Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
H καμπάνια της Lacta με τα ομόφυλα ζευγάρια προκαλεί παροξυσμό στα social media - Δείτε τα καλύτερα tweets
Η διαφημιστική εκστρατεία δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου και προκάλεσε άφθονο τρολάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το #Lacta να βρίσκεται στην κορυφή των trends
Με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» η ομολογουμένως πρωτότυπη (τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα) διαφημιστική εκστρατεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά των διακρίσεων, πετυχαίνοντας παράλληλα στο ακέραιο τον στόχο της: να γίνει πρώτο trend στα social media προκαλώντας διαδικτυακό... χαμό.
Τα 28 ζευγάρια που συμμετέχουν στην εν λόγω εκστρατεία φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta, αποδεικνύοντας ότι «η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο».
Ωστόσο το μήνυμα που στέλνει η δημοφιλής σοκολάτα φαίνεται πως δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου, με άλλους χρήστες να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση απαράδεκτη και προκλητική, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, και άλλους να στηρίζουν με πάθος την εκστρατεία, επικροτώντας τους δημιουργούς της.
Φυσικά, «βροχή» πέφτει τις τελευταίες ώρες στο Twitter και το τρολάρισμα, αφού πολλοί χρήστες οραματίστηκαν άλλα ζευγάρια, κυρίως από τον χώρο της πολιτικής, ως εναλλακτικούς πρωταγωνιστές στην εκστρατεία.
Δείτε παρακάτω μερικές από τις αντιδράσεις στα social media
μμμμμμμμμμμ.... γευση Πολακο-κραουνάκη! θα το δοκιμασω σίγουρα! #Lacta 😂😂😂🤮 pic.twitter.com/e9uvYL4kkn
— JeReviens (@Aph_Kay) February 6, 2019
μπράβο στη #Lacta#ActForLove#κολαζ pic.twitter.com/luSO2uCBOH
— αμεσoγιδοκρατία (@gidolaos) February 6, 2019
Καντε ολοι ενα ριτουι, θελω να βλεπω το χασταγκ #Lacta και τη φωτογραφια της διαφημισης να πεταγονται στο timeline 'βαρβατων' ελληναραδων και οταν παιρνει το παιδι τους το κινητο τους, να 'κολλαει' ομοφυλοφιλια. Οπως και αν φαει μια λακτα, διοτι περιεχει υλικα που σε κανουν γκει. pic.twitter.com/ebMCFl9L5a
— Μπαμπω Μπραζιλερω (@AlexChalkiotis) February 6, 2019
Πάντως και η ίδια η #lacta προβάλει ρατσιστικά πρότυπα.Δηλαδη δεν μπορεί να φάει κάποιος που δεν είναι ερωτευμένος ή μόνος;
— ΝΑΙ ΤΙ (@nicoljanejo) February 7, 2019
Η διαφορετικότητα ειναι τεράστιος πλούτος.
— KATERINA (@ai_katerina) February 6, 2019
Η ομοιομορφία ειναι μιζέρια και φασισμός
Μπράβο #Lacta #ActForLove pic.twitter.com/PaBmBebu9F
Διαβάζω τα σχόλια για την #Lacta και θέλω να σας βάλω φωτιά και να γελάω δυνατά με γουρλωμένα μάτια
— ΤοΤέρας • (@ToTeras_) February 6, 2019
Στο μεταξύ όσο μου αρέσει η #Lacta τόσο μου αρέσει και η ΙΟΝ . Άρα δεν έχω ξεκάθαρο σεξουαλικό προσανατολισμό
— nellykan (@nellymariza) February 6, 2019
εεε;
Βρείτε τα. pic.twitter.com/czCf9CZcS2
— Τελεταί Μπούκουρας™ (@Teletai_Mpouk) February 7, 2019
#lacta pic.twitter.com/o9137qLxL0
— ΑναρχιΚλόουν (@bananarchyson) February 7, 2019
#Lacta
— Alexandros Varsanis (@AlexVarsanis) February 6, 2019
προβλέπω χριστιανοταλιμπάν, ναζιστές, φασίστες, ρατσιστές κ υπόλοιπος συρφετός με μπροστάρη τον Αμβρόσιο να κάνουν ντου σε σούπερ μάρκετ κ να καταστρέφουν τις σατανικές σοκολάτες...
έτσι να μυρίσουμε πάλι λίγο μεσαίωνα, μην ξεχαστούμε. pic.twitter.com/3vOLMvgYJi
Τέλος, μια διαφήμιση που απευθύνεται, κυρίως, σε παιδιά θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική. Άλλο πράγμα να αποδεχόμαστε το διαφορετικό, άλλο να το διαφημίζουμε/προπαγανδίζουμε. #Lacta
— Rick Blaine (@Underwood_DC) February 6, 2019
Από ότι φαίνεται θα συζητηθεί το νέο σποτ της #lacta και τα επιχειρήματα κλασσικά τύπου ''Έχω κάθε δικαίωμα να είμαι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα γιατί είμαι ο Γιώργος από τα Κάτω Πατήσια και η κομπλεξική απάνθρωπη σκοταδιστική μου άποψη είναι το παν''
— Απελή Τσαμτσάμ (@Egina_Apli) February 6, 2019
#Lacta Η ιδέα του να γίνονται οι κοινωνικές διεκδικήσεις και τα δικαιώματα διαφημιστικές καμπάνιες προϊόντων με απωθεί.
— Xristos (@xsview) February 6, 2019
Θα πρέπει να πολεμήσουμε τη λογική "τα πάντα για το κέρδος".
Αλλά πριν από αυτό, ας τσαντίσουμε λίγο τους φασίστες και ας ξυπνήσουμε τους κοιμισμένους... pic.twitter.com/XN4GVftujt
Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου. #lacta pic.twitter.com/4eYX9ZdgJG
— Mysterywoman (@Mysterywoman111) February 6, 2019
Ποια #lacta ; Η Twix δηλαδή που έχει στην συσκευασία δυο μπάρες δεν παραπέμπει σαφώς σε ομοφυλοφιλικά πρότυπα;
— J. Posadas (@kostasG74) 6 Φεβρουαρίου 2019
- Μιά #Lacta δώσε μου
— Drone (@spigaro) 7 Φεβρουαρίου 2019
- Είσαι σίγουρος ?
- Με μια φορά δε γίνεσαι
Χωρίς λόγια!
— George Lee (@Harhalas) 7 Φεβρουαρίου 2019
#Lacta pic.twitter.com/vUa5BHuCET
Εαν νομιζεται οτι τετοιες εταιριες δινουν δεκαρα τσακιστη για ανδρες,γυναικες,παιδια,ασπρους μαυρους κτλ ειστε βαθια νυχτομενοι
— Άλκης RedKing🔱 (@AlkisTsartsis) 7 Φεβρουαρίου 2019
Δεν υπαρχει κανενα ιδεολογικο υποβαθρο πισω απο τις στρατηγικες marketing.Μόνος τους γνώμονας είναι η υπεράσπιση των συμφερόντων τους😛 #Lacta
ΕΣΣΔ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ. ΞΙΔΑΚΙ ΦΙΛΕΛΕΡΕΣ! #Lacta pic.twitter.com/CjYXLzatOF
— Πάτερ Κλεομένης (@papaskleomenis) 7 Φεβρουαρίου 2019
Στη #lacta είναι αρκετά προοδευτικοί για να προκαλέσουν με ομοφυλοφιλία, αλλά πολύ συντηρητικοί για να απενοχοποίησουν την αγάπη μεταξύ ενός άντρα και δύο γυναικών. pic.twitter.com/6LloF7SHgT
— Δον Πάμπλο Εσκομπάρ 🔫 (@DonEscobar_) 7 Φεβρουαρίου 2019
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr