ενημερώθηκα ότι ήταν και άθλια η αντιμετώπιση της εταιρείας προς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες», σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης στο ΘΕΜΑ 104,6.
«Σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις την ευθύνη για το σχέδιο πτήσης την έχει η αεοπορική εταιρεία. Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ως μέριμνα την κοινωνική ευθύνη και την ανάγκη των πολιτών, αλλά το κόστος. Ετσι, μόλις ενημερωθήκαμε ναυλώσαμε αεοροσκάφος της Aegean για να μεταφερθούν με ασφάλεια οι επιβάτες στη χώρα μας. Δεν είχαμε καμία ενημέρωση από την Ryanair», κατέληξε.
Ο υπουργός, μιλώντας λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, στον ΘΕΜΑ 104,6, είπε πως μόλις ενημερώθηκε σήμερα το πρωί οτι η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους (Ryan air) είχε αφήσει στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα της Ρουμανίας τους Ελληνες επιβάτες καθώς δεν είχε καταφέρει να προσγειωθεί η πτήση της από Λονδίνο χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κινητοποιήθηκε μαζί με τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Θάνο Βούρδα και έστειλαν πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας (Aegean) να τους παραλάβει.
Οι επιβάτες τηλεφωνούσαν ασταμάτητα απο τις 6 το πρωί σε τηλεοπτικούς σταθμούς καταγγέλλοντας την εταιρεία και ζητούσαν βοήθεια.
«Το περιστατικό ήταν τραγικό. Είναι προφανές πως η αεροπορική εταιρεία επέλεξε αυτό το δρομολόγιο για λόγους κόστους, αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, και αυτό το πιστεύω γιατί τη στιγμή που ήταν αδύνατη η προσγείωση στο αεροδρόμιο Μακεδονία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, υπήρξαν πολλά αεροδρόμια ως επιλογή. Ήταν ανοιχτά όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας. Μάλιστα, ενημερώθηκα ότι ήταν και άθλια η αντιμετώπιση της εταιρείας προς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες», σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης στο ΘΕΜΑ 104,6.
«Σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις την ευθύνη για το σχέδιο πτήσης την έχει η αεοπορική εταιρεία. Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ως μέριμνα την κοινωνική ευθύνη και την ανάγκη των πολιτών, αλλά το κόστος. Ετσι, μόλις ενημερωθήκαμε ναυλώσαμε αεοροσκάφος της Aegean για να μεταφερθούν με ασφάλεια οι επιβάτες στη χώρα μας. Δεν είχαμε καμία ενημέρωση από την Ryanair», κατέληξε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr